Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze co ci w nim nie pasuje pod względem ergonomii ??? :blink:

latam tym moto od połowy 2010 roku i do teraz jestem nim zachwycony

a słabą ochronę przed pędem powietrza można wyeliminować za coś koło 250 zł - wystarczy zamontować akcesoryjną szybę . Oczywiście nie będzie to cos takiego jak np na Vstromie ale w klasie plastików na bardzo porządnym poziomie

 

Kiler, gdybym mal 38 lat, to nawet MV Agusta F4 byla by wygodna :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam się nie skończył nawet pierwszy a 2 sezony za mną, używany drogach i na torze, nie raz na gumie latał a silnik chodzi jak chodził. Olej wymieniany co 6 tys lub mniej, nie pałowany na zimno. Może kolega po prostu to antytalent do jazdy?

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.

Prawda czy mit?

Teraz BMW ma blokadę do 9000tyś obrotów przez pierwsze 600km:

http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/bmw-s1000rr-to-be-limited-at-9000rpm-until-first-service/9802.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja.

Cd. blokowania nowych modeli, to bardzo dobra opcja. Na bank będzie to zdrowsze dla silnika, jeśli dany uytkownik nie będzie miał poukładane pod kopułą.

Ew. ciekawe ile takie odblokowanie będzie kosztowało. Powinni to robić gratis podczas 1'go przeglądu, ale czy tak będzie?

 

Znam gościa, którego często można spotkać na Slovakiaring. Posiada S1000RR od 2010 roku. Jeździ nią TYLKO po torze. Nakręcił nią 12000km skubaniec i to 100% po torze.

 

Silnik mówi, że bez zarzutów. Zero problemów w tym czasie. Zamontował jedynie czujnik, wyłączający silnik przy wywrotce, korego pierwsze wersje nie miały.

Jedyne co Mu się przytrafiło przez ten okres użytkowania, to rozkraczyła Mu się skrzynia biegów (po gwarancji już). Na szczęście jakoś dogadali się z BMW i na jakichś tam warunkach ma nową skrzynię.

 

Także nie wszystkie silniki 'wybuchają' :)

 

Sam wyrwałem taką na 3-dni testów, nakręciłem trochę kilometrów i powiem Wam, że rzeczywiście obecnie nie widzę opcji zakupu innego motocykla niż S1000RR. Na bank dodatkowo 2012r i nie starsze, ze wzgl. na ładniej pracujący silnik i poprawki techniczne, które zostały wprowadzone.

Różnica, do innych 'konkurentów', jest paraliżująca. Jedynie jeszcze nowa Kawa konkuruje twardo, jednak jeszcze bardziej Mi się nie podoba, więc odpadła w przedbiegach.

 

Wiem jedno. BMW wykonało pojazd, który wprowadził przełom w swiecie 2oo. Chyba wszyscy producenci musieli być w szoku, kiedy zobaczyli JAK TO JEŹDZI :)

 

Tymczasem... ;)

Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?

Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimoto

http://moto.allegro....hp?us_id=681059

11111lyo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja.

Cd. blokowania nowych modeli, to bardzo dobra opcja. Na bank będzie to zdrowsze dla silnika, jeśli dany uytkownik nie będzie miał poukładane pod kopułą.

Ew. ciekawe ile takie odblokowanie będzie kosztowało. Powinni to robić gratis podczas 1'go przeglądu, ale czy tak będzie?

 

Znam gościa, którego często można spotkać na Slovakiaring. Posiada S1000RR od 2010 roku. Jeździ nią TYLKO po torze. Nakręcił nią 12000km skubaniec i to 100% po torze.

 

Silnik mówi, że bez zarzutów. Zero problemów w tym czasie. Zamontował jedynie czujnik, wyłączający silnik przy wywrotce, korego pierwsze wersje nie miały.

Jedyne co Mu się przytrafiło przez ten okres użytkowania, to rozkraczyła Mu się skrzynia biegów (po gwarancji już). Na szczęście jakoś dogadali się z BMW i na jakichś tam warunkach ma nową skrzynię.

 

Także nie wszystkie silniki 'wybuchają' :)

 

Sam wyrwałem taką na 3-dni testów, nakręciłem trochę kilometrów i powiem Wam, że rzeczywiście obecnie nie widzę opcji zakupu innego motocykla niż S1000RR. Na bank dodatkowo 2012r i nie starsze, ze wzgl. na ładniej pracujący silnik i poprawki techniczne, które zostały wprowadzone.

Różnica, do innych 'konkurentów', jest paraliżująca. Jedynie jeszcze nowa Kawa konkuruje twardo, jednak jeszcze bardziej Mi się nie podoba, więc odpadła w przedbiegach.

 

Wiem jedno. BMW wykonało pojazd, który wprowadził przełom w swiecie 2oo. Chyba wszyscy producenci musieli być w szoku, kiedy zobaczyli JAK TO JEŹDZI :)

 

Tymczasem... ;)

 

Nie mówisz czasem o mnie, bo historia łudząco podobna do mojej :)

 

Przebieg się zgadza, Slovakiaring się zgadza, latana w większości na torze, robota skrzyni się zgadza (ale jeszcze na gwarancji), rocznik 2010 :)

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.

Prawda czy mit?

 

To samo piszą w najnowszej Motormanii.Pozdr.F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy myślący człowiek powinien mieć taką blokadę w głowie przez pierwszy 1000km. Ale ludzie to debile a potem idą plotki w świat.

 

Wejdz w temat, jak docierac motocykl. Przeczytaj., tylko wczesniej szczeke sobie reka podeprzyj :icon_mrgreen: ilu tam jateligentow z wiedzo o mechanice :icon_mrgreen:

 

oczywiście ale to wada każdego współczesnego plastika a nie tego akurat modelu

 

Nie !

 

Na kazdego japonca wsiadam i jade, S 1000 RR bylo jeszcze wygodne, a ma F4 nie moglem lewej nogi na podnozek podciagnac :icon_mrgreen: , musialem zaczac od lewej a nastepnie prawa :icon_mrgreen:

 

Pomijam juz fakt, ze po 20 min jazdy mialem speirdolo*ny caly dzien, i w tym dniu juz niczym nie smigalem :banghead:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...