Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie, 299 km/h (czyli 186 mph) to jej fabryczne ograniczenie. W górnych partiach ten motocykl to szatan, nawet w serii.

 

Jakie ograniczenie ? Na sreri lataja po 305 km/h ( GPS )

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to BMW jest chyba trochę wyżyłowane - ma przewagę mocy na wysokich obrotach ale środek ma słaby:

http://www.motorcycl.../new-curves.jpg

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=CMrJNxeG7Hg

 

Jakbyś się przejechał to zapomniałbyś o tych wykresach ;). To moto jest tak łatwe w prowadzeniu jak GS500.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś się przejechał to zapomniałbyś o tych wykresach ;). To moto jest tak łatwe w prowadzeniu jak GS500.

 

Limo,

 

popelniasz jeden jedyny blad. Wysowasz teorie, ze jest latwe do prowadzenia ( jak GS 500 ). Nie musze chyba mowic, ze obecnie nikt nie produkuje motocykli ktore sie ciezko prowadza, to raz, a dwa, to jak umiesz jezdzic, to zadne moto nie prowadzi sie trudno. Starym wygom niestety ucieka to z umyslu :icon_mrgreen: , wiec nie tak do konca zy tym Twoim twierdzeniem. :icon_mrgreen:

 

Mi sie nim fajnie smigalo, ale za bardzo niewygodne ze wzgledow ergonomi, i za malo oslony pedu powietrza :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mają problemy z silnikami które "wylatują w powietrze" tak jak np. ten:

 

Blow up engine:

http://www.s1000rrforum.com/forum/bmw-s1000rr-general-discussion/14320-2010-s1000-engine-blowing.html

Zresztą w silnikach produkowanych w tym roku też coś poszło nie tak...:

http://blog.motorcycle.com/2012/04/26/manufacturers/bmw/2012-bmw-s1000rr-engine-recall/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak serio to słyszałem, że silnik Bety jest bardzo wrażliwy na docieranie. Jak zrobi się to niedokładnie i zbyt wcześnie zaczyna się konkretnie upalać to tak się kończy.

Prawda czy mit?

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za bardzo niewygodne ze wzgledow ergonomi, i za malo oslony pedu powietrza :icon_mrgreen:

 

kurcze co ci w nim nie pasuje pod względem ergonomii ??? :blink:

latam tym moto od połowy 2010 roku i do teraz jestem nim zachwycony

a słabą ochronę przed pędem powietrza można wyeliminować za coś koło 250 zł - wystarczy zamontować akcesoryjną szybę . Oczywiście nie będzie to cos takiego jak np na Vstromie ale w klasie plastików na bardzo porządnym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...