jimi11 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Panowie!! Pierwszym założeniem autora wątku była oszczędność!! Zdaję sobie sprawę że można tak wyregulować że i lepiej od benzyny będzie chodził i będzie mocniejszy ale to zwiększy spalanie, tak?? Drugie to instalacja od jakiegoś Poldka!! Tam raczej parownik był nagrzewany CIECZĄ chłodzącą!! Ludzie... i jak będzie teraz z tą oszczędnością?? Wg mnie tylko pozorna. GS-ka i tak mało pali więc po jakiego grzyba wciskać na siłę gaz, regulować tak żeby był mocny i dodatkowo zwiększać wagę całym osprzętem... Jak w powiedzeniu: Zamienił stryjek: siekierkę na kijek. Czuje ze temat podzieli sie na zwolennikow i przeciwnikow LPG... Zazwyczaj przeciwni LPG sa Ci ktorzy na nim nigdy nie jezdzili. Nie bardzo rozumiem czemu ma to byc paliwo "dwugatunkowe". Bo jest tansze? Tlumaczenie ze samochod za 300k i tankowany gazem to shit... to jak lanie kranowki do drogiego czajnika, zamiast wody z butelki? :bigrazz: wg. mnie to snobizm. "juz widze jak nierowno ten silnik pracuje zamula sie nietrzyma obrotow" Mistrz Czarnego Scenariusza... Niby czemu ma nietrzymac obrotow? Wolne obroty to kwestia rownego podcisnienia na gardzielach i dobrego skladu mieszanki. Na benzynie tez moze Ci "zamulac i nie-trzymac obrotow". Wszystko jest kwestia regulacji. Wracajac do tematu - da sie zalozyc gaz i to nie tak calkiem trudno. http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=185144&c=0&f=38&19 Najwiekszym problemem bedzie to ze GS jest chlodzony powietrzem. Wystarczy wpisac w google "lpg w motocyklu" :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 parownik można podgrzać olejem :icon_razz: wg mnie zakładanie gazu do normalnego motocykla nie ma kompletnie sensu? do czego ci motocykl?ile km nim jeździsz? bike jest dla przyjemności i po co sobie ją psuć kumpel w dwóch trajach, które skonstruował, wstawiał gaz no ale to były ciężkie klamoty na fordowskich silnikach V następny projekt to zagazowanie gl1800 - ale na to jeszcze chwilę trzeba poczekać Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 http://www.motocykl-online.pl/testy/Ural_z_instalacja_LPG Ural obecnie jest na aukcji na allegro. Gosc bardzo ciekawie rozwiazal problem podgrzewania parownika. Ps. Moze lepiej nie wchodzmy na dyskusje "TAK/NIE dla LPG w motocyklu" tylko trzymajmy sie tematu. Jesli juz to zalozymy drugi temat "przy piwie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 pierwsza i zasadnicza wada instalacji gazowej z samochodu do moto to jej masa , około 50kg , jak ktoś jeździł z taką dokładką to zrozumie, reszta problemów to żaden problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 heh fajny to bylby widok podjezdzajaca suza pod stacje LPG.Za 30 zl poprosze :D xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Jeździłem kilkoma samochodami na LPG i mogę powiedzieć że dla mnie taka przeróbka to tragedia - silnik wyje a przyspieszenie tragiczne w porównaniu do benzyny. Montaż takiego badziewia w moto to po prostu profanacja. GS nie należy do motocykli z nadmiarem mocy, po zamontowaniu ciężkiej instalacji LPG (i spadku mocy spowodowanym lpg), będzie prawdziwym mułem i będziesz notorycznie wyprzedzany przez autobusy PKS i inne pojazdy wolnobieżne. :biggrin: Edytowane 13 Września 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Jak wyżej ktoś pisał- popracuj nad stanem silnika. Lub popracuj nad stylem jazdy. Jeździłem GS500E jako kurier w Londynie, od rana do nocy ciężki żywot dla moto i wypijała wtedy ok.5-5.5L/100km. To bardzo dobry wynik w tak zatłoczonym mieście. Na trasie piła ze 7 litrów ale rzadko schodziłem poniżej 130km/h stąd takie spalanie. Teraz mój Harley żłopie do 16l na mieście i muszę z tym żyć. I marzę o GS500. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Jeżeli instalacja będzie nieprawidłowo wyregulowana - czyli jak najmniejszy wypływ gazu to nic dziwnego że nie będzie mieć "kopa", a w dodatku 2x więcej palić i 2x mocniej przegrzewać głowicę i zawory. Silnik z prawidłowo wyregulowaną instalacją LPG będzie mieć taką samą moc jak na benzynie, a palił tylko 10% więcej gazu niż benzyny i nie zaszkodzi silnikowi. Co do montażu - zastanawiam się jak to miałoby wyglądać, jak umieścić parownik aby motocyklowe przyśpieszenia nie powodowały zmiany pracy parownika? Jak założyć mikser do dwóch lub czterech gaźników? Gdzie zamontować butlę z gazem? Co by się stało w razie wypadku? Ostatnie - najważniejsze - jaka byłaby legalność wprowadzonej przeróbki? Co byłoby gdyby motocykl przyjechał na przegląd? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 heh fajny to bylby widok podjezdzajaca suza pod stacje LPG.Za 30 zl poprosze :D xD Jeździłem kilkoma samochodami na LPG i mogę powiedzieć że dla mnie taka przeróbka to tragedia - silnik wyje a przyspieszenie tragiczne w porównaniu do benzyny. Montaż takiego badziewia w moto to po prostu profanacja. GS nie należy do motocykli z nadmiarem mocy, po zamontowaniu ciężkiej instalacji LPG (i spadku mocy spowodowanym lpg), będzie prawdziwym mułem i będziesz notorycznie wyprzedzany przez autobusy PKS i inne pojazdy wolnobieżne. :biggrin: Czy ktos czyta moje posty? NIE SPAMOWAĆ Co do legalizacji zajrzyj w linki ktore wrzucilem w poprzednich postach to bedziesz mial odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Silnik z prawidłowo wyregulowaną instalacją LPG będzie mieć taką samą moc jak na benzynie, a palił tylko 10% więcej gazu niż benzyny i nie zaszkodzi silnikowi. Chodz bys pekl to niezrobisz tak na suchej instalacji.zgodze sie na sekwencji ale nie na zwyklym parowniku....w zyciu tej samej mocy nie bedzie mial.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Gaz ma jakieś 110 oktanów ,czyli do silników o wysokim stopniu sprężania idealny. Pomysł ciekawy tylko droga jeszcze do końca nie przetarta. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Czy ktos czyta moje posty? NIE SPAMOWAĆ Co do legalizacji zajrzyj w linki ktore wrzucilem w poprzednich postach to bedziesz mial odpowiedz. Nie krzycz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 całosc rozbija sie jedynie o umiejscowienie parownika i butli,bo mikser wstawia sie pomiedzy gaznik a cylinder,tak jak w samochodzie.trzeba tylko zrobic odciecie benzyny po przełaczeniu na gaz i tyle.butla moze byc 20 litrowa,jesli takie istnieją. zakładamy parownik,podłaczamy przewody od chlodnicy,przewod gazowy do miksera i powinno zadziałac.gaz z parownika podawany jest zaleznie od podcisnienia z tego co pamietam,a powietrze przeciez dostaje podczas ruchu manetki. jelsi ktos ma dostep do odpowiedniego warsztatu-mysle ze by cos zdziałał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Da sie i można zroić tak ze instalacja bedzie bezpieczna. Butle istnieja i nawet 5l. Butla 20l zmiesciłą by sie na zadzie. 2 mebranowy reduktor z podgrzewaniem elektrycznym jest mniejszy niz akumulator w tym motocyklu. Do tego wszystkiego centralka. Mikser mozna tanio zrobić;) Tyle ze spalnie gazu było by dość wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Yo! Dla niedowiarkow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic861662.html I wszystko w temacie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.