Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nikt nie napisal jak sie odnosi moc 1000rr do innych litrowych motocykli a jestem ciekaw

 

Nie uwarzesz, ze wazniejsze od mocy jest sposob w jaki jest oddawana / przenoszona ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie napisal jak sie odnosi moc 1000rr do innych litrowych motocykli a jestem ciekaw

podobno z mocą jest OK w porównaniu z konkurencją :bigrazz:

 

nikt nie napisal jak sie odnosi moc 1000rr do innych litrowych motocykli a jestem ciekaw

dół nie odstaje, a wyżej już tak :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW to zapewne super sprzęt, ale kastrujący zmysły kierowcy. Powtarzam, mapy, ABS-y, kontrole trakcji, etc, trza mieć w głowie, a nie w ECU. Co z tego że ECU za kierowce kontroluje np. uślizg koła???

Będąc na torze, zagaiłem Niemca na S1000rr jak się tym jeździ, i gość powiedział wprost, że każdy dres da radę. Facet w złożeniu daje pełną łychę i... i nic, żadnego uślizgu, jak w MotoGP. Gdybym miał takiego Mastodonta, to pierwsza rzecz jaką robię to wypierdzielam te "wspomagacze" elektroniczne!

Każdy ma prawo do swojego zdania. W rr można wyłączyć DTC i ABS, więc jest to ukłon w stronę takich mistrzów 2 kółek jak Ty.

 

Dla pozostałych ludzi którzy chcą czerpać przyjemność z jazdy (zakładam, że w większości wypadków po publicznych drogach a nie torze) bez obawy o uślizg przedniego koła przy awaryjnym hamowaniu lub tyłu przy przypadkowym odkęceniu gazu taki motocykl jest spełnieniem marzeń.

 

W ten sposób BMW stworzyło motoyckl który nie tylko zadowoli starych wyjadaczy, ale też nie zabije tych mniej doświadczonych (a nawet wyrówna ich szanse z tymi wyjadaczami - patrz cytat poniżej). No i skoro kontrola trakcji to takie zło, to czemu (pomijając już MotoGP) wprowadziło ją w seryjnych motocyklach np. Ducati?

 

"Na testach BMW S1000RR, Irek Sikora ścigał się z Andrzejem Pawelcem. Obaj mieli te same motocykle, ale Andrzej jeździł bez DTC i ABS-u. Wykręcali prawie identyczne czasy, Irek jechał bez obawy o uślizgi, natomiast Andrzej stale doświadczał ryzykownych slajdów. Wnioskiem z testów i powodem wprowadzenia kontroli trakcji w pucharze jest spostrzeżenie, że ci słabsi zawodnicy nie będą musieli ryzykować niebezpiecznymi wypadkami, aby nadążyć za szybszymi. Prowadzi to do zwiększenia bezpieczeństwa uczestników i wyrównania szans."

http://www.scigacz.pl/Puchar,BMW,S1000RR,n...pedu,11273.html

 

PS - oczywiście gratuluję Ci kamikazze umiejętności

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..No i skoro kontrola trakcji to takie zło, to czemu (pomijając już MotoGP) wprowadziło ją w seryjnych motocyklach np. Ducati?

Dlatego nie kupiłbym 1198s, tylko 1098s, bo to ostatni prawdziwa V-ka, która potrafi sponiewierać. Jest "mniej przyjazna w użytkowaniu" od 1198, tzn, narowista i TAK MA BYĆ! :bigrazz:

 

"Na testach BMW S1000RR, Irek Sikora ścigał się z Andrzejem Pawelcem. Obaj mieli te same motocykle, ale Andrzej jeździł bez DTC i ABS-u. Wykręcali prawie identyczne czasy, Irek jechał bez obawy o uślizgi, natomiast Andrzej stale doświadczał ryzykownych slajdów. Wnioskiem z testów i powodem wprowadzenia kontroli trakcji w pucharze jest spostrzeżenie, że ci słabsi zawodnicy nie będą musieli ryzykować niebezpiecznymi wypadkami, aby nadążyć za szybszymi. Prowadzi to do zwiększenia bezpieczeństwa uczestników i wyrównania szans."...

 

Sam sobie odpowiedziałeś - wcześniej o tym pisałem - byle dres wsiada na to cudo pt. BMW, pełna łycha i elektronika bierze górę, zamiast umiejętności. :banghead:

Ale tak, macie rację, kto co lubi... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. BMW to zapewne super sprzęt, ale kastrujący zmysły kierowcy. Powtarzam, mapy, ABS-y, kontrole trakcji, etc, trza mieć w głowie,

 

Taaaaa, zwlaszczaa ABS ! pokazesz mi kogokolwiek kto w stresie bedzie n atyle trzymal nerwy i adrenaline na wodzy ? Podobnie jest z innymi systemami. pytanie tylko czy jest sie na tyle objektywnym aby to przyznac.

 

Będąc na torze, zagaiłem Niemca na S1000rr jak się tym jeździ, i gość powiedział wprost, że każdy dres da radę. Facet w złożeniu daje pełną łychę i... i nic, żadnego uślizgu, jak w MotoGP. Gdybym miał takiego Mastodonta, to pierwsza rzecz jaką robię to wypierdzielam te "wspomagacze" elektroniczne!

 

He, he, bylo sie go spytac dlaczego zamowil sobie wlasnie taki motocykl z takim wyposazeniem i wywalil dodatkowe 2000 - 2500,- € skoro by to najchetniej wypiepszyl ? :icon_mrgreen:

 

Juz wiem, pewnie mial za duzo kapuchy i chcial finansowo wesprzec BMW przed bankructwem :icon_mrgreen:

 

Dlatego nie kupiłbym 1198s, tylko 1098s, bo to ostatni prawdziwa V-ka, która potrafi sponiewierać.

 

MAm znajomych ktorzy maja te modele, wbrew temu co piszesz i 1198 potrafi sponiewierac :icon_mrgreen:

 

...byle dres wsiada na to cudo pt. BMW, pełna łycha i elektronika bierze górę, zamiast umiejętności. :banghead:

 

Osobiscie uwazam, ze technika jest poto aby pomoc, ale widac opinie sa rozne. Jak juz zauwazyl Oskar, systemy mozna powylaczac, efekt bedzie jak w innych.

 

Jak na razie to podejrzewam, ze byle dres tego motocykla sobie nie kupi, a co do umiejetnosci to bez nich ciezko poruszac sie juz 600 - ta a co dopiero lytrem :icon_mrgreen: ale to juz zupelnie inna bajka :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem bezkrytyczną miłość coponiektórych do BMW, ale ten motocykl wcale nie jest taki idealny. Ma nie mniej wad, aniżeli pozostałe nowe modele moto, albo i więcej. Poczytajcie i zobaczcie zdjęcia:

 

Coś interesującego:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ch-for-s1000rr/

 

http://www.hayabusa.org/forum/general-bike...ine-siezed.html

 

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/s1000rr-...s-6th-gear.html

 

 

 

http://www.asphaltandrubber.com/news/bmw-l...00rr-rev-limit/

 

 

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...al-failure.html

 

 

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...ne-problem.html

 

 

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...-hours-old.html

 

 

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...e-failures.html

 

 

 

http://forums.pelicanparts.com/bmw-high-pe...ox-trouble.html

 

 

 

I to podobno Włochy się psują...

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podales pare linkow z czego pare mozna by spokojnie pominac gdyz nie wnosza niczego do tematu. Co ma fakt ograniczania obrotow do 9000 rpm. poprztez BMW do awari ?

 

http://www.asphaltandrubber.com/news/bmw-l...00rr-rev-limit/

 

Gdyz Bulgarzy nie potrafia sie z nia "obsluzyc" ( i nie zapoznaja sie z instrukcja obslugi ? ( sorry ale nie moglem sie powstzrymac :icon_mrgreen: )

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...al-failure.html

 

I had purchased the alarm for my bike which I thought was a really neat idea. I didn't even touch the alarm until I had rode my bike for 200 miles in 2 days out of excitement. When I started to read the manual on how the alarm works and tried it for myself, I got no response from the bike.

 

W ostatnim linku kolo opisuje problem z BMW tyle, ze nie z S 1000 RR tylko z HP2

 

http://forums.pelicanparts.com/bmw-high-pe...ox-trouble.html

 

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s100...-hours-old.html

 

Autor Gnance post nr.5

 

moral of the story is always wait for the 2nd year production on a new bike so they have most of the bugs worked out. Sorry to hear.

 

Dokladnie to samo mysle, w moim przypadku nie bylo inaczej.

 

Jak juz na forum S 1000 Rrktos spytal – o jekiej liczbie motocykli w skali swiatowej jest tu mowa ?

 

W przypadku Aprili pierwsza seria RSV byla nie do zdarcia ( znajomy smiga do dzis i zadnych awari nie mial ( dba jednak o moto ), nastepna seria byla juz mniej perfekcyjna. O nowej V4 i jej problemach sam Ci opisywalem. Z tego co pamietam wstrzymales sie wtedy z kupnem.

 

Aprilia jest wlasciwie najmniej awaryjna marka wloska o najdluzszych service'owych interwalach za co chyle czola, bo chlopaki naprawde sie staraja, ich motocykle sa naprawde dobre.

Co do wlochow, hmmmm

 

Dalej,

 

1. Dwie F4 nie wytrzymaly testu dlugodystansowego. Jedna i droga rozkraczyly sie nie osiagajac nawet 10 000 km.

 

2. Duc'ki zajmuja w rankingu 28 i 29 miejsce ( nizej sie nieda bo sa to dwa ostatnie miejsca )

 

3. Jezeli Ducati wypowiada sie

 

- „ jestesmy sami zdziwieni, ze nasze podzespoly wytrzymuja az 50 000 km “

 

to sorry ale o czym my tu wogole rozmawiamy.

 

P.S. jak zawsze mowie, BMW nie kupuje sie przed uplywem 2 pierwszy<ch lat po wejsciu nowego modelu na rynek, kupuje sie dopiero po liftingu !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca rozumiem skad zarzuty Mor'a. Czy ktos pisal ze s1000rr jest niezniszczalny, pozbawiony wad itp? Ja pisalem o systemach elektronicznych i swojej subiektywnej opinii na ich temat.

 

Ale odnoszac sie do twojej wypowiedzi - jak na pierwszego typowego sporta zrobionego wg japonskiego przepisu, to chyba s1000rr nie wypadl tak zle. Pomimo pewnych dolegliwosci wieku mlodzienczego stworzyli od podstaw za pierwszym razem motocykl ktory co by nie mowic zagrozil na starcie pozycji japonczykow i innych (ktorzy swoje motocykle sportowe udoskonalaja od lat jesli nie dekad). Jesli juz na starcie inzynierowie BMW uzyskali przewage, to po wyeliminowaniu chorob wieku dzieciego bedzie im jeszcze ciezej dorownac. Poroznujac do wloszek, to (pomijajac kwestie roznicy cenowej) ja (znow subiektywnie) mimo wszystko wybralbym BMW. ;)

 

Kazdy oczywiscie ma wlasne gusta, preferencje i wlasna wolna wole. Dzieki temu ze wybor na rynku jest taki duzy kazdy moze wybrac cos dla siebie :)

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca rozumiem skad zarzuty Mor'a. Czy ktos pisal ze s1000rr jest niezniszczalny, pozbawiony wad itp? Ja pisalem o systemach elektronicznych i swojej subiektywnej opinii na ich temat.

 

Ale odnoszac sie do twojej wypowiedzi - jak na pierwszego typowego sporta zrobionego wg japonskiego przepisu, to chyba s1000rr nie wypadl tak zle. Pomimo pewnych dolegliwosci wieku mlodzienczego stworzyli od podstaw za pierwszym razem motocykl ktory co by nie mowic zagrozil na starcie pozycji japonczykow i innych (ktorzy swoje motocykle sportowe udoskonalaja od lat jesli nie dekad). Jesli juz na starcie inzynierowie BMW uzyskali przewage, to po wyeliminowaniu chorob wieku dzieciego bedzie im jeszcze ciezej dorownac. Poroznujac do wloszek, to (pomijajac kwestie roznicy cenowej) ja (znow subiektywnie) mimo wszystko wybralbym BMW. ;)

 

Kazdy oczywiscie ma wlasne gusta, preferencje i wlasna wolna wole. Dzieki temu ze wybor na rynku jest taki duzy kazdy moze wybrac cos dla siebie :)

 

 

 

Po prostu ludzie w każdym prawie ątku o włoskich moto piszą, że to do zupy itd. a sprzętów tych nie mieli. I pewnie nie będą mieli, choć nigdy nie wiadomo. Ale boją się zmienić zdanie. Natomiast nt. BMW grono fanów marki się spuszcza, jaki to zaje*** sprzęt. A tu nie do końca, bo sprzęt jak każdy inny. Mocy silnik, ale kiepsko wykonany. Ciekawe co byś powiedział, jakby to Tobie się rozsypał moto bądź co bądź za 60 koła po 2 czy 3 tyś. km na budziku. Ja tu wcale nie jadę po tym sporcie, tylko zauważam, że nie tylko inne marki mają wtopy, ale BMW również. I że spiepszyło ten moto. A jak ktoś chce to niech kupuje, wisi mi to i powiewa, bo to nie moja kasa i nie mój problem. Zresztą może mu się nie zjeb*** i będzie jezdził zadowolony, też mi to wisi.

 

 

 

W Aprilce rzeczywiście sypały się korbowody, ale firma wymieniła ludziom całe silniki i po kłopocie. BMW wypina się na problem jak na razie, jak Honda na sc59.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW w wielu modelach mialo problemy wieku mlodzienczego - podobnie jak niestety praktycznie wszystkie motocykle (niezaleznie czy wloskie, niemieckie czy japonskie). Tutaj szansa jest tym wieksza ze bmw pierwszy raz zrobilo taki motocykl.

 

A jesli wypinaja sie na klientow to nie ladnie, bo szczerze powiedziawszy z mojego doswiadczenia polityka tej firmy jest wrecz odwrotna. Jak mialem podejrzenie ze po gwarancji sypie mi sie skrzynia, BMW zaoferowalo ze naprawi to za free (nie wiedzac jak powazna moglaby byc to naprawa) w ramach tzw. naprawy dobrej woli. W zadnej innej firmie nie spotkalem sie z takim podejsciem. Dlatego tez wierze ze gdyby byla wada fabryczna z rr to wezwali by moto do akcji serwisowej (jak juz wielokrotnie czynili z wadami w innych modelach).

 

Ale tak jak juz pisalem kazdy ma prawo do wlasnego zdania i dlatego ten swiat nie jest nudny. ;)

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oskar, BMW ma olewajace podejscie do klieta. To, ze w sporadycznych wypadkach raz na jakis czas pokaza sie kulantni to troche za malo. Z moja pierwsza " K " tez sobie nie poradzili przy sprzedazy " odplynalem " na nieco ponad 7000,- €.

 

Za dwa tygodnie zamieszcze test K 1300 GT Tam silnik dwa razy sie spierd*lil !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...