Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.werbus.pl

 

lub

 

 

http://www.stalmut.pl

 

 

Ten gwint to będzie coś jakby 5/16" UNC.

 

Jak to rozgryźć? Trzeba mieć suwmiarkę, ściągę i oczy. :icon_biggrin:

 

Mierzysz średnicę szpilki, na kolektorze jest coś około 8mm, w ściądze w okolicach 8mm jest najbliższa wartość 7.9mm czyli to daje nam 5/16". Gołym okiem widzisz że ten gwint nie jest drobny, a jeśli nie jest drobny to jest "zwykły" czyli UNC, drobne oznaczane są UNF (F-fine, drobny). Z tego masz wymiar śruby lub narkętki 5/16"UNF. W przypadku śrub/szpilek należy jeszcze podać długość.

 

A tu link do ściągi. Interesuje cię prawa strona tabeli, kolumny UNC i UNF. W resztę nie wnikaj bo tam są brytyjskie standardy gwintów.

 

http://www.argip.com.pl/argipstuff/Katalog/083.pdf

 

 

 

Nie gwarantuję że u siebie masz akurat 5/16" UNC, tak tylko podejrzewałem. Masz okazję poćwiczyć rozgryzanie tych gwintów. :icon_biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Qurim, sprawę rozwiązałem w ten sposób, że obciąłem brzeszczotem kapturek i tulejkę tych oryginalnych nakrętek które kupiłem,oszlifowałem płaszczyzny i jest ok = normalna nakrętka - troszku druciarska metoda, ale na szybko nic lepszego nie wymyśliłem, a w Kaliszu takowych nakrętek nie uświadczysz.

 

Tak przy okazji zapytam, czy robił może ktoś upgrade przedniego hamulunku w Sporcie? Pytam, ponieważ fabryczny to jednak tylko spowalniacz - ja mam dwie tarcze na przodzie ale w porównaniu z pojedynczą w S. 883 praktycznie różnicy podczas hamowania nie odczuwam. Duża rzeźba z tym jest, czy idzie to ogarnąć bez większych problemów i w rozsądnych kosztach się zamknąć?

pozdro

Edytowane przez kos.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no... bez jaj - dwie tarcze w sporcie nie hamują?

To musi działać.

Zacznij od wymiany płynu, przewodów na oplatane stalą i ew. klocków. Koszt - parę stówek.

Jak dalej będzie Ci mało - wymiana tarcz na większe, na pływające, zacisków na sześciotłoczkowe, najlepiej markowe - np PM. Taniej będzie jednak przeszczepić cały widelec z jakiegoś ryża.

Powodzenia.

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, Sporciak w miarę spoko hamuje, szału nie robi ale da się żyć.

 

 

Sam rozmyślam nad upgrade`m hebli w mojej Eli, czaję się na jakiegoś japońskiego dawcę zacisków, ziomek miał rozbitą Ninję 600 ale nie podobały mnie się te zaciski. Ideałem byłby Gixxer W.

 

 

Przy okazji ciekawy link traktujący o montowaniu tylnego zawiasu z późnych modeli Touringów to starych modeli. Polepsza prowadzenie, niweluje bujanie w winklach i w ogóle mądrzejsze rozwiązanie z mocniejszym wahaczem.

 

http://www.hotbikeweb.com/tech/0710_hbkp_harley_davidson_dresser_chassis_upgrade/index.html

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Sport mój hamuje ale właśnie szału nie ma, zimą temat będę męczył jak moto do malowania będę miał porozkręcane, ale wcześniej chcę jak najwięcej info zebrać na ten temat

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie sztuczka polega na założeniu porządnych zacisków za pomocą dorobionych uchwytów. Często właśnie tak się to robi, jeśli pompa ma wystarczającą wydajność do nowych zacisków.

 

Możesz też kupić jakiegoś gotowca z Custom Chrome czy innej motocyklowej Biedronki.

 

 

Lub poszukać elementów wysokiej jakości typu Beringer czy Harrison Billet z UK.

 

http://www.billet.co.uk/index2.html?home.html~mainFrame

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z motorem. Trzy tygodnie temu miałem okazje wracać motorem i zastałą mnie burza. Wszystko działało jak należy. Odstawiłem motocykl do garażu gdzie stał 2 tygodnie i po tym czasie nie mogę go uruchomić. Myślałem że to akumulator padł ale po naładowaniu dalej jest ta sama historia ...

 

Przy próbie odpalenia kontrolki przygasają a z silnika wydobywają się stuki. Przy probie zakręcenia, rozrusznika nie słychać tylko takie metaliczne stuki które według mnie dochodzą spod baku z olejem.

 

Podłączałem inny akumulator i była ta sama historia. Mierzyłem napięcie na aku podczas próby odpalenia

1. Przed przekręceniem stacyjki - 13,1V

2. Po przełączeniu stacyjki - 12,8V

3. Po przełączeniu i naciśnięciu na rozrusznik spada do 12V a po chwili nawet niżej

4. wraca do 13V

 

Motocykl to Harley-Davidson Softail

 

Miałem podobną sytuacje z innym motorem (cross) ale wtedy wystarczyło że główny kabel od aku przeczyściłem i było wszystko w porządku.

 

Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc

Edytowane przez MaxDamage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

No i zdarzyło się i to dwa razy w ciągu dwóch dni.

W czasie jazdy silnik po prostu zgasł, nic nie pomogło „przedmuchanie” na pych, natomiast po zatrzymaniu i ponownym przełączeniu stacyjki odpalił bez problemu. Za drugim razem po prostu przekręciłem stacyjką w czasie jazdy i odpalił. Jeśli ktoś miał podobną sytuację lub nasuwa się rozwiązanie będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz typ silnika, ale w EVO takie objawy oznaczają że impulsator i/lub moduł planują wcześniejszą emeryturę. Przeważnie impulsator się sypie. Temperatura + wibracje w miejscu gdzie jest montowany wpływają negatywnie na jego trwałość i problemy zaczynają się od takich właśnie objawów. Resetowanie stacyjki pomaga na jakiś czas, raz na dłużej, raz krócej. Aż w końcu zdechnie na amen i koniec jazdy.

 

 

Na pocieszenie mogę dopisać że może to tylko jakiś luźny przewód/kostka sprawia Ci problemy. W pewnym zakresie obrotów nie styka chwilowo z powodu wibracji i jaja się dzieją. Miałem tak z radiem w swojej Electrze, jak dostała ognia czy to na biegu czy na luzie to radio wariowało. Wszystkie wtyczki przetrzepałem, każdy konektor podgiąłem i jest bajer od wiosny, nic nie świruje teraz.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm. Jeśliby przyszło Ci do głowy zmienić zapłon na Crane Hi4 to bierz model zapłonu z zewnętrznym modułem. Nie ten w postaci małego pudełka z przełącznikami mocowany pod pokrywką na silniku. Ta wersja lubi padać na cycki. Miałem i też mi padł. Szperałem po sieci i widzę że często się to zdarza. Wibracje i temperatura, mówiąc skrótem. Cała elektronika jest w to wciśnięta i nie wytrzymuje. Ten drugi typ Crane ma impulsator tylko pod pokrywką a cały moduł jest postaci podobnej do seryjnego, mocowany poza silnikiem. Ten jest git.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajno jak tylko zewnętrzne są. Crane Fireball czy jakoś tak to się zwie.

 

 

Podwójna cewka? W sensie jedna cewka a w niej dwie osobne dla zapłonu Single Fire? Ja miałem u siebie Crane Hi-4 Single Fire. Moduł poszedł się walić, cewka została, właśnie taka "2w1" Single Fire. Przypiąłem to pod seryjny moduł i impulsator i śmiga już drugi czy trzeci rok z rzędu. Nie wiem jak inne marki, podobno ludzie narzekają na produkty Accel.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...