Patryk_mx Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam, przeglądałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem. Czy w nowych silnik cztero suwowych przeskok iskry na świecy występuje zawsze gdy tłok osiąga gmp ? Do tej pory myślałem , że tak jest, ale ostatnio gdy regulowałem luzy zaworowe i sprawdzałem stan zębatki na wale, po złożeniu wszystkiego do kupy motocykl nie chciał odpalić, rozrząd złożony zgodnie ze znakami jak nakazuje serwisówka, 3 różne świece nawet wstrzykiwanie paliwa pod świece i nic zero odzewu. Po 3h bez skutecznego kopania i biegania z moto, kumpel powiedział żeby przestawić wał względem wałków o 1 obrotów, po tym zabiegu silnik zagadał od razu z pierwszego kopa, na twarzy od razu uśmiech ale chwile później WTF ? przecież to nie powinno mieć wpływu ? No i tu jest moje pytanie do Was czy aby na pewno ? Serwisówka nic na ten temat nie mówi żeby takie coś miało miejsce mowa o yamasze yz250f, singiel,5 zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Owszem zapłon następuje w okolicach GMP ale iskra jest co drugi obrót wału korbowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=...=20080815230451 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Tak to wlasnie jest, kiedy sie bierze za mechanike silnika nie majac podstaw teoretycznych jego funkcjonowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=...=20080815230451 Internet prawdę Ci powie (ale nie zawsze :biggrin: ) Teoria swoje a praktyka swoje :biggrin: Owszem zapłon następuje w okolicach GMP ale iskra jest co drugi obrót wału korbowego A w Twoich motocyklach tych z opisu tak jest? http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=...=20080815230451 Fajna animacja ale w moim CB750K jest coś popsute bo u mnie za każdym razem jak tłok jest w górze (GMP) to przeskakuje iskra. Jak to naprawić? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jesteście pewni, że zapłon następuje co drugi obrót? Wydaje mi się że na każdy obrót przypada jedna iskra, bo tak jest po prostu prościej, a nie zmienia niczego w pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Przeczytaj jeszcze raz uwaznie pierwszy post i problem z jakim borykal sie autor tematu. Jezeli iskra bylaby przy kazdym obrocie walu korbowego to by tego nawet nie zauwazyl, problem jest ze u niego w moto wystepuje iskra raz na dwa obroty walu korbowego czyli co 720 stopni a wowczas trzeba umiec ustawic aparat zaplonowy, bo inaczej iskra wypadac bedzie w suwie wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Przeczytaj jeszcze raz uwaznie pierwszy post i problem z jakim borykal sie autor tematu. Jezeli iskra bylaby przy kazdym obrocie walu korbowego to by tego nawet nie zauwazyl, problem jest ze u niego w moto wystepuje iskra raz na dwa obroty walu korbowego czyli co 720 stopni a wowczas trzeba umiec ustawic aparat zaplonowy, bo inaczej iskra wypadac bedzie w suwie wydechu. A skąd CDI wie który to obrót wału jeżeli nadajnik impulsów jest na kole magnesowym a wałek rozrządu nie ma czujnika położenia? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 To jak wyjasnisz kwestie ze po przestawieniu walu o jeden obrot wzgledem walkow rozrzadu motocykl zagadal bez zadnego ale ? Bo ja szczerze powiedziawszy nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Masz chyba zepsuty motor, u mnie w GS 400 też tak jest :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 A skąd CDI wie który to obrót wału jeżeli nadajnik impulsów jest na kole magnesowym a wałek rozrządu nie ma czujnika położenia? iskra co obrót wału, w suwie sprężania i wydechu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Moc w nowych motocyklach iskra przeskakuje przy każdym obrocie wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Myślę , że serwisówka w przypadku iskry co drugi obrót wału informowała by o tym :icon_question: Może poprostu była to złośliwość rzeczy martwej. Dzięki wszystkim za odpowiedzi ;) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Moc w nowych motocyklach iskra przeskakuje przy każdym obrocie wału korbowego. Wueska jestem bardzo wdzieczny za twoje porady, z tym ze nie musisz wyjasniac rzeczy jakby to kaczor powiedzial oczywistych. Pytanie jest dlaczego po przestawieniu walu o jeden obrot moto zagadalo bez problemu, bo sie zastanawiam usilnie nad tym i nie bardzo moge znalezc racjonalna odpowiedz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 bo pewnie dopiero za drugim razem dobrze złożyli rozrząd, nie ma innej opcji żeby iskra była co drugi obrót wału musieliby montować impulsator na wałku rozrządu a nie na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.