Skocz do zawartości

kos.

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kos.

  • Urodziny 12/26/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ponoć Najstarsze Miasto w Polsce

Osobiste

  • Motocykl
    HD Sprortster 1200 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kos.

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. WItam, fotka kiepska - z telefonu cyknięta - ale poglądowo coś widać - tylny błotnik idzie do zmiany niebawem, bo nie pasuje mi wizualnie. Uploaded with ImageShack.us
  2. Witam, wczoraj jeździłem bardzo lajtowo - bez napinania się, zbędnych przegazówek - 125 km = 3.7l/100 - podobny wynik osiągnąłem kilka razy wiec jest to możliwe; z poprzedniej trasy było 4.5l/100 - trochę szybciej jechane :cool: , paliwo lane pod korek na"maxa" na wyjeździe i powrocie - mam stację 4 km od chaty więc nie problem zajechać :cool: pozdr Krzysiek
  3. Witam, w niedzielę pojeździłem ciut i zużycie wyszło 3,9 l z trasy 172 km - do baku weszło na maxa 6,7 l. Przed wyjazdem też na full tank. Myślę, że to bardzo przyzwoity wynik. pozdr
  4. Witam, Sport mój hamuje ale właśnie szału nie ma, zimą temat będę męczył jak moto do malowania będę miał porozkręcane, ale wcześniej chcę jak najwięcej info zebrać na ten temat pozdr
  5. Dzięki Qurim, sprawę rozwiązałem w ten sposób, że obciąłem brzeszczotem kapturek i tulejkę tych oryginalnych nakrętek które kupiłem,oszlifowałem płaszczyzny i jest ok = normalna nakrętka - troszku druciarska metoda, ale na szybko nic lepszego nie wymyśliłem, a w Kaliszu takowych nakrętek nie uświadczysz. Tak przy okazji zapytam, czy robił może ktoś upgrade przedniego hamulunku w Sporcie? Pytam, ponieważ fabryczny to jednak tylko spowalniacz - ja mam dwie tarcze na przodzie ale w porównaniu z pojedynczą w S. 883 praktycznie różnicy podczas hamowania nie odczuwam. Duża rzeźba z tym jest, czy idzie to ogarnąć bez większych problemów i w rozsądnych kosztach się zamknąć? pozdro
  6. Witam, mam mały problem: potrzebuje zakupić nakrętki pasujące na gwint szpilek które są wkręcone w cylindry do mocowania tłumików - zamowiłem takowe nakrętki ale to są "oryginały" - długie nakrętki z kapturkami a ja potrzebuję zwykłe nakrętki z takim gwintem - podpowie ktoś jaki to rodzaj gwintu, ponieważ cale to dla mnie abstarkcja. Gdzie w Polsce takie można kupić? W jakimś wątku widziałem namiar na taki sklep, ale na szybko nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję. pozdr
  7. Witam, po założeniu mowych tłumików - trasa 160 km - 4,2 l/100. Tankowanie na max i po powrocie tak samo - weszło do baku 6,69 l. Pozdr
  8. Witam, pytanko mam: jaka żarówka jest w Sporcie w przednim relektorze? Wygląda na H4 - ale pytam dla pewności, ponieważ chciałbym wymienić na H4 Philps BlueVision. Śruba, która trzyma klosz jest na Loctite zakrecona( poprzedni właściciel wiele śrub zabezpieczył w ten sposób przed odkręcaniem się) i się nie chce odkręcić, a jak już puści, to chciałbym mieć pasującą żarówkę na wymianę. pozdr
  9. Mój pali pomiędzy 4 a 5 l/100 - zależy jak jadę i gdzie, poprzedni właściciel też twierdził, że ok. 5 l spalał, więc tragedii nie ma. W poprzedni weekend z kumplami taką krótką traskę zrobiliśmy 103 km dokładnie - do baku weszło 3,95 l - więcej się nie dało nalać - bak zalewany poprzedno też na maxa. pozdr
  10. Dzięki za podpowiedzi, dam sobie luz z ledami, zamówiłem tradycyjne "duże" dwustronne kierunki. Niedawno jadąc samochodem mijałem się z motocylkistą -jakiś duży kruzer - z przodu miał chyba HIDa zamontowanego - tak je....ło po oczach (jasny dzień był), że nie sposób było go niezauważyć. Wiadomo jest to niezgodne z przepisami, ale mnie bardziej zastanawia żywotność ksenonu w motocyklu z uwagi na fakt, że większość moto pewnie ma światła załączane po przekręceniu kluczyka = zapalenie palnika w xenonie, następnie rozruch silnika = spadek napięcia prądu, wygaśnięcie xenonu i ponowne zapalenie się. Xenony ponoć nie lubią takich akcji. Tak sobie gdybam; świateł tzw drogowych/długich też pewnie nie ma przy xenonie ( w moto) ino jedne np mijania (mając reflektor na jedną żarówkę). pozdr
  11. Zastanawiam się nad kierunkami Kellermanna montowanymi w kierownicy, które to posiadają dodatkowo światło pozycyjne- cena zacna, ale wygląda to ciekawie. Chciałbym zostawić tradycyjne kierunki, a LED-y zamontować dodatkowo, na tył takie http://www.moto-akcesoria.pl/kierunkowskaz-led-micro-1000-df-ze-swiatlem-stopu-i-pozycyjnym-czarny,p,26724 na kierę takie - mam prawie prostą, więc powinno być to widać po zmroku dobrze http://www.moto-akcesoria.pl/swiatlo-pozycyjne-oraz-kierunkowskaz-na-kierownice-bl-1000-czarny-z-jasnym-szklem,p,47075 ale najpierw muszę się uporać z wydechem bo deczko za głośny. pozdr
  12. Witam, mam pytanko: chciałbym wymienić w Sporcie kierunki na takie z LEDami zamiast tradycyjnych żarówek - czy potrzeba do tego specijalnych przerywaczy? Widziałem kilka rodzajów takowych przerywaczy oglądając kierunki LED. pozdr
  13. W moim Subaraku siedzi podstawowy silnik 2,5T czyli 230 PS - demonem mocy nie jest ( ok 6 s od 0-100 ), ale do sprawnego poruszania się wystarcza :icon_mrgreen: Sorka za OT pozdr
  14. Jest to moje pierwsze moto, więc i rozeznania co do jakości hamowania różnych motocykli nie mam - może się jednak nauczę tym co jest hamować. Jak kupowałem Subaru, to też mi mówili, że fabryczny hebel jest mocno nieadekwatny do mocy auta i trza 7-8 koła szykować na coś sensownego - ale jakoś fabryczny daje radę :icon_twisted: , może i tutaj bedzie podobnie :wink: pozdr
  15. Dzięki qurim za podpowiedź - spróbuję, zawsze to taniej niż kupić nowe klocki na dwa zaciski. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...