Skocz do zawartości

RobsonVTX

V.T.X.
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RobsonVTX

  • Urodziny 06/16/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    VTX 1300S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia RobsonVTX

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. to na 100% nadaje się do reklamacji, chyba, że po wlaniu elektrolitu niedokładnie wcisnąłeś zaślepkę z napisem "do not open" - u mnie w aku YUASA ta klapka wchodziła tak ciężko, że ją musiałem małym młoteczkiem wbijać, praktycznie nie do otworzenia, trochę się dziwię, że udało Ci się ją zdjąć; jeżeli u ciebie ta zaślepka lekko wchodzi i wychodzi to aku jest po prostu do bani i trzeba to reklamować, jest po prostu nieszczelny (pewnie gdyby go przewrócić do góry nogami to by się elektrolit wylał)
  2. ja też nie mogłem odpalić po zimie, ale wykręciłem świece, dobrze je oczyściłem szczotką drucianą, mocno je wygrzałem nad kuchenką gazową i odpalił bez problemu
  3. Wiem, że temat trochę stary - ale udało się wyjaśnić co z tym olejem Motul 7100 MA2? Jaki powinien mieć kolor? Ja dzisiaj takowy zalałem - był koloru miodowego. Czy taki jest OK czy powinien być czerwony? A może występuje taki i taki? Który jest lepszy?
  4. do mojego moto pasuje aku YTX14-BS - ma 12Ah, YUASA to wydatek około 200-210PLN (jak dobrze poszukasz), a M-line znajdziesz za 120PLN
  5. no po przekręceniu kluczyka chyba w każdym moto włączają się światła, ale są odłączane w momencie przyciśnięcia startera; mi też wysiadł aku m-line - teraz zakupiłem żelowy YUASA (ponoć tej firmy to jedne z lepszych)
  6. Cześć, Będę pierwszy raz wymieniał samodzielnie olej i mam pytanko: Czy przed założeniem nowego filtra oleju powinno się do niego wlać olej? W instrukcji wyczytałem tylko, że trzeba uszczelkę posmarować olejem, żeby się lepiej przykręcało.
  7. dzięki wszystkim za liczny odzew, no nie powiem - daliście mi teraz do myślenia, widze że musze troche lepiej poznać te klase motków zanim coś kupie (CBF 500 mi sie widzi, ale bym musiał chyba trochę kaski dołożyć)
  8. ten ABS to wiesz, fajnie by było mieć, ale to nie jest priorytet, w VTX'ie też nie mam i nie ma problemu
  9. Hejka, Może to nie powinno być w tym temacie, ale nie znalazłem lepszego miejsca. Prośba o poradę. Jeżdżę aktualnie cruiserem Honda vtx1300, ale chciałbym kupić jeszcze jeden motor taki typowo na miasto. VTX'em jeździ się super i na pewno będzie moim numerem 1, ale wiecie - jazda w korkach po Poznaniu maszynką, które waży ponad 300kg i jest szeroka to nie jest fajne. Nie znam zupełnie klasy motocykli naked czy tzw. szosowe enduro dlatego napiszę jakie cechy bym chciał w takim moto a Wy mi może doradzicie co by było najlepsze: 1. Zwinny, lekki, zwarty - tak do 150kg, żeby łatwo manewrować pomiędzy puszkami, jazda po linii itp. 2. Dobre hamulce (najlepiej ABS) 3. W miarę wygodny - wyprostowana sylwetka jeźdźca 4. Nie musi być super szybki i mocny - myślę że pojemność 500 to max (ale też nie jakieś pierdzikółko) - wolałbym dwucylindrowy 5. Niezawodny - chińszczyzna raczej odpada 6. Bez plastików wokół, ale z możliwością założenia przedniej owiewki (mieszkam 30km od miasta więc za miastem można trochę pogonić) 7. Nie boi się zjechać z szosy - szutrowa lub polna droga (czasem jadę do miasta skrótami przez las), jazda nieutwardzonym poboczem itp. Dzięki bardzo za wszelkie sugestie - to, że napisałem to w temacie związanym z Hondą nie oznacza, że musi to być Honda, ale lubię tę markę :)
  10. Ja będę - tylko o których bramkach mówimy? te w kierunku Konina czy w kierunku Nowego Tomyśla?
  11. Podobno parada ma się zakończyć gdzieś za Murowaną Gośliną, nie wiem czy to wypali żeby pojechać jeszcze po paradzie na bramki - chociaż jak już będziemy wszyscy w kupie to dobrze by było to wykorzystać. Ale obsługa autostrady nie może o tym wiedzieć bo się znowu przygotują tak jak poprzednio. Ale by im kopary opadły jakby z 500 maszyn podjechało i obsiadło wszystkie bramki, chciałbym to zobaczyć :biggrin:
  12. rzeczywiście takie motory kupuje się na wygląd (chociaż parametry silnika też mają dla mnie duże znaczenie) - ja na pierwsze moto chciałem kupić Draga 1100, do momentu, kiedy na wsiadłem na hondę VTX - i stało się, zakochałem się od pierwszego "dosiądzenia", no i teraz jeżdżę VTX 1300; piękna maszyna, prowadzi się bajecznie
  13. Na odcinku od ronda Rataje do Kinepolis są takie koleiny i podłużne garby z asfaltu że historia - ostatnio bym tam wyglebił zmieniając pas ze środkowego na skrajny prawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...