gddemon Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, mam problem ze slyszalnym stukaniem/cykaniem ( kazdy nazwie to inaczej :) ) w silniku, po odpaleniu na zimnym silniku nie jest ono slyszalne jednak gdy chwile popracuje pojawia sie. Słyszalne jest na biegu jalowym - rownomiernie, nie zanikajace. Po wejsciu na obroty zlewa sie w halasem silnika i nie jest tak wyrażnie słyszalne natomiast pojawia sie znowu pod czas schodzenia silnika z obrotów. Motocykl ma przejechane niecałe 42 tys. KM, zaworty sprawdzone - luzy w normach ( chociaz, jeszcze nigdy nie były regulowane - motockla mam od nowego, serwis twierdzi ze tylko je kontroluje i wszystko jest OK ). Postaram sie nagrać odgłos pracy silnika chociaz ostatnia próba wykonania tego telefonem komurkowym nie przyniosła efektu - halas sie zlewa i nie slychac odglosu o ktory mi chodzi. Dodam jeszcze, że tak na ucho ( bez stetoskopu warsztatowego ) dzwiek wydobywa sie z silnika po stronie wydechów ale cieżko określić czy z glowicy czy z bloku ( gorące rury i cezko przyłożyć ucho ).Odglos podobny jest do odglosu pracy wtryskiwaczy ale znacznie glosniejszy. Proszę o pomoc bo dostaje szału jak cos mi halasuje :) Serwis Pomorski w Gdansku sprawe olewa, moze czekaja az sie silnik rozpadnie w wtedy z checie przyjmą mnie jako klienta :) Edytowane 23 Czerwca 2010 przez gddemon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dokręć wydech do głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 zapewne to łańcuch rozrządu, piszesz ze ma 42 k, kilometrów więc już rozrząd powinien dawać jakieś sygnały moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 mam to samo, mechanik z Hondy powiedzial ze ten typ tak ma. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dokręć wydech do głowicy Z tym dokrecaniem to ostroznie, najpierw sprawdz czy masz tam uszczelki czy wygnieciony zlom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Może to po prostu kosz sprzęgłowy hałasuje, jak wciśniesz sprzęgło to jest cokolwiek lepiej? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Rozrząd chyba odpada, pod czas regulacji zaworów sprawdzali i jest OK., poza tym to jakby nie to miejsce. Kosz sprzęgłowy też odpada ( owszem lekko hałasuje ale to nie ten hałas ) – po wciśnięciu sprzęgła ten od sprzęgła znika a ten o który mi chodzi dale jest Tłumaczenie, że ten typ tak ma nie przyjmuję – jeżdżę tym motorem od nowości i do tej pory tak nie miał. Jutro sprawdzę wydech i mam tu pytanie, czy jest sens próbować go dokręcać czy od razu najpierw zdjąć, włożyć nowe uszczelki i wtedy dokręcić ?? Nigdy jeszcze nie był demontowany wiec pytanie do bardziej doświadczonych kolegów czy przy takim przebiegu mogło wydmuchać uszczelki czy raczej to mało prawdopodobne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A CBF ma system PAIR :icon_question: Bo u mnie akurat cyka sobie właśnie ta puszka :) Dużo się napociłem zanim doszedłem co to tak cyka... Najpierw zawory, później wtryski, uszczelki na wydechu itd itp I własnie to cykanie jest cholernie dziwne bo jak stoisz na górze to jest przekonany, ze to cykanie jest od góry a jak połozysz się pod motocykl to wydaje Ci się, że to jednak od dołu coś cyka :) Co ciekawe - czasami cyka a czasami cisza - zalezy jaki ma dzień :biggrin: Wiem, ze to wkurzające, ale takie pocykiwanie jest niegroźne. Jesli zawory są w normie to olać sprawę... jesli się uprzesz to wymień na poczatek uszczelki pod wydechem a jak to nie pomoże to zdemontuj pair system i będzie po sprawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) coś w głowicy będzie. Miał kumpel podobny problem wymienił cały rozrząd i ucichło. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Hondodajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 przytrzymaj go z 5min na odcięciu jeśli mam racje to korbowód wyskoczy gdzieś w okolicach filtra oleju No to jak tak sprawdzałeś każde cykanie w silniku to tylko pogratulować... A później się dziwisz, że trzy silniki zajechałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam ponownie, dokrecenie wydechu jak i wymiana uszczelek kolektora nie przyniosło oczekiwanego efektu. Czy ktoś ma jeszcze jakieś propozycję ?? Czy mozliwy jest taki chałaś od np łańcucha napędu pompy oleju ? Postaram się na wieczór wrzucić krótki filmik pokazujący motocykl i dzwięk jego pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 VFR 750, nie udzielaj nikomu takich rad, bo są one pokroju człowieka, który nie wie co to motocykl i dlaczego silnik się kręci. Twoje posty to jedna wielka paranoja przepełniona pychą i brakiem pokory. Co do autora, możliwe, że to łańcuch pierwotny sobie tak postukuje, aczkolwiek niekoniecznie. Był niedawno temat na forum o tym. Poszukaj i poczytaj bo ktoś też się borykał z takim problemem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Yo! U mnie tez cyka, szczegolnie slychac przy hamowaniu silnikiem. Mam teraz 56300km i... mam to w dupie ;). Silnik nie pali oleju, zawory ma ok, osiagi w normie, benzyny spala ciagle tyle samo, wiec... po co sie przejmowac? Kilometrow i lat motocyklom nie ubywa, jakies luzy tu i owdzie sie pokazac maja prawo z czasem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam ponownie, dokrecenie wydechu jak i wymiana uszczelek kolektora nie przyniosło oczekiwanego efektu. Czy ktoś ma jeszcze jakieś propozycję ?? Czy mozliwy jest taki chałaś od np łańcucha napędu pompy oleju ? Postaram się na wieczór wrzucić krótki filmik pokazujący motocykl i dzwięk jego pracy. Dokręcanie nic nie da jedynie przy nieszczelnościach tych uszczelek je wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) uszczelki miedzy kolektorem a glowica zostaly wymienione na nowe i jak pisałem bez rezultatu. Kolega pisze, że u niego tez cyka. Mam nagranie z tym cykaniem w silniku tylko nie wiem za bardzo w jaki sposób mogłbym je udostępnić Edytowane 1 Lipca 2010 przez gddemon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.