milosz-RR Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jednego już widziałem na żywo. Na wyścigu WSBK Tom Sykes puścił chmurę dymu i zjechał na zielone. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wsbk sie nieliczy , tak samo jak hunda :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 W WSBK wybuchają masowo, bo są wyśrubowane do żywotności tylko przez jeden wyścig :) (300 - 400 km). Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Szramer a Ty nie śpisz? Ilość "wybuchniętych" silników w S1000 i ZX10 trzeba przeliczyć proporcjonalnie do ich ilości na drogach torach, wg moich obserwacji jest to ok 90/10 :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie mówisz czasem o mnie, bo historia łudząco podobna do mojej :) Przebieg się zgadza, Slovakiaring się zgadza, latana w większości na torze, robota skrzyni się zgadza (ale jeszcze na gwarancji), rocznik 2010 :) Cholera, 12 tysi na torze? Pozazdrościć :) Wejdz w temat, jak docierac motocykl. Przeczytaj., tylko wczesniej szczeke sobie reka podeprzyj :icon_mrgreen: ilu tam jateligentow z wiedzo o mechanice :icon_mrgreen: Kaes, znam ten temat bardzo dobrze. Ostre docieranie wcale nie oznacza wchodzenia na czerwone pole tylko kręcenie do maks 3/4 obrotów, i ja się z tym zgadzam. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Panowie, umówmy się - BMW to silnik najbardziej wyżyłowany w serii. Myślę, że przeciętni użytkownicy Japonii, tacy którzy kupują i po prostu upalają nie pamiętając o kontroli zaworów, częstej wymianie oleju itp. jeszcze nie dojrzeli do wykorzystywania takiego motocykla. Tutaj pojawiają się problemy z żywotnością silnika.Songoku mierzył niedawno swoją Kawę z Betą. Wynik na kole był bardzo zbliżony, na minimalną korzyść Kawy, ale ZX-10R miał akcesoryjny wydech i było przemapowane, a BMW było podobno 100% seria (popraw mnie Songoku, jeśli się mylę).Wniosek jest taki, że moc pociąga za sobą konsekwencje. A dlaczego Hondy się nie psują? Bo to motocykle dla emerytów z osiągami na pułapie 70-80% konkurencji :) . Trzeba konkretnie zdłubać takiego Fireblade'a żeby nadążał za Kawą czy Suzuką. Podobnie jest w 600. Dobre osiągi 600RR na torze wynikają z udanej, wyważonej konstrukcji i niskiej masy. Silnik Cebry to baranek w porównaniu do Gixa czy R6. Edytowane 27 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A dlaczego Hondy się nie psują? Bo to motocykle dla emerytów z osiągami na pułapie 70-80% konkurencji :) . Trzeba konkretnie zdłubać takiego Fireblade'a żeby nadążał za Kawą czy Suzuką. Podobnie jest w 600. Dobre osiągi 600RR na torze wynikają z udanej, wyważonej konstrukcji i niskiej masy. Silnik Cebry to baranek w porównaniu do Gixa czy R6.Nie wiem skąd masz takie wiadomości . Jeździłem rok fajerem sc59 . Latałem z różnymi sprzętami - R1 z tym nowym silnikiem i gixer k8 i wiele innych litrów i 600 tekOd żadnego z nich fajer nie odstawał a jakością wykonania wiele bił na głowęMój fajer był pełna serią - fabryczny wydech itp . Jedynym wyposażeniem niefabrycznym była wyższa szyba i craschpady :laugh:może na papierze i wykresach jest jakaś różnica ale w codziennym użytkowaniu na ulicy nie ma żadnej różnicy w osiągachOczywiście możesz znaleźć rożne przykłady kiedy fajer ma gorsze osiągi od innych modeli ale popatrz wtedy dlaczego - może ma zmieniony tłumik może to wersja USA a może ........ 84754628 innych powodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Ło qrwa, Sikor, teraz dojebałeś po całości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 No ja mam bezpośrednie porównanie sc59 do dychy 08r i dżiksa k8 i rzeczywiście powiedzieć że fajer jest dla emerytów w porównaniu do reszty jest mocnym przegięciem by nie powiedzieć że głupotą. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A ja SC57B do dychy 07 i ten katalogowy kicz można sobie w dupę wsadzić. Ale wiadomo, na tym forum sami najszybsi ściganci ;) I tak wybrałbym SC59, nie cierpię na schorzenie skróconego członka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Kaes, znam ten temat bardzo dobrze. Ostre docieranie wcale nie oznacza wchodzenia na czerwone pole tylko kręcenie do maks 3/4 obrotów, i ja się z tym zgadzam. He, he, to, ze Ty sie z tym zgadzasz, nie znaczy, ze ja sie z tym zgadzam. 3/4 obrotow to definitywnie za duzo. Osobiscie krece do polowy. W zaleznosci od przebiegu manetka odkrecana jest coraz szybciej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 No dobra dobra Hondziarze, bez bulwersu ;) . Może TROSZECZKĘ naciągnąłem, ale coś w tym prawdy jest. Poza tym nie lubię Hondy (z wyjątkiem RC211/212/213V oczywiście!), także nie liczcie na mój obiektywizm :icon_mrgreen: . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 co kazdy to inna teoria , potem wpada 12 latek na morwaki i loi dupe panigale/s1000rr/zx10r , a on ma tylko 50 kuni..... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) Tu macie przykład docierania(break in) zx6r 636 2013 - manual kawasaki mówi żeby trzymać się do 6 tyś obrotów....:http://www.youtube.com/watch?v=xpwFPaY4Veo Edytowane 28 Listopada 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Czasem przekracza 10 tys :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.