Skocz do zawartości

Nowy mastodont BMW?


Rekomendowane odpowiedzi

Panie, weź się panie "doedukuj", a jeszcze lepiej nic nie gadaj, dopóki sam nie sprawdzisz :banghead:

 

Jakbyś pojeździł, to byś wiedział jak dany motocykl jeździ. Ale rozumiem, że jak 99% użytkowników tego forum łatwiej jest pisać z palca wyssane głupoty.

 

Akurat tak się składa, że RSV jest jak na litra bardzo poręczna, sama rzuca się w winkle, Kto jeździł, ten wie :icon_razz: i nie bez powodu wygrała MASTERBIKE, pomimo faktu że nie jeździła w SBK!!!

 

Jakie błędy konstrukcyjne? :banghead: I znowu - teoretycy! A przy takim stażu, to rozumiem, pewnie pomyliło ci się z jakąś SHL-ką :icon_razz:

 

Ale wracając do tematu - S1000R - MEGA SPRZĘT - mam nadzieję, że zleje dupska!!!

 

To się doedukowałem:

Laptimes

 

RSVR

 

1.38,7 Minutes

 

RC8

 

1.36,9 Minutes

 

The rc8 was faster but the journo's thought the RSVR was better so it won the twin class.

 

CBR1000R

 

1.36,862 Minutes

 

ZX10

 

1.37,876 Minutes

 

GSXR1000

 

1.37,893 Minutes

I masz rację - dobry sprzęt :biggrin:

poczekam jak będziesz wymieniał uszczelki pod głowicą :biggrin:

a w ogóle szkoda czasu na przepychanki bo RSV kopie jak TL1000 :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się doedukowałem:

Laptimes

 

RSVR

 

1.38,7 Minutes

 

RC8

 

1.36,9 Minutes

 

The rc8 was faster but the journo's thought the RSVR was better so it won the twin class.

 

CBR1000R

 

1.36,862 Minutes

 

ZX10

 

1.37,876 Minutes

 

GSXR1000

 

1.37,893 Minutes

I masz rację - dobry sprzęt :biggrin:

poczekam jak będziesz wymieniał uszczelki pod głowicą :biggrin:

a w ogóle szkoda czasu na przepychanki bo RSV kopie jak TL1000 :banghead:

 

Chłopie, co mają czasy okrążeń do Towjej wcześniejszej wypowiedzi???? Weź mi ku*wa wytłumacz???

Pisałem wyraźnie, że to dobry sprzęt na winkle, że wygrał Masterbike, itp. Czy pisałem, że jest szybsza na torze od rzędówek???

Iloma z tych wymienionych przez Ciebie sprzętów jeździłeś???

 

Ta dyskusja nie ma sensu. Temat miał dotyczyć BeEmKi, tak? Niech tak zostanie!

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się doedukowałem:

Laptimes

 

RSVR

 

1.38,7 Minutes

 

RC8

 

1.36,9 Minutes

 

The rc8 was faster but the journo's thought the RSVR was better so it won the twin class.

 

CBR1000R

 

1.36,862 Minutes

 

ZX10

 

1.37,876 Minutes

 

GSXR1000

 

1.37,893 Minutes

I masz rację - dobry sprzęt :biggrin:

poczekam jak będziesz wymieniał uszczelki pod głowicą :biggrin:

a w ogóle szkoda czasu na przepychanki bo RSV kopie jak TL1000 :banghead:

 

 

Hehehhehe nie no rzeczywiście 1 s gorzej od GSX-R i ZX-10 i 2 od CBR na profesjonalnym torze wykęcone przez profesjonalistę to makabryczna różica :biggrin: wstyd wsiadać przecież to rower nie moto :biggrin: jak pojadę w bieszczady w towarzystwie o 2 s szybszej CBR to on już będzie wracał jak ja dopiero będę dojeżdzał do Sanoka :biggrin: rzeczywiście, tak słabe i wolne moto nadaję się tylko do lansowania na mieście :biggrin:

 

Yuby gwarantuję Ci że za 35 tys kupisz bezwypadkowe 1098 z 2007 roku, poszukać Ci, chcesz mogę Ci nawet sprowadzić ? czy już wydałeś kolejne 5 tys na kute korbowody do SP2 :biggrin:

 

Pozdro

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj chętnie popatrzę, ponieważ gdy Ja szukałem, to same szroty były. Fajne 1098 z dodatkami kosztuje 45000zł.

 

P.s Muszę Cię zmartwić, moto już złożone, więc etap zmian mam już za sobą. No chyba że Dynotech wymyśli coś zajebistego.

 

 

A po co Ci dodatki w takim moto jak 1098 ? A no co to za lans mieć seryjne klamki i nie mieć ksenonu :biggrin: Chyba jedynie możesz tam wiele popsuć dodatkami a nie ulepszyć.

 

W tamtym roku za 46 tys był na wyprzedaży w Ducati warszawa 1098 salonowy, a nie używany - tyle że bez "S". Teraz też po nowym roku w podobnych pieniądzach będą modele wyprzedażowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enzo, jeżeli dla Ciebie xenony i klamki, to dodatki. To ja podziękuję. Ja mam trochę inne wymagania co do moto za 45000zł.

Całus.

 

 

Rozumiem twój profesjonalizm i tak słabe moto, źle się prowadzące itd. tak wytrawny i profesjonalny kierowca musi spersonalizować, bo przecież na Warszawskiej ulicy 170 kM to niezła kupa, chłopaki Cię wyśmieją, ja na twoim miejscu odrazu bym wymienił pół silnika, zawieszenie, kompletny wydech i za szybkę włożył wydruk z hamowni z mocą 200 kM na kole to dopiero będzie szacun i będziesz mógł polatać :biggrin: bo seria to gówno ni moto, nogami się trzeba odpychać :biggrin:

 

Całus :bigrazz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś powinien wyprowadzić Cię na prostą bo za bardzo się obnosisz tym składakiem RSV.

Nie widzisz ile ludzi juz mowi do Ciebie w ten sposob?!

 

Że takie dzieci jak pAq i ernest to rozumiem, ale że Piotr Dudek :rolleyes: w ogóle to gdzie była mowa o RSV?

 

Takie dzieci z kompleksami jak pAq czy ernest zaczęli najeżdżać na mnie i na moje moto jak słowa o nim nie powiedziałem.

Ty chyba masz jakies problemy z dziecinstwa ze tak ciagle o tych dzieciach wspominasz. Ble ble ble... maslo maslane, powiem to jeszcze raz - powtarzasz sie! Jesli chcesz dogrysc to postaraj sie zrobic to w bardziej inteligetny sposob i wymyslic cos innego niz "dzieci" albo "gsxr to dziadostwo". Czy byla mowa o RSV? Wprost moze nie ale ty caly czas do tego pijesz i mozna to wyczytac w kontekstu twoich wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enZo nie zrozumiałeś mojej aluzji?

wyśmiewasz się z VTR SP2 motocykla z wytwórni która już w latach 60tych składała 250kę w 6 cylindrach na tor wyścigowy. Gdybyś użył argumentu że Honda dwa razy pod rząd spóźniła się z modelami SP na sezon wyścigowy i musiała sprzedawać ludziom z ulicy pojazd torowy na bardzo twardym zawieszeniu to inna para kaloszy. Wiem że uwielbiasz tą markę ale mimo wszystko co już napisałem RSV to tylko składak co innego ich topowy model RS250 gdzie udało im się nie tylko poprawić japsów ale nawet ich pobić na torze.

Włoska dusza w RSV to tylko slogan reklamowy bo serce tego motocykla nie jest włoskie.

Ps. kamikazze na temat Beemki już pisałem, wróć i poczytaj

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe mistrzuniu miałeś dzwonka na wyjściu z winka, a mam mówiła żeby uważać z gazem :biggrin:

Ducati Corse - trzeba było mówić wcześniej jak byłem w Ducati kupił bym Ci piórniczek, ołówek, czapeczkę, koszulkę, kubeczek itd. - wszystko Ducati Corse i wcale nie kosztowało tak dużo :biggrin:

 

Buzia

 

No roz**bał sie roz**bał, bo to strasznie chu*owe moto. :bigrazz:

Ogólnie to już je zrobili, wyprostowali i jest do kupienia za 40k zł na allegro.

 

Podziwiam pewną panującą tu filozofię wszechpotęgi RSV i Duca. Rozjebujecie mnie, albo handlujecie tymi sprzetami pchając się z sztucznym faworyzowaniem tych marek.

 

Logicznym jest że pewne seryjne podzespoły można wymienić na lepsze. Znam dwa motocykle Yubego, w które wpakował niemałe pieniądze. Filozofia jest prosta - ten motocykl mnie interesuje, a ta część mi w nim nie pasuje - wymieniam, koszta się nie liczą. I za to szacun.

 

Niektórych to jak tu ku*rwa czytam, czuję się jakbym spotkał jehowego na ulicy, który próbuje mnie nawrócić i wyprowadzić z ciemnej strony mocy do doliny szczęścia... Normalnie ja pier...

 

Na pocieszenie krótki filmik:

 

I proszę Was już przestańcie, bo nie wszystkim popuszczają zwieracze na widok RSV czy Duca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie:

 

Moc:

Cytat z: http://www.scigacz.pl/Pomiar,mocy,BMW,S100...kala,11539.html

Nie tak dawno dziennikarze brytyjskiego MCN wrzucili nowe S1000RR na hamownię uzyskując niewiarygodne 183 KM na tylnym kole. Oznacza to, że przy typowych 10-15% stratach w układzie przeniesienia napędu, moc silnika mierzona na wale musiała przekraczać 200KM! Tymczasem Bawarczycy przyznają się w katalogach do „skromnych" 193 koni, deklarując przy tym drugą po CBR1000RR najniższą wagę wśród litrowych „1000". Jak widać deklaracje BMW o najlepszym w klasie współczynniku mocy do masy okazują się mieć potwierdzenie w liczbach.

 

Wyniki pomiarów mocy na kole z wydechami Akrapovic (modele 2009 lub 2010)

BMW S1000RR - 185.5 KM przy 13,120 obr/min

Apria RSV4 - 165 KM przy 12,400 obr/min

Ducati 1198S - 157.4 KM przy 9,800 obr/min

Honda CBR1000RR - 170.6 KM przy 12,290 obr/min

Yamaha YZF-R1 - 161.6 KM przy 12,430 obr/min

Kawasaki ZX-10R - 163.1 KM przy 12,150 obr/min

Suzuki GSX-R 1000 - 168.1 KM przy 11,900 obr/min

Kawasaki ZX-14 - 174 KM przy 9,400 obr/min

Suzuki Hayabusa - 179.5 KM przy 9,300 obr/min

ABS (wazacy tylko 2,5kg) i DTC:

Cytat z: http://www.scigacz.pl/Puchar,BMW,S1000RR,n...pedu,11273.html

Na testach BMW S1000RR, Irek Sikora ścigał się z Andrzejem Pawelcem. Obaj mieli te same motocykle, ale Andrzej jeździł bez DTC i ABS-u. Wykręcali prawie identyczne czasy, Irek jechał bez obawy o uślizgi, natomiast Andrzej stale doświadczał ryzykownych slajdów.

Kontrola trakcji DTC:

Cytat z: http://www.scigacz.pl/BMW,S,1000,RR,8211;,...bron,11308.html

W czasie 16 dni testów w Portimao motocykle dosiadało 165 dziennikarzy z całego świata, przy czym nie muszę chyba dodawać, iż każdy podkładał do pieca ile tylko potrafił. Przez te 16 dni nie miała miejsca ani jedna gleba. Ani jedna. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pytania?

 

Polecam tez recenzje ludzi ktorzy na tym sprzecie juz jezdzili, a zobaczycie ze oprocz samych danych na papierze sprzet zadziwia wlasciwosciami jezdnymi i zastosowanymi rozwiazaniami.

I pomyslec, ze wypuszczajac pierwszego swojego rasowego sporta w R4, od razu bezblednie bija na glowe japonczykow...

Jeśli jeszcze dodac fakt, ze tym razem to BMW kosztuje tyle co japonczyki (cena na poziomie cebry litrowej), to dla mnie osobiscie wybor wydaje sie byc oczywisty.

 

PS - a wszystkim zycze w miejsce zawisci wobec sprzetow ktorymi jezdza inni radosci z ich wlasnych rumakow i nie ogladania sie na pozostalych :)

Edytowane przez oscar

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dość. pyskówki proszę sobie przenieść w inne miejsce

uprzedzając pretensje: tak, kilka ostatnich postów kompletnie nie związanych z tematem poszło w kosmos

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby gwarantuję Ci że za 35 tys kupisz bezwypadkowe 1098 z 2007 roku, poszukać Ci, chcesz mogę Ci nawet sprowadzić ? czy już wydałeś kolejne 5 tys na kute korbowody do SP2 :biggrin:

 

Enzo, tak miedzy nami to za 8750,- € ( 35 000,- pln ) to dostaniesz Ducati 916 a nie 1098. W tej cenie to bedzie zlom a nie motocykl. Cena nie bierze sie z kosmosu. No chyba, ze uwazasz, ze ktos zrobi Ci prezent :icon_mrgreen:

 

P.S. ten z mobile. de widzialem, reszte zreszta tez. :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki pomiarów mocy na kole z wydechami Akrapovic (modele 2009 lub 2010)

BMW S1000RR - 185.5 KM przy 13,120 obr/min

Apria RSV4 - 165 KM przy 12,400 obr/min

Ducati 1198S - 157.4 KM przy 9,800 obr/min

Honda CBR1000RR - 170.6 KM przy 12,290 obr/min

Yamaha YZF-R1 - 161.6 KM przy 12,430 obr/min

Kawasaki ZX-10R - 163.1 KM przy 12,150 obr/min

Suzuki GSX-R 1000 - 168.1 KM przy 11,900 obr/min

Kawasaki ZX-14 - 174 KM przy 9,400 obr/min

Suzuki Hayabusa - 179.5 KM przy 9,300 obr/min

 

HAHAHAHA O co wy sie wogole klocicie? Ktory z Was jest na tyle mocny, zeby faktycznie zrobic uzytek z tej dodatkowej mocy skoro wszystkie te motocykle porownywalnie sie prowadza? I gdzie chcecie to robic? Yuby nie obraz sie ale fimik z Wirazowej czy ten na ktorym schodzisz na GSie na kolano jakos nie robi wiekszego wrazenia. A Ty sie klocisz o jakies tuningowe klamki, ze niby sa niezbedne w porzadnym motocyklu i pakujesz kase w zwiekszenie mocy i tak juz mocnego motocykla. Klotnia na poziomie przedszkolakow o to kto ma fajniejsza/drozsza zabawke :icon_mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHAHAHA O co wy sie wogole klocicie? Ktory z Was jest na tyle mocny, zeby faktycznie zrobic uzytek z tej dodatkowej mocy skoro wszystkie te motocykle porownywalnie sie prowadza? I gdzie chcecie to robic? Yuby nie obraz sie ale fimik z Wirazowej czy ten na ktorym schodzisz na GSie na kolano jakos nie robi wiekszego wrazenia. A Ty sie klocisz o jakies tuningowe klamki, ze niby sa niezbedne w porzadnym motocyklu i pakujesz kase w zwiekszenie mocy i tak juz mocnego motocykla. Klotnia na poziomie przedszkolakow o to kto ma fajniejsza/drozsza zabawke :icon_mrgreen:

 

Po niemiecku nazywa sie to

 

Alle kochen mit Wasser - wszyscy gotuja na wodzie :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...