Skocz do zawartości

MartinBikesManiac

Forumowicze
  • Postów

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    MOTOCYKLE.
  • Skąd
    KALETY

Osobiste

  • Motocykl
    Kilka.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1970398
  • Strona www
    http://www.mgm-moto.pl

Osiągnięcia MartinBikesManiac

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

1

Reputacja

  1. Dzięki za info , też tak myślałem,bo w każdym innym moto tak mam. Ale jak by jeszcze ktoś sprawdził w swej ls było by super.
  2. Witam,mam pytanko do posiadaczy Ls 650 ,jakie ładowanie wam pokazuję na włączonych światłach,bo u mnie bez świateł jest 14- 14,5V z światłami 12,5 - 12,9 max 13V. Altek na równą moc na każdym kablu. Z góry dzięki za ifno..;)
  3. www.mgm-moto.pl SKLEP - SERWIS MOTOCYKLOWY.

  4. Jak nie można sprawdzić głowicy chłodzonej powietrzem?? Można :P Skąd wiesz że 3 cylinder kopci a nie np 4 ? Kompresja może być ok a pierścień smarujący sprawdzałeś jest na bank ok,to że kompresja jest o niczym nie świadczy,ost miałem crf450 kopcila olejem jak 2t jak się dawało w palnik a kompresja była ok palił od kopa ,a pierścień był zużyty i prawie że przyspawany nagarem do tłoka,nowy tłok z pierścionkami i przy okazji uszczelniacze i moto jak nówka.
  5. Taa ja wiem sam nie stosowałem bo mam 450,ale znajomy wkładał jakieś inne irydowe z cbr i,w moto ciężej paliło, miał ciągle problemy z zaworami ,szybko się wypalały.Nazbierał kasy (świeca oryg japan ok 160zł ) wymienił zawoey na wiseco ok 300zł i po problemie.Dla mnie jak Cię nie stac to serio sprzedaj moto i kup yz 250 tam jest dużo tańsza świeca.A jak już chcesz coś kombinowac to zapodaj przynajmniej z bratniej 450r,ale i tak moto nie będzie mieć idealnego spalania. Crf jest bardzo wyczulona na świece,nawet na ciepłym piecu ciężko ją odpalić na color tune,co dopiero inne wynalazki.
  6. 12/49 /114 ogniw.Oleju lejesz w zależności jak latasz na tor czy jak ostro katujesz wlewasz więcej niż norma na początku na dotarciu jak masz wszystko nowe,to to samo.Po świecy widać jak masz za dużo oleju to jest czarna. Polecam kupić sobie serwice manual 50zł to nie koszmar a duzo podpowie.
  7. Uszczelniacze Athena/Ari/Nok wymiar to 46x58,1x9,5/11,5 Olej 5w np Motul ilośc żelży ile masz wycięć (kresek/znaków) a górze na sprężynie 1 to 585 ml 4 to 582 ml 2 to 580 ml
  8. Witam,wtrącę swoje 3gr o zx10r ,bo akurat 2 sezon będę latał zx10r 2007. Z góry mówię jestem najbardziej nastawiony na Honde ,cenię ją za bezawaryjność oraz staranne wykonanie.Ale postanowiłem sprawdzić jak się lata na zx10r,urzekły mnie te oczka. Zx10r 07r ten sam model co 06r zakupiłem z przebiegiem 14k 3 latek teraz ma ok 19k ,moto używany zgodnie z przeznaczeniem ale z głową,czyli bez mocnych przegrzań powyżej 100st.Bez zmiany biegów na gumie bez użycia sprzęgła. Moto testowałem kilkanaście razy na gumie przy 120-200km/h nic się nie stało ,palenie gumy na weselu przy 80-100 st max później jadę schłodzić moto,biegi w czasie jazdy zmieniam w gorę w 80-90% bez użycia sprzęgła.Olej w piecu 300v max 6-7k na oleju.Z plusów moto ,jest duża moc (1000rr /r1/k5/k6 z tych roczników ciut słabsza) K7- i R1 09 już nie. Moto ma małe spalanie ,pali dużo mniej niż zx10r 04-05.954 czy r1 czy nawet 929.Ma dużo dodatków ,ohlins,antyhopping,gryzione tarcze itp.Jest dość stonowana w przeciwieństwie do zx10r 04r. Wady jakie zauważyłem ,nie do końca starannie dopracowane detale ,np obudowa tylnego zbiorniczka na płyn wygląda jak w Hyosung lub King way.Farba odpryskuje z pieca oraz z goleni lag na dole,cbr /gsxr/r1 jest staranniej wykonana. Hamulce ma bardzo słabe,podobnie jak gsxr 1000 k5 k6.R1,rr ma dużo lepsze.Dość męczący dźwięk silnika (jeśli mamy seryjne kominy) podczas jazdy. 3 znajomych miało zx10r 04r ,1 narzekał tylko raz ,coś mu parę razy się zdarzyło na torze że mu 4-5 bieg wyskoczył sam,ale moto ostro dostawało w dupę ,gumy i tor,poza tym ok.A 2 kolo moto zajechał na własne życzenie palił gumę na zlocie w basenie a miał ponad 100st na piecu i korba poszła.3 nic,latał nią aż do śmierci (swojej) 6;00 minuta 3 kawy.
  9. Kolego 8 miesięcy minęło a Ty nadal borykasz się z swoją wr ?? Powiedz mi nie ma żadnego mechanika w Twojej okolicy lub znajomego co ma jakieś doświadczenie w mechanice ?? Mnie by było wstyd nie stać Cie na moto to go sprzedaj.To jest jak np ktoś nie ma pojęcia o gipsowaniu ścian czy elektryce w domu ma to robić sam metoda prób i błędów :) Później właśnie są takie opinie że moto hujowy a największy wpływ na to ma nikt inny jak tylko właściciel co orze w nim jak może ,choć sam nie wiem co ma zrobić. Jeśli odpalisz swoja wr ( w nocy) na ssaniu i np pochodzi z minute czy tam 40 sek,później pochodzi kilkadziesiąt sekund czy parę minut na wolnych,to logiczne,że będziesz miał czerwone kolanko.Bo to moto służy do jazdy nie do pykania sobie na postoju.Mamy u nas z 7 crf 450 kilka yz wr i każda po kilku minutach na postoju w nocy będzie miała czerwone kolanko.Jeśli Ci się zrobi jak go odpalisz na zimnym i po ok 30 sek ssanie wył,a do min Ci się kolanko rozczerwieni to sprawdź luzy zaworowe oraz skład mieszanki.Ale jak mówię daj zarobić komuś kto się zna z Twojej okolicy ,bo Tobie też dają zarobić w tym czym jesteś dobry.
  10. R1 jest szybsza ?? O ile 2km/h ? Jeśli tak Ci zależy na szybkości na wprost to kup zzr1400 najnowszy model albo hajkę to nikt Ci nie dorówna :)
  11. A ja z swej strony (widzę że nie masz zbytnio doświadczenia w cross) polecam ci coś z 125cc w 4t bo 125 2t trochę za mocna na 1 raz a znając życie na torach i pod ostre góry dawać nie będziesz.A 2t nie lubi dawania w palnik na długich prostych jak to robią początkujący a co dopiero z gazu spuszczają i tak jadą na luzie kilkadziesiąt metrów,bo nie ma smarowania.A ja się czujesz że za słabe to bierz crf 250 moto ma już trochę mocy i się nie zatrze jak będziesz szybko lasy zwiedzał na prostych.Crf czy 250/450 są łatwe w obsłudze i naprawie jak skuterki a jak się dba to remont wychodzi mniej więcej raz na sezon.
  12. JAK W TEMACIE NA SPRZEDAŻ NOWY KOMIN ARROW DO YZF R6 2006-07r http://allegro.pl/yamaha-yzf-r6-2006-2007-wydech-tlumik-arrow-nowy-i1730467784.html W OFERCIE TEŻ INNE KOMINY ORAZ CAŁE UKŁADY WYDECHOWE W FAJNYCH CENACH INFO NA GG 1970398.
  13. Mam coś podobnego ale cb500f 76r ale jest ten sam pdf 500/750. Ad 1 To zależy czy masz już ripy na cylindrach i jaką kompresję mają i też ciężko znaleźć pierścienie poza serwisem.(przynajmniej do cb500).Choć mi akurat siadły olejowe. Jeśli masz kasę a chcesz to mieć super zrobione to albo szlif albo tulejowanie i kpl nowych tłoków pierścieni ,uszczelek itp z tym że parę tyś wydasz spokojnie. Ad 2. Wątpię abyś w dodatku w Polsce dostał dobry silnik (nie bdb) bo 30 lat piec raczej będzie już w podobnym stanie Ad 3.Co do różnic 78r a 90r to są bo Honda nie śpi a technologia idzie ciągle do przodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...