ks-rider Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) co kazdy to inna teoria , potem wpada 12 latek na morwaki i loi dupe panigale/s1000rr/zx10r , a on ma tylko 50 kuni..... Szramer, jak sie ma 12 lat, to cos takiego jak myslenie o ewentualnej glebie podczas jazdy czy o skutkach wypadku nie istnieje. Jest sie miszczem a wszyscy inni bez wzgledu na wiek i doswiadczenie to leszcze. ( Zobacz jak jezdzil Rossi przed swoim wypadkiem, a jak po wypadku, do konca sie jeszcze nie zrestaurowal ). Malolat zna wiec tylko dwie pozycje manetki 1. on 2 off czyli zero i jeden :icon_mrgreen: Zobaczysz zreszta jak sam bedziesz jezdzil za 10 czy 15 lat. :icon_mrgreen: Tu macie przykład docierania(break in) zx6r 636 2013 - manual kawasaki mówi żeby trzymać się do 6 tyś obrotów....: Kiepski przyklad jezeli wbrew instrukcji zaczyna sie jazde od 8 000 rpm. :crossy: Edytowane 28 Listopada 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Zobaczysz zreszta jak sam bedziesz jezdzil za 10 czy 15 lat. :icon_mrgreen: :crossy:spoko maja formula senior czyli +40 , bede dalej z tymi kumplami zapier*alal i oduzal sie po , a ci 12 latkowie co mi dupe loja na gp motocyklach beda juz w WSBK :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Shramer, jak oglądam sobie filmy z Waszego Wera Racing oraz inne amatorskie formuły i patrzę jak się tam ludzie bawią i jakie mają do tego podejście, to łezka się w oku kręci :) , pięknie macie w Stanach pod tym względem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 ja sie tak bawilem w zeszly dlugi weekend :http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=50372piatkowa praktyka wsrod elity wera i ama , a sobote chilling na hot pit z banka paliwa i zapasowymi kolamiod taka kameralna imprezka na florydzie polaczona z bezstresowymi wyscigami pozasezonowymi i duza iloscia alkoholu w polswiadku wyscigowyma moglem w domu siedziec i jesc indyka... :laugh:jak widac mozna miec funa na ninji 250 , ba nawet na 2giej pozycji jechala 125cc z gp , ale 5min przed koncem 4h wyscigu egzplozja silnika nastapila , fajnie sie obserwuje walke setki z 600ss :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 He, he, to, ze Ty sie z tym zgadzasz, nie znaczy, ze ja sie z tym zgadzam. 3/4 obrotow to definitywnie za duzo. Osobiscie krece do polowy. W zaleznosci od przebiegu manetka odkrecana jest coraz szybciej. :crossy: Wybacz Kaes, ale w kwestii mechaniki Adam M. jest dla mnie większym autorytetem niż Ty :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Wybacz Kaes, ale w kwestii mechaniki Adam M. jest dla mnie większym autorytetem niż Ty :D I bardzo bobrze, bo jest wiekszym autorytetem niz ja. Adam bedzie docieral swoj sprzet tak jak on uzna za stosowne a ja bede docieral tak jak ja uwazam za stosowne. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Widać z powyższego, że rynek oczekuje na pojawienie się usługi "Fachowe docieranie motocykli". Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 jest cos takiego jak hamownia :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ks-rider, Janusz Oskaldowicz jest pare lat starszy od ciebie, brzuszek tez ma (kto nie ma brzucha podobno kiepsko rucha) i jakos nie marudzil chyba zza wiele jak latal tym w SBK, czym tam STK1000, łorewa. probujesz powiedziec ludziom o wlasciwosciach podwozia podczas spacerowej jazdy autobanem czy przejazdu przez zawalone rondo? men, to nie skuter. zeby cos powiedziec o tym sprzecie, szczegolnie o zawieszeniu, to trzeba troche sie odpychac, a nie mieknac przy 230. wiem, ze zycie jest ciezkie, ale w polsce ludzie radza sobie z zamykaniem szafy tym wytworem niemieckiej mysli technicznej. lekko nie ma, bo w warszawie w gestym ruchu ciezko powyzej 200 sie lata, ale jakos to idzie. Wracajac do tematu - produkt ma swoje wady, czesc pewnie wynika z chorob wieku dzieciecego, natomiast najpowazniejsze dolegliwosci zwiazane z padajacymi silnikami moim zdaniem ciezko jednoznacznie sklasyfikowac. Powodem jest moc. w momencie premiery i teraz w sumie tez s1000rr ma srednio 20 lub ponad 20 km na kole wiecej. to musi miec swoja cene. japonia dlugo jeszcze nie bedzie w stanie dac adekwatnej odpowiedzi w postaci seryjnego silnika na poziomie bmw ze wzgledu na kryzys, wysoki kurs jena itd, ducati dalo dupy straszliwie z panigale, wiec cala nadzieja, hmmm, nie ma nadziei :) jak cos zapie**ala to musi sie psuc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 loola boga kto sie pojawil :biggrin: , po flashu ecu i wymianie wydechu zx10r dorownuje moca na kole bmw , co to wartosci jezdnych zostaje przy 600 na torze bo jeszcze wiele do nauki zostalo :blink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Kolego Szramer, idz glaszcz manete w swoim indy. u nas nie ma kawasaki bo jest gowniany importer :) ale ducati - najwiekszy potencjalny rywal s1000rr poki co znajduje sie na poziomie "porazki dekady". brak mocy, calkowita dezintegracja sprzeta podczas jakichkolwiek kozlow i ogolne niedopracowanie konstrukcji :D w polsce kilka osob mialo jezdzic 1199 w 2012 i raczej szybko sie wycofali, bo nawet seryjne japonce krecily z miejsca kilka sekund lepsze czasy na okrazeniu. JAK ZYC, PREMIERZE? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Kolego Szramer, idz glaszcz manete w swoim indy. u nas nie ma kawasaki bo jest gowniany importerza to w usa ma sie wspaniale , wpadnij na testy w NJ na torze to jeszcze cos pieknego wyskrobiesz do tego miesiecznika... :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 he he no to mnie nastraszyliscie z tymi wybuchajacymi silnikami :)NO nic bede musial jezdzic po POznaniu troche wolniej niz zakladalem :) Moim skromnym zdaniem , odnosnie wyzszosci jednego sprzeta nad drugim w klasie motocykli supersportowych w sensie mocy to biorac pod uwage te same roczniki to ja uwazam ze po ulicy wszystkie lataja bardzo podobnie i roznice sa minimalne, przy zwyklym uzytkowaniu nie zauwazalne .Wiadomo ze jedne maja lepsze hamulce od innych czy bardziej lub mniej komfortowe zawieszenie ale generalnie na ulice to sie kupuje co sie komu podoba fizycznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Tu jest najlepsze podsumowanie(posłuchajcie wypowiedzi po przejażdzce): Edytowane 11 Maja 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 - O co kaman z wymianą napinacza rozrządu, i czy dotyczył tylko 2010roku?napinacz ma wadę -często po uruchomieniu przez kilka sekund łańcuszek grzechocze (bardzo podobna wada jak w CBR F2/F3 ) ale nie wiem czy dotyczy to tylko rocznika 2010- Czy faktycznie seryjny amor skrętu to lipa jak w Kawasaki Zx10Rwg mnie jest bardzo dobry ale to bardzo subiektywne zdanie- Czemu często w ogłoszeniach piszą, odblokowany tryb Slickkontrola trakcji ma 4 tryby . standardowo dostępne są trzy . Żaden z tych trybów gumę stopala i inne wygłupy dopiero odblokowanie trybu slick na to pozwala (ja nie odblokowywałem bo jakoś mnie nie bawią takie ewolucje )Co do konsekwencji wywalenia kata się nie wypowiadam bo nie wiem - u mnie jest pełna seriazawiasu też nie zmieniałem bo jak dla mnie w zupełności wystarcza . trochę tylko usztywniłemPs MOŻLIWE ze moja będzie do sprzedania :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.