Skocz do zawartości

YZF R1, CBR 929 czy CBR 954


Rekomendowane odpowiedzi

...R1 nie polecam,chyba że od końca 02r na wtrysku.98-02 gaźnik,jest ospała w dolnym zakresie obrotów,2 bieg psuje się co chwilę (chyba,że się jeździ turystycznie,ale kto kupi r1 na turystyka ?).W dużo modelach już tryba 2 biegu napawane kilka razy.Tylny stelaż spawany (w dużo modelach nawet przez właścicieli).Przy ostrej jeździe lubi olej.I jak ostro się śmiga to non to się ją naprawia :)

 

Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym...,

 

jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem.

 

2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania.

 

Tylny stelaż faktycznie jest spawany ale raczej przez producenta.

 

Napierd**am swoim sprzętem dosyć ostro i bzdurą jest twierdzenie, że ciągle się naprawia, zwykły serwis i to wszystko, tak jak z każdym motocyklem.

 

 

 

A tak na marginesie, miałeś/jeździłeś kiedyś normalną R-jedynką? Czy opierasz się na opini właściciela jakiegoś szrota po 76 glebach, 3 czołowych dzwonach i 7 żółwikach?

 

 

 

 

 

...jak może spalić 15
Normalnie.

 

...Jedyny Martin potrafi odpowiedzieć na pytanie nie dodając do tego zbędnych komentarzy.
Obaj jesteście "specjalistami" :lapad:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YUBY mam od 4lat styczność z motocyklami klasy 600ccm i jeszcze więcej niż 8L nie spalił przy katowaniu, więc nie ogarniam jak może spalić 15

 

Najwidoczniej "zapie*dalacie" jak cioty. Kumpla 636 bierze 8 do 200. Na trasie non stop pełna pi*da nie schodzi poniżej 10.

 

Więc złap w końcu tą manetkę tak twardo jak łapiesz ch**a przed stosunkiem.

 

Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym...,

 

jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem.

 

2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania.

 

Tylny stelaż faktycznie jest spawany ale raczej przez producenta.

 

Napierd**am swoim sprzętem dosyć ostro i bzdurą jest twierdzenie, że ciągle się naprawia, zwykły serwis i to wszystko, tak jak z każdym motocyklem.

 

 

 

A tak na marginesie, miałeś/jeździłeś kiedyś normalną R-jedynką? Czy opierasz się na opini właściciela jakiegoś szrota po 76 glebach, 3 czołowych dzwonach i 7 żółwikach?

 

 

Normalnie.

 

Obaj jesteście "specjalistami" :lapad:

 

W końcu jakaś konstruktywna wypowiedż użytkownika a nie same popie*dolone legendy odnośnie awarjnych erłanów. Ciekawe na czym Yamaha zbudowała legendę R1? Na pewno nie na awaryjności. A wpadki ma niestety każdy producent, te mniej znane i te bardziej.

 

Aha. Moja 954 bierze 8 do 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

929 i 954 idą bardzo podobnie-najważniejszą różnicą pomiędzy tymi maszynami jest wygląd-dla wielu 929 wygląda jak kupa nosorożca-ale to naprawdę fajne moto! słabsze i wolniejsze od wszystkich konkurentów ale w jeździe jest naprawdę "fajne"! Jak na sporta jeździło mi się na nim naprawdę super, wygodny-kiera wyżej-można by powiedzieć że to bardziej sport-turysta niż typowy ścigant! zajebiście poręczny-na gume idzie sam-po paru kilometrach w siodle juz wiem jakim cudem kumpel który przesiadł się z GSa na 929 po dniu walił półkilometrowe gumy-to moto konstruktorzy chyba robili pod tym kontem :) sam się zastanawiam nad 929 bo z FZS 1000 zrezygnowałem a dostać ZX-9 w dobrym stanie to naprawdę ciężki temat-a jak się znajdzie to ludzie chcą 15/16 tysi za stare moto!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale wtedy pewnie takie moto jest warte tej kasy :bigrazz:

Według mnie żadna dziewiątka nie jest warta tej kasy...Moto w czasie jazdy wydaje się cięższe o jakieś 20 kg niż jest w rzeczywistości. Chyba gorzej prowadzącym się sprzetem "sportowym"nie jeździłem w życiu. Jedyny plus to równo od dołu ciągnący silnik. Cała reszta to poracha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

929 i 954 idą bardzo podobnie-najważniejszą różnicą pomiędzy tymi maszynami jest wygląd-dla wielu 929 zrezygnowałem a dostać ZX-9 w dobrym stanie to naprawdę ciężki temat-a jak się znajdzie to ludzie chcą 15/16 tysi za stare moto!

Ja za swoją chcę mniej :biggrin: A Zajca nie ma co słuchać, jak zawsze pierdzieli :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę , że forum robi się coraz bardziej tendencyjne. Koleś zadaje standardowe pytania , a wszyscy go jadą jak psa. Tylko nie wiem dlaczego ? Widać , coraz mniej przypomina to forum które miało służyć ogólnej pomocy dla wszystkich. Teraz to się zamieniło w stronę dla noobów dla których szacunek ma ten , który pod dupą nie ma conajmniej 750cm3 pojemności

Ktoś sie pyta o spalanie - źle. [za wolno jezdzi]

Pyta się o różnice-źle

Pyta się , Po co ? - źle

Pyta się , Jak ? - źle...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym...,

 

jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem.

 

2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania.

 

 

Po co ta głupia gadka?Logiczne każdy chwali swoje..

W dolnym zakresie czyli 1-5k wsiądź na 954 wyczujesz różnicę od razu na każdym biegu nie tylko w dolnym zakresie !!6 bieg 200 km/g palnik w 954 i moto ciągnie a r1 zanim gaźnik zareaguje można zasnąc.

Co do 2 biegu naprawiałem już z 10 R1 nawet 03r z wypadającą 2 i kilka r6.W mojej 2 bieg wymieniałem 2x na nowe tryba 2 + wodzik.

Moto nie nadaje się na ostre katy na długich gumach zaciąga olej do air boxa i dymi jak traktor.

Ziomal nawet w 04r wywalił odmę na zewnątrz o mały włos przypłacił by to życiem jak na gumie olej poszedł mu na tylne koło.Przy wolnych pionach gaźniki szwankują,a 1 gleba i tył krzywy wyprostujesz to się połamie.

Jak bym miał 2 raz wybrac miedzy r1 a 929/954.gsxr to na 100% r1 bym nie kupił wygląd to nie wszystko.

Zapraszam na Kalecką (KALETY) lub Szopienice (KATOWICE).Pokażesz jak ostro r1 dajesz i ile wytrzyma :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...