Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Ja za namową Minolcii kupiłem ducatowski regler bo jest odporniejszy na przeładowanie. Wygląda jak ten Twój ze zdjęć tylko ma napis Ducati na boku. Dodatkowo jeszcze utnę ten kołnierz i po założeniu konektorków zaleję je cyną, żeby zwiększyć powierzchnię styku. No i do tego grubsze kable od altka do reglera bez żadnych kostek po drodze i to powinno załatwić temat. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Jak patrzę na aluminiowe, zaśniedziałe dno, które jest odpowiedzialne za odprowadzenie nadmiaru prądu jak i chłodzenie to nie dziwię się, że popłynął ten styk. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Już tuż tuż, jeszcze tylko dać do polutowania :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Już tuż tuż, jeszcze tylko dać do polutowania :) U Ciebie komfortowa sytuacja bo moto zawsze odpala Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Tobie rozładowuje aku. Zrobiłbym to komplesowo na Twoim miejscu czyli nowy regler Ducati i nowe kable. Regler przekładasz pod tablicę rejestracyjną i żadnych wtyczek tylko wszystko lutowane. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Byłem przekonany, że problem jest po stronie regulatora. W tej sytuacji zasugeruję w serwisie przyjrzenie się instalacji W momencie kiedy akumulator jest naladowany i stacyjka jest wyłączona pokazuje napięcie 13V. Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON (światła włączają się automatycznie) napięcie spada do około 12,6V. Przy takich parametrach motocykl odpala bez problemu. Wystarczy jednak trochę pojeździć i pojawia się problem z uruchomieniem. Napięcie na akumulatorze przy pozycji ON wynosi wtedy w okolicach 11,2V. Wtedy rozrusznik tylko lekko "cyknie" i żadnej reakcji.Dla celów diagnostycznych ja bym sprawdził ładowanie jeszcze po dłuższej jeździe. Możliwe że jest tak jak mówi monter że przegrzewa sie regler i tracisz ładowanie. Miałem taki przypadek tyle ze zamiast nie ładować moja Honda mi przeladowywala aku za wysokim napięciem po przegrzaniu.Najlepiej jak by było cos na podmiane ale wiadomo jak to jest. Edytowane 28 Maja 2018 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Limo ale Twoje uzwojenia już dostały po dupie, zasadniczo to dobry moment na ulżenie im. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Faktycznie są dość ciemne ale nie widać żadnych śladów uszkodzeń. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Wróciłem z "serwisu" i dupa. Mechanik popatrzył, pomierzył i stwierdził, że akumulator ma uszkodzoną jedną cele. Jako, że i tak musiałbym kupić nowe aku to mówię wymianiamy. Wymienił zmierzył ładowanie i wskazania takie same jak na moim filmie i mówi, że teraz będzie ok. Odpaliłem motocykl wróciłem do domu. Chciałem pod domem uruchomić ponownie i to samo, cykniecie i dupa. Jestem zalamany. Elektryk ze mnie słaby i wiem, że sam nie naprawię. Czy faktycznie ładowanie przy 5 tysiącach obrotów powinno spadać do 13,8-13,9V, a na wolnych utrzymywać w granicy 14,3V? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Już wcześniej ustaliliśmy że to nie wina aku, skoro sprawdzałeś na pożyczonym sprawnym. Nie zmieniły się żadne inne parametry to i problem nie zniknął. A ten mechanior to jakiś patałach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Faktycznie są dość ciemne ale nie widać żadnych śladów uszkodzeń.No dobre jest ale właśnie ostatni gwizdek na poprawę okablowania bo widać, że już dobrze się przegrzało kilka razy. Wróciłem z "serwisu" i dupa. Mechanik popatrzył, pomierzył i stwierdził, że akumulator ma uszkodzoną jedną cele. Jako, że i tak musiałbym kupić nowe aku to mówię wymianiamy. Wymienił zmierzył ładowanie i wskazania takie same jak na moim filmie i mówi, że teraz będzie ok. Odpaliłem motocykl wróciłem do domu. Chciałem pod domem uruchomić ponownie i to samo, cykniecie i dupa. Jestem zalamany. Elektryk ze mnie słaby i wiem, że sam nie naprawię.Czy faktycznie ładowanie przy 5 tysiącach obrotów powinno spadać do 13,8-13,9V, a na wolnych utrzymywać w granicy 14,3V? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ProTy w momencie jak cyka to zapodaj zasilanie z tego aku pomijając przekaźnik rozrusznika a jak też będzie cykał to podaj zasilanie z drugiego aku po kablach. Mechanik faktycznie dupa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Wróciłem z "serwisu" i dupa. Mechanik popatrzył, pomierzył i stwierdził, że akumulator ma uszkodzoną jedną cele. Jako, że i tak musiałbym kupić nowe aku to mówię wymianiamy. Wymienił zmierzył ładowanie i wskazania takie same jak na moim filmie i mówi, że teraz będzie ok. Odpaliłem motocykl wróciłem do domu. Chciałem pod domem uruchomić ponownie i to samo, cykniecie i dupa. Jestem zalamany. Elektryk ze mnie słaby i wiem, że sam nie naprawię. Czy faktycznie ładowanie przy 5 tysiącach obrotów powinno spadać do 13,8-13,9V, a na wolnych utrzymywać w granicy 14,3V? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ProEee tam dojdziemy drogą eliminacji ;)Napisz nam jeszcze czy po dłuższym postoju moto też ma problem z odpaleniem czy tylko po jeździe? Edytowane 28 Maja 2018 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Eee tam dojdziemy drogą eliminacji ;)Napisz nam jeszcze czy po dłuższym postoju moto też ma problem z odpaleniem czy tylko po jeździe?To sprawdzę jutro bo dziś jak wróciłem od mechanika to włączyłem moto i próbowałem odpalić i już tylko czknął (aku nówka). Zdenerwowalem się i schowałem do garażu :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Ty w momencie jak cyka to zapodaj zasilanie z tego aku pomijając przekaźnik rozrusznika a jak też będzie cykał to podaj zasilanie z drugiego aku po kablach. Mechanik faktycznie dupa.Ale cykanie to najpewniej przekaźnik z powodu rozładowania aku.Moim zdaniem coś mu ssie prąd szybciej niż regler jest w stanie naładować albo jakoś dziwnie uszkodzony regler ma.Najprosciej jak nie chce ryc w elektryce to szukać regulator na podmianke chcociaz na chwilę lub kupić najtańsze pasujace chińskie badziewie w celu weryfikacji stanu obecnego regulatora. To moze wyjść go taniej jak jezdzenie po wątpliwej jakości mechanikach. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Zasadnicze teraz pytanie:czy kolega ma jakiś alarm? immo? jakieś dodatkowe halogeny, ledy, gniazdo zapalniczki? Chiński regulator potrafi zaskoczyć swoją żywotnością, musi mieć tyle samo wyprowadzeń co oryginał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.