Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mówisz czasem o mnie, bo historia łudząco podobna do mojej :)

 

Przebieg się zgadza, Slovakiaring się zgadza, latana w większości na torze, robota skrzyni się zgadza (ale jeszcze na gwarancji), rocznik 2010 :)

 

Cholera, 12 tysi na torze? Pozazdrościć :)

 

Wejdz w temat, jak docierac motocykl. Przeczytaj., tylko wczesniej szczeke sobie reka podeprzyj :icon_mrgreen: ilu tam jateligentow z wiedzo o mechanice :icon_mrgreen:

 

Kaes, znam ten temat bardzo dobrze. Ostre docieranie wcale nie oznacza wchodzenia na czerwone pole tylko kręcenie do maks 3/4 obrotów, i ja się z tym zgadzam.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, umówmy się - BMW to silnik najbardziej wyżyłowany w serii. Myślę, że przeciętni użytkownicy Japonii, tacy którzy kupują i po prostu upalają nie pamiętając o kontroli zaworów, częstej wymianie oleju itp. jeszcze nie dojrzeli do wykorzystywania takiego motocykla. Tutaj pojawiają się problemy z żywotnością silnika.

Songoku mierzył niedawno swoją Kawę z Betą. Wynik na kole był bardzo zbliżony, na minimalną korzyść Kawy, ale ZX-10R miał akcesoryjny wydech i było przemapowane, a BMW było podobno 100% seria (popraw mnie Songoku, jeśli się mylę).

Wniosek jest taki, że moc pociąga za sobą konsekwencje.

 

A dlaczego Hondy się nie psują? Bo to motocykle dla emerytów z osiągami na pułapie 70-80% konkurencji :) . Trzeba konkretnie zdłubać takiego Fireblade'a żeby nadążał za Kawą czy Suzuką. Podobnie jest w 600. Dobre osiągi 600RR na torze wynikają z udanej, wyważonej konstrukcji i niskiej masy. Silnik Cebry to baranek w porównaniu do Gixa czy R6.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego Hondy się nie psują? Bo to motocykle dla emerytów z osiągami na pułapie 70-80% konkurencji :) . Trzeba konkretnie zdłubać takiego Fireblade'a żeby nadążał za Kawą czy Suzuką. Podobnie jest w 600. Dobre osiągi 600RR na torze wynikają z udanej, wyważonej konstrukcji i niskiej masy. Silnik Cebry to baranek w porównaniu do Gixa czy R6.

Nie wiem skąd masz takie wiadomości . Jeździłem rok fajerem sc59 . Latałem z różnymi sprzętami - R1 z tym nowym silnikiem i gixer k8 i wiele innych litrów i 600 tek

Od żadnego z nich fajer nie odstawał a jakością wykonania wiele bił na głowę

Mój fajer był pełna serią - fabryczny wydech itp . Jedynym wyposażeniem niefabrycznym była wyższa szyba i craschpady :laugh:

może na papierze i wykresach jest jakaś różnica ale w codziennym użytkowaniu na ulicy nie ma żadnej różnicy w osiągach

Oczywiście możesz znaleźć rożne przykłady kiedy fajer ma gorsze osiągi od innych modeli ale popatrz wtedy dlaczego - może ma zmieniony tłumik może to wersja USA a może ........ 84754628 innych powodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam bezpośrednie porównanie sc59 do dychy 08r i dżiksa k8 i rzeczywiście powiedzieć że fajer jest dla emerytów w porównaniu do reszty jest mocnym przegięciem by nie powiedzieć że głupotą.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaes, znam ten temat bardzo dobrze. Ostre docieranie wcale nie oznacza wchodzenia na czerwone pole tylko kręcenie do maks 3/4 obrotów, i ja się z tym zgadzam.

 

He, he, to, ze Ty sie z tym zgadzasz, nie znaczy, ze ja sie z tym zgadzam. 3/4 obrotow to definitywnie za duzo. Osobiscie krece do polowy. W zaleznosci od przebiegu manetka odkrecana jest coraz szybciej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra dobra Hondziarze, bez bulwersu ;) . Może TROSZECZKĘ naciągnąłem, ale coś w tym prawdy jest. Poza tym nie lubię Hondy (z wyjątkiem RC211/212/213V oczywiście!), także nie liczcie na mój obiektywizm :icon_mrgreen: .

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...