RobsonVTX Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Hejka, Może to nie powinno być w tym temacie, ale nie znalazłem lepszego miejsca. Prośba o poradę. Jeżdżę aktualnie cruiserem Honda vtx1300, ale chciałbym kupić jeszcze jeden motor taki typowo na miasto. VTX'em jeździ się super i na pewno będzie moim numerem 1, ale wiecie - jazda w korkach po Poznaniu maszynką, które waży ponad 300kg i jest szeroka to nie jest fajne. Nie znam zupełnie klasy motocykli naked czy tzw. szosowe enduro dlatego napiszę jakie cechy bym chciał w takim moto a Wy mi może doradzicie co by było najlepsze: 1. Zwinny, lekki, zwarty - tak do 150kg, żeby łatwo manewrować pomiędzy puszkami, jazda po linii itp. 2. Dobre hamulce (najlepiej ABS) 3. W miarę wygodny - wyprostowana sylwetka jeźdźca 4. Nie musi być super szybki i mocny - myślę że pojemność 500 to max (ale też nie jakieś pierdzikółko) - wolałbym dwucylindrowy 5. Niezawodny - chińszczyzna raczej odpada 6. Bez plastików wokół, ale z możliwością założenia przedniej owiewki (mieszkam 30km od miasta więc za miastem można trochę pogonić) 7. Nie boi się zjechać z szosy - szutrowa lub polna droga (czasem jadę do miasta skrótami przez las), jazda nieutwardzonym poboczem itp. Dzięki bardzo za wszelkie sugestie - to, że napisałem to w temacie związanym z Hondą nie oznacza, że musi to być Honda, ale lubię tę markę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Nie podałeś podstawowej rzeczy. Czy ma to być nowy czy używany motór i jaką kasą dysponujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Po co ci owiewka w miejskim motocyklu? Na nakedzie jezdzi sie przyjemnie do 140, potem to juz zalezy od indywidualnych upodoban. Patrzac na inne kryteria, proponowalbym jakies supermoto (np drz400sm). Jesli koniecznie maja byc 2 cylindry, to cos z popularnych 500-tek (gs, cb, er) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonVTX Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Nie podałeś podstawowej rzeczy. Czy ma to być nowy czy używany motór i jaką kasą dysponujesz. używany oczywiście, kaska nie za duża, tak do 10kPLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Yo! Najgorzej bedzie sprostac wymaganiom masy i ABSu. ABS w moto za 10kzl to poki co chyba jeszcze abstrakcja. Ja bym polecil albo CB 500, albo jesli zdecydowanie bardziej wolisz cos w teren, to Transalp. Moze z tym ABSem udaloby sie wyrwac za dyche CBF 500, ale w teren toto sie niezbyt nadaje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonVTX Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Yo! Najgorzej bedzie sprostac wymaganiom masy i ABSu. ABS w moto za 10kzl to poki co chyba jeszcze abstrakcja. Ja bym polecil albo CB 500, albo jesli zdecydowanie bardziej wolisz cos w teren, to Transalp. Moze z tym ABSem udaloby sie wyrwac za dyche CBF 500, ale w teren toto sie niezbyt nadaje. Pozdro ten ABS to wiesz, fajnie by było mieć, ale to nie jest priorytet, w VTX'ie też nie mam i nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) odpowiedz prosta :) albo mały Duk Monster albo Sv650N... kurde punkt 7 :) nie doczytałem... ale temat mnie zmylił bo tam jest "miasto" Edytowane 9 Października 2009 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Gdyby pominąć punkt 7, to widzę tylko cbf 500. No może masa trochę wyższa, ale za to bardzo łatwy w prowadzeniu. Stary sprawdzony i niezawodny silnik, nowoczesny wygląd, dobre podwozie. Poza tym, to bardzo ekonomiczny motocykl. Ewentualnie jak już ktoś napisał TRANSALP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jako zakup niezłego sprzętu za niską cenę rozważyłbym aprilię pegaso: silnik ten sam co bmw f650gs, własności jezdne ciut słabsze, za to cena AFAIK wyraźnie niższa. wprawdzie jednocylindrowiec, ale pozostałe warunki spełnia (poza abs, ale to dość abstrakcyjny wymóg) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jako zakup niezłego sprzętu za niską cenę rozważyłbym aprilię pegaso znajomy sprzedaje jak coś. http://www.allegro.pl/item759247129_aprilia_pegaso_650.html sprzęt zadbany. pozdrawiam Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 używany oczywiście, kaska nie za duża, tak do 10kPLN Dołóż 1-2 tys i kup V-Stroma Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Sam zaproponuje raczej enduro 4T i mniejszie niż 600ccm. Np. XT350,TTŽ350, DRZ400, XT660 (o ile pamiętam jest mniejszy od XT600 ), KLE500 i ewentualnie FMX650 całkiem szczupły jak na 600+ tak samo jak Honda SLR. Unikaj KLR'ów bo to kawał krówska jest, Transalp też tak raczej na styk z rozmiarem. KTM też możesz olać bo jest droższy od japończyków w zakupie i serwisie. Albo jak masz jaja to Buell BLAST, 500ccm, 34KM singiel 2zawory na garnek. Pas napędowy :) Edytowane 9 Października 2009 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonVTX Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 dzięki wszystkim za liczny odzew, no nie powiem - daliście mi teraz do myślenia, widze że musze troche lepiej poznać te klase motków zanim coś kupie (CBF 500 mi sie widzi, ale bym musiał chyba trochę kaski dołożyć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Mialem okazje ostatnio przejechac sie na Yamaszce Tricker - naprawde niezly bajer :cool: Ty chyba poszukujesz czegos o wiekszej pojemnosci, ale jesli sie zadowolisz 250tka, to.... :) Dlugo czekalem na mozliwosc przejechania sie nim i naprawde sie nie zawiodlem. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 DRZ 400 S Za 10 kola uda ci sie wyrwac motocykl w dobrym stanie i bedziesz bardzo zadowolony :) Jedyny minus dla Ciebie to brak ABS. Pozostale wymagania spelnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.