TYSON Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 ...R1 nie polecam,chyba że od końca 02r na wtrysku.98-02 gaźnik,jest ospała w dolnym zakresie obrotów,2 bieg psuje się co chwilę (chyba,że się jeździ turystycznie,ale kto kupi r1 na turystyka ?).W dużo modelach już tryba 2 biegu napawane kilka razy.Tylny stelaż spawany (w dużo modelach nawet przez właścicieli).Przy ostrej jeździe lubi olej.I jak ostro się śmiga to non to się ją naprawia :) Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym..., jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem. 2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania. Tylny stelaż faktycznie jest spawany ale raczej przez producenta. Napierd**am swoim sprzętem dosyć ostro i bzdurą jest twierdzenie, że ciągle się naprawia, zwykły serwis i to wszystko, tak jak z każdym motocyklem. A tak na marginesie, miałeś/jeździłeś kiedyś normalną R-jedynką? Czy opierasz się na opini właściciela jakiegoś szrota po 76 glebach, 3 czołowych dzwonach i 7 żółwikach? ...jak może spalić 15 Normalnie. ...Jedyny Martin potrafi odpowiedzieć na pytanie nie dodając do tego zbędnych komentarzy. Obaj jesteście "specjalistami" :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 YUBY mam od 4lat styczność z motocyklami klasy 600ccm i jeszcze więcej niż 8L nie spalił przy katowaniu, więc nie ogarniam jak może spalić 15 Najwidoczniej "zapie*dalacie" jak cioty. Kumpla 636 bierze 8 do 200. Na trasie non stop pełna pi*da nie schodzi poniżej 10. Więc złap w końcu tą manetkę tak twardo jak łapiesz ch**a przed stosunkiem. Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym..., jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem. 2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania. Tylny stelaż faktycznie jest spawany ale raczej przez producenta. Napierd**am swoim sprzętem dosyć ostro i bzdurą jest twierdzenie, że ciągle się naprawia, zwykły serwis i to wszystko, tak jak z każdym motocyklem. A tak na marginesie, miałeś/jeździłeś kiedyś normalną R-jedynką? Czy opierasz się na opini właściciela jakiegoś szrota po 76 glebach, 3 czołowych dzwonach i 7 żółwikach? Normalnie. Obaj jesteście "specjalistami" :lapad: W końcu jakaś konstruktywna wypowiedż użytkownika a nie same popie*dolone legendy odnośnie awarjnych erłanów. Ciekawe na czym Yamaha zbudowała legendę R1? Na pewno nie na awaryjności. A wpadki ma niestety każdy producent, te mniej znane i te bardziej. Aha. Moja 954 bierze 8 do 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Hehe Vector dobre porównanie na początku postu :D Ciekawiło mnie jak to faktycznie może 15l spalic :) No ale skoro mówicie... Chyba jednak zostane przy 929, najbardziej optymalna jak dla mnie i na mój budżet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Chyba jednak zostane przy 929, najbardziej optymalna jak dla mnie i na mój budżet. Bardzo dobre moto :lalag: Tańsze od 954 dość znacząco, móiąc o igłach. Jeszcze nie miałem ani razu okazji zmierzyć się z żadną 929 na trasie... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 więc nie ogarniam jak może spalić 15 Ja też nie ogarniałem, dopóki VTR nie kupiłem. I wcale na to nie narzekałem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 929 i 954 idą bardzo podobnie-najważniejszą różnicą pomiędzy tymi maszynami jest wygląd-dla wielu 929 wygląda jak kupa nosorożca-ale to naprawdę fajne moto! słabsze i wolniejsze od wszystkich konkurentów ale w jeździe jest naprawdę "fajne"! Jak na sporta jeździło mi się na nim naprawdę super, wygodny-kiera wyżej-można by powiedzieć że to bardziej sport-turysta niż typowy ścigant! zajebiście poręczny-na gume idzie sam-po paru kilometrach w siodle juz wiem jakim cudem kumpel który przesiadł się z GSa na 929 po dniu walił półkilometrowe gumy-to moto konstruktorzy chyba robili pod tym kontem :) sam się zastanawiam nad 929 bo z FZS 1000 zrezygnowałem a dostać ZX-9 w dobrym stanie to naprawdę ciężki temat-a jak się znajdzie to ludzie chcą 15/16 tysi za stare moto! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 ZX-9 w dobrym stanie to naprawdę ciężki temat-a jak się znajdzie to ludzie chcą 15/16 tysi za stare moto! No tak, ale wtedy pewnie takie moto jest warte tej kasy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 No tak, ale wtedy pewnie takie moto jest warte tej kasy :bigrazz: Według mnie żadna dziewiątka nie jest warta tej kasy...Moto w czasie jazdy wydaje się cięższe o jakieś 20 kg niż jest w rzeczywistości. Chyba gorzej prowadzącym się sprzetem "sportowym"nie jeździłem w życiu. Jedyny plus to równo od dołu ciągnący silnik. Cała reszta to poracha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 pie**olisz Zajc :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 pie**olisz Zajc :) wiem ,wiem-nie znam się :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 929 i 954 idą bardzo podobnie-najważniejszą różnicą pomiędzy tymi maszynami jest wygląd-dla wielu 929 zrezygnowałem a dostać ZX-9 w dobrym stanie to naprawdę ciężki temat-a jak się znajdzie to ludzie chcą 15/16 tysi za stare moto! Ja za swoją chcę mniej :biggrin: A Zajca nie ma co słuchać, jak zawsze pierdzieli :cool: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 widzę , że forum robi się coraz bardziej tendencyjne. Koleś zadaje standardowe pytania , a wszyscy go jadą jak psa. Tylko nie wiem dlaczego ? Widać , coraz mniej przypomina to forum które miało służyć ogólnej pomocy dla wszystkich. Teraz to się zamieniło w stronę dla noobów dla których szacunek ma ten , który pod dupą nie ma conajmniej 750cm3 pojemności Ktoś sie pyta o spalanie - źle. [za wolno jezdzi] Pyta się o różnice-źle Pyta się , Po co ? - źle Pyta się , Jak ? - źle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ja za swoją chcę mniej :biggrin: A Zajca nie ma co słuchać, jak zawsze pierdzieli :cool: Haha-trafiłem w czuły punkt :icon_mrgreen: Nie bierz sobie tego do serca-i tak przeciez chcesz ja sprzedac :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Gaźnik nie jest zły..., ale mniejsza z tym..., jeżeli chodzi o ospałość, R1 jest ospała wprost proporcjonalnie do ospałości człowieka, który jej dosiada. Co masz na myśli pisząc o dolny zakresie? 2-3 tys.? Jesteś śmieszny, nikt tak nie jeździ rzędowym litrem. 2 bieg nawala tylko raz w historii motocykla, oczywiście pod warunkiem, że zostanie fachowo naprawiony i nie mam tu na myśli spawania. Po co ta głupia gadka?Logiczne każdy chwali swoje.. W dolnym zakresie czyli 1-5k wsiądź na 954 wyczujesz różnicę od razu na każdym biegu nie tylko w dolnym zakresie !!6 bieg 200 km/g palnik w 954 i moto ciągnie a r1 zanim gaźnik zareaguje można zasnąc. Co do 2 biegu naprawiałem już z 10 R1 nawet 03r z wypadającą 2 i kilka r6.W mojej 2 bieg wymieniałem 2x na nowe tryba 2 + wodzik. Moto nie nadaje się na ostre katy na długich gumach zaciąga olej do air boxa i dymi jak traktor. Ziomal nawet w 04r wywalił odmę na zewnątrz o mały włos przypłacił by to życiem jak na gumie olej poszedł mu na tylne koło.Przy wolnych pionach gaźniki szwankują,a 1 gleba i tył krzywy wyprostujesz to się połamie. Jak bym miał 2 raz wybrac miedzy r1 a 929/954.gsxr to na 100% r1 bym nie kupił wygląd to nie wszystko. Zapraszam na Kalecką (KALETY) lub Szopienice (KATOWICE).Pokażesz jak ostro r1 dajesz i ile wytrzyma :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 A bierzesz pod uwagę np ZX 9R? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.