Skocz do zawartości

jeszcze jeden motor taki typowo na miasto


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka,

Może to nie powinno być w tym temacie, ale nie znalazłem lepszego miejsca. Prośba o poradę. Jeżdżę aktualnie cruiserem Honda vtx1300, ale chciałbym kupić jeszcze jeden motor taki typowo na miasto. VTX'em jeździ się super i na pewno będzie moim numerem 1, ale wiecie - jazda w korkach po Poznaniu maszynką, które waży ponad 300kg i jest szeroka to nie jest fajne. Nie znam zupełnie klasy motocykli naked czy tzw. szosowe enduro dlatego napiszę jakie cechy bym chciał w takim moto a Wy mi może doradzicie co by było najlepsze:

1. Zwinny, lekki, zwarty - tak do 150kg, żeby łatwo manewrować pomiędzy puszkami, jazda po linii itp.

2. Dobre hamulce (najlepiej ABS)

3. W miarę wygodny - wyprostowana sylwetka jeźdźca

4. Nie musi być super szybki i mocny - myślę że pojemność 500 to max (ale też nie jakieś pierdzikółko) - wolałbym dwucylindrowy

5. Niezawodny - chińszczyzna raczej odpada

6. Bez plastików wokół, ale z możliwością założenia przedniej owiewki (mieszkam 30km od miasta więc za miastem można trochę pogonić)

7. Nie boi się zjechać z szosy - szutrowa lub polna droga (czasem jadę do miasta skrótami przez las), jazda nieutwardzonym poboczem itp.

 

Dzięki bardzo za wszelkie sugestie - to, że napisałem to w temacie związanym z Hondą nie oznacza, że musi to być Honda, ale lubię tę markę :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci owiewka w miejskim motocyklu? Na nakedzie jezdzi sie przyjemnie do 140, potem to juz zalezy od indywidualnych upodoban.

 

Patrzac na inne kryteria, proponowalbym jakies supermoto (np drz400sm). Jesli koniecznie maja byc 2 cylindry, to cos z popularnych 500-tek (gs, cb, er)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Najgorzej bedzie sprostac wymaganiom masy i ABSu. ABS w moto za 10kzl to poki co chyba jeszcze abstrakcja.

 

Ja bym polecil albo CB 500, albo jesli zdecydowanie bardziej wolisz cos w teren, to Transalp.

 

Moze z tym ABSem udaloby sie wyrwac za dyche CBF 500, ale w teren toto sie niezbyt nadaje.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Najgorzej bedzie sprostac wymaganiom masy i ABSu. ABS w moto za 10kzl to poki co chyba jeszcze abstrakcja.

 

Ja bym polecil albo CB 500, albo jesli zdecydowanie bardziej wolisz cos w teren, to Transalp.

 

Moze z tym ABSem udaloby sie wyrwac za dyche CBF 500, ale w teren toto sie niezbyt nadaje.

 

Pozdro

ten ABS to wiesz, fajnie by było mieć, ale to nie jest priorytet, w VTX'ie też nie mam i nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedz prosta :) albo mały Duk Monster albo Sv650N...

 

kurde punkt 7 :) nie doczytałem... ale temat mnie zmylił bo tam jest "miasto"

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby pominąć punkt 7, to widzę tylko cbf 500. No może masa trochę wyższa, ale za to bardzo łatwy w prowadzeniu. Stary sprawdzony i niezawodny silnik, nowoczesny wygląd, dobre podwozie. Poza tym, to bardzo ekonomiczny motocykl.

Ewentualnie jak już ktoś napisał TRANSALP.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako zakup niezłego sprzętu za niską cenę rozważyłbym aprilię pegaso: silnik ten sam co bmw f650gs, własności jezdne ciut słabsze, za to cena AFAIK wyraźnie niższa. wprawdzie jednocylindrowiec, ale pozostałe warunki spełnia (poza abs, ale to dość abstrakcyjny wymóg)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako zakup niezłego sprzętu za niską cenę rozważyłbym aprilię pegaso

znajomy sprzedaje jak coś.

 

http://www.allegro.pl/item759247129_aprilia_pegaso_650.html

 

sprzęt zadbany.

 

pozdrawiam

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zaproponuje raczej enduro 4T i mniejszie niż 600ccm. Np. XT350,TTŽ350, DRZ400, XT660 (o ile pamiętam jest mniejszy od XT600 ), KLE500 i ewentualnie FMX650 całkiem szczupły jak na 600+ tak samo jak Honda SLR.

 

 

Unikaj KLR'ów bo to kawał krówska jest, Transalp też tak raczej na styk z rozmiarem. KTM też możesz olać bo jest droższy od japończyków w zakupie i serwisie.

 

Albo jak masz jaja to Buell BLAST, 500ccm, 34KM singiel 2zawory na garnek. Pas napędowy :)

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mialem okazje ostatnio przejechac sie na Yamaszce Tricker - naprawde niezly bajer :cool:

Ty chyba poszukujesz czegos o wiekszej pojemnosci, ale jesli sie zadowolisz 250tka, to.... :)

 

Dlugo czekalem na mozliwosc przejechania sie nim i naprawde sie nie zawiodlem. :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...