qurim Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) http://www.werbus.pl lub http://www.stalmut.pl Ten gwint to będzie coś jakby 5/16" UNC. Jak to rozgryźć? Trzeba mieć suwmiarkę, ściągę i oczy. :icon_biggrin: Mierzysz średnicę szpilki, na kolektorze jest coś około 8mm, w ściądze w okolicach 8mm jest najbliższa wartość 7.9mm czyli to daje nam 5/16". Gołym okiem widzisz że ten gwint nie jest drobny, a jeśli nie jest drobny to jest "zwykły" czyli UNC, drobne oznaczane są UNF (F-fine, drobny). Z tego masz wymiar śruby lub narkętki 5/16"UNF. W przypadku śrub/szpilek należy jeszcze podać długość. A tu link do ściągi. Interesuje cię prawa strona tabeli, kolumny UNC i UNF. W resztę nie wnikaj bo tam są brytyjskie standardy gwintów. http://www.argip.com.pl/argipstuff/Katalog/083.pdf Nie gwarantuję że u siebie masz akurat 5/16" UNC, tak tylko podejrzewałem. Masz okazję poćwiczyć rozgryzanie tych gwintów. :icon_biggrin: Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzięki Qurim, sprawę rozwiązałem w ten sposób, że obciąłem brzeszczotem kapturek i tulejkę tych oryginalnych nakrętek które kupiłem,oszlifowałem płaszczyzny i jest ok = normalna nakrętka - troszku druciarska metoda, ale na szybko nic lepszego nie wymyśliłem, a w Kaliszu takowych nakrętek nie uświadczysz. Tak przy okazji zapytam, czy robił może ktoś upgrade przedniego hamulunku w Sporcie? Pytam, ponieważ fabryczny to jednak tylko spowalniacz - ja mam dwie tarcze na przodzie ale w porównaniu z pojedynczą w S. 883 praktycznie różnicy podczas hamowania nie odczuwam. Duża rzeźba z tym jest, czy idzie to ogarnąć bez większych problemów i w rozsądnych kosztach się zamknąć?pozdro Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez kos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Nie no... bez jaj - dwie tarcze w sporcie nie hamują?To musi działać.Zacznij od wymiany płynu, przewodów na oplatane stalą i ew. klocków. Koszt - parę stówek.Jak dalej będzie Ci mało - wymiana tarcz na większe, na pływające, zacisków na sześciotłoczkowe, najlepiej markowe - np PM. Taniej będzie jednak przeszczepić cały widelec z jakiegoś ryża.Powodzenia. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 (edytowane) Dziwne, Sporciak w miarę spoko hamuje, szału nie robi ale da się żyć. Sam rozmyślam nad upgrade`m hebli w mojej Eli, czaję się na jakiegoś japońskiego dawcę zacisków, ziomek miał rozbitą Ninję 600 ale nie podobały mnie się te zaciski. Ideałem byłby Gixxer W. Przy okazji ciekawy link traktujący o montowaniu tylnego zawiasu z późnych modeli Touringów to starych modeli. Polepsza prowadzenie, niweluje bujanie w winklach i w ogóle mądrzejsze rozwiązanie z mocniejszym wahaczem. http://www.hotbikeweb.com/tech/0710_hbkp_harley_davidson_dresser_chassis_upgrade/index.html Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam, Sport mój hamuje ale właśnie szału nie ma, zimą temat będę męczył jak moto do malowania będę miał porozkręcane, ale wcześniej chcę jak najwięcej info zebrać na ten tematpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Ogólnie sztuczka polega na założeniu porządnych zacisków za pomocą dorobionych uchwytów. Często właśnie tak się to robi, jeśli pompa ma wystarczającą wydajność do nowych zacisków. Możesz też kupić jakiegoś gotowca z Custom Chrome czy innej motocyklowej Biedronki. Lub poszukać elementów wysokiej jakości typu Beringer czy Harrison Billet z UK. http://www.billet.co.uk/index2.html?home.html~mainFrame Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) WitamMam problem z motorem. Trzy tygodnie temu miałem okazje wracać motorem i zastałą mnie burza. Wszystko działało jak należy. Odstawiłem motocykl do garażu gdzie stał 2 tygodnie i po tym czasie nie mogę go uruchomić. Myślałem że to akumulator padł ale po naładowaniu dalej jest ta sama historia ... Przy próbie odpalenia kontrolki przygasają a z silnika wydobywają się stuki. Przy probie zakręcenia, rozrusznika nie słychać tylko takie metaliczne stuki które według mnie dochodzą spod baku z olejem. Podłączałem inny akumulator i była ta sama historia. Mierzyłem napięcie na aku podczas próby odpalenia 1. Przed przekręceniem stacyjki - 13,1V2. Po przełączeniu stacyjki - 12,8V3. Po przełączeniu i naciśnięciu na rozrusznik spada do 12V a po chwili nawet niżej4. wraca do 13V Motocykl to Harley-Davidson Softail Miałem podobną sytuacje z innym motorem (cross) ale wtedy wystarczyło że główny kabel od aku przeczyściłem i było wszystko w porządku. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez MaxDamage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 WitamNo i zdarzyło się i to dwa razy w ciągu dwóch dni.W czasie jazdy silnik po prostu zgasł, nic nie pomogło „przedmuchanie” na pych, natomiast po zatrzymaniu i ponownym przełączeniu stacyjki odpalił bez problemu. Za drugim razem po prostu przekręciłem stacyjką w czasie jazdy i odpalił. Jeśli ktoś miał podobną sytuację lub nasuwa się rozwiązanie będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Daras - zerknij na klemy baterii. U mnie luźne zaciski dawały podobne efekty. Cud, że nie spalił mi się regler... Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 No właśnie klemy sprawdziłem jako pierwsze, wyczyszczone dokręcone i powtórka :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nie wiem jaki masz typ silnika, ale w EVO takie objawy oznaczają że impulsator i/lub moduł planują wcześniejszą emeryturę. Przeważnie impulsator się sypie. Temperatura + wibracje w miejscu gdzie jest montowany wpływają negatywnie na jego trwałość i problemy zaczynają się od takich właśnie objawów. Resetowanie stacyjki pomaga na jakiś czas, raz na dłużej, raz krócej. Aż w końcu zdechnie na amen i koniec jazdy. Na pocieszenie mogę dopisać że może to tylko jakiś luźny przewód/kostka sprawia Ci problemy. W pewnym zakresie obrotów nie styka chwilowo z powodu wibracji i jaja się dzieją. Miałem tak z radiem w swojej Electrze, jak dostała ognia czy to na biegu czy na luzie to radio wariowało. Wszystkie wtyczki przetrzepałem, każdy konektor podgiąłem i jest bajer od wiosny, nic nie świruje teraz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jest to twin cam na gaźniku 2005. Ostatnio trochę pomęczyłem konektory ale czy to to okaże się w praniu. Zapłon planowałem zmienić więc może się obraził :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Mhm. Jeśliby przyszło Ci do głowy zmienić zapłon na Crane Hi4 to bierz model zapłonu z zewnętrznym modułem. Nie ten w postaci małego pudełka z przełącznikami mocowany pod pokrywką na silniku. Ta wersja lubi padać na cycki. Miałem i też mi padł. Szperałem po sieci i widzę że często się to zdarza. Wibracje i temperatura, mówiąc skrótem. Cała elektronika jest w to wciśnięta i nie wytrzymuje. Ten drugi typ Crane ma impulsator tylko pod pokrywką a cały moduł jest postaci podobnej do seryjnego, mocowany poza silnikiem. Ten jest git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras67 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Zewnętrzny, zewnętrzny innego chyba nie ma do mojego.A o podwójnej cewce masz jakieś zdanie?Z tego co czytam to co głos to różne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 To fajno jak tylko zewnętrzne są. Crane Fireball czy jakoś tak to się zwie. Podwójna cewka? W sensie jedna cewka a w niej dwie osobne dla zapłonu Single Fire? Ja miałem u siebie Crane Hi-4 Single Fire. Moduł poszedł się walić, cewka została, właśnie taka "2w1" Single Fire. Przypiąłem to pod seryjny moduł i impulsator i śmiga już drugi czy trzeci rok z rzędu. Nie wiem jak inne marki, podobno ludzie narzekają na produkty Accel. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.