Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Olej idzie poprzez liftery i wewnątrz popychaczy do rocker armsów, czyli dźwigienek zaworów - w ten sposób smarowane są osie dźwigienek. Brak smarowanie osiek spowoduje przycieranie i w konsekwencji zużycie i problemy z ciśnieniem oleju. Może był jakiś syf w oleju i przyblokował zawór w lifterze, albo jest przytkany popychacz lub kanał w dźwigience... Bez rozbiórki (liftery, popychacze, demontaż rockerboxów i dźwigienek) i dokładnego sprawdzenia drożności oraz powierzenia zużycia nic nie ustalisz. Problem może być rownież z zasileniem lifterów w olej....

 

Zakładam, że mechanik zmierzył ciśnienie oleju i jest ono ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość dolce vita

Proszę o podpowiedź co to za kabel? Niedawno go zauważyłem i w sumie nie wiem od czego on jest i co z nim zrobić. HD Elektra 2003 TC 1450cm3

post-65203-0-31912700-1428954559.jpg

Edytowane przez dolce vita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problem ze wskaźnikiem paliwa w Softailu TC 2003 , czy jest jakiś sposób aby go sprawdzić . Efekt mam taki ,że ciągle pokazuje mi pełen zbiornik bez znaczenia na faktyczny stan paliwa. Złączkę pod zbiornikiem wyczyściłem , sam wskaźnik wygląda bardzo zdrowo zero korozji czy uszkodzeń .Podświetlenie działa ,dioda tez się zapali jak startuje od dołu. Nie wykluczam zawieszenia się pływaka tylko w jaki sposób to sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś w wtyczce .zaminiłem kable i świecił i ciągle pokazywał pełny stan. Zobacz do sewisówki czy masz dobre kolory w kolejności w wtyczce.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czołem wszystkim,

 

Proszę o poradę jakie ciśnienie powinno być w amortyzatorach.

Dodam że u mnie regulowany jest przód i tył.

W tej chwili mam wypuszczone powietrze i niby jest ok ale nie wiem czy to jest prawidłowe.

Podczas jazdy moto zachowuje się prawidłowo.

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1997-1998 FLH and FLT models:

 

Waga kierowcy

do 68 kg przód 0 psi, tył 0 psi, powyżej dodaj:

dla każdych dodatkowych 11 kg przód 1 psi, tył 1 psi.

 

Waga pasażera:

Dla każdych dodatkowych 23 kg : przód bez zmian, tył 1,5 psi.

 

Waga bagażu:

Dla każdych dodatkowych 4.5 kg : przód 1 psi, tył 3 psi

 

Maksymalne ciśnienie: przód 25 psi, tył 35 psi.

Edytowane przez wallygatorr
wpisanie danych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem wszystkim,

 

Proszę o poradę jakie ciśnienie powinno być w amortyzatorach.

Dodam że u mnie regulowany jest przód i tył.

W tej chwili mam wypuszczone powietrze i niby jest ok ale nie wiem czy to jest prawidłowe.

Podczas jazdy moto zachowuje się prawidłowo.

 

Pozdrowienia.

A jakie moto? Który rocznik?

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dane podane obok !!!!!!!



Dzięki wallygator, rozumiem że to dane książkowe.

 

A tak poza tym może wiecie gdzie kupić w rozsądnych pieniądzach pompkę.

Ciśnienia są tak małe że ciężko coś dobrać z rynku.

 

pozdrawiam:



Co do wcześniejszych pytań odnośnie pracy na zimno jednego cylindra. Temat został rozwiązany wymiana świec i wymianą membrany w pompce przyspieszającej. Nie wiem co miało większy wpływ teraz jest OK . Zmierzyliśmy ciśnienie sprężania po 10 na każdym równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane z Clymera, Haynes twierdzi to samo...

 

Pompki na tak małe ciśnienia łatwo nie zdobędziesz, temat przerabiałem... Zostaje HD, a drugiej strony masz +10 do lansu :wink:...

 

Pompki rowerowe dają za duże ciśnienie, wymiana uszczelniaczy jest dużo droższa niż odpowiednia pompka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz pompkę na u conrad motors z Pszczyny wydatek ok 150zł chyba że chcesz z logo to po 260 na allegro.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dane podane obok !!!!!!!

Być może są widoczne kiedy logujesz się przez przeglądarkę, ale przez Tapatalk już nie.

 

Skoro nie chciało Ci się poszukać potrzebnych Ci informacji używając Google, to racz się nie oburzać i nie krzyczeć na kogoś, kto chce Ci pomóc na forum.

 

 

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok nie używam tapatalka więc nie wiem czy widać czy nie?

Sądziłem że każdy widzi, teraz już wiem.

 

Moje moto to Road King 1998

 

Kolejne pytanko,

 

Na rozgrzanym moto słyszę delikatne stukanie zaworów w przednim cylindrze. Mechanik próbował to wyregulować (moje popychacze są regulowane) ale stwierdził że mimo podparcia zawór nadal słychać stukanie.

Czy można coś z tym zrobić czy na razie nie przejmować się tym bo nie jest to groźne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wymienić oliwe, jak nie pomoże to czeka Cie duzy przegląd, szczególnie, że już stuka na regulowanych laskach... kicha troche.

 

Mechanik powinien zaczać robić dwusuwy - po podparciu zaworu popychaczem MUSI przestac stukac - tylko trzeba to zrobić baardzo dokładnie aby coś sie zmieniło. Wiem bo robiłem to kilka razy w pewnych celach testowych.

OCZYWIŚCIE pisze to tak na marginesie, gdyż tego typu działanie jest niedopuszczalne w tym silniku... i gdyby mu sie to w końcu udało - załatwilibyście zawory.

Stawiam, ze stuka przy wydechowym pierwszego cylindra. A nawet nie stawiam tylko jestem tego pewien.

 

P.S.

Wiesz... ja tez w pierwszej chwili nie zauważyłem tych Twoich danych. Po za tym dość często ludzie mają tam dane nieaktualne. Czasem trzeba sie sporo naszukac aby coś komuś pomóc, a trochę szkoda roboty na darmo.

Tak na marginesie piszcie jednak w texcie dane sprzetów.



Czym myć filtr powietrza (jakis specjalny płyn) ? Mam filtr SE, którego się nie oliwi.

 

Ponoć sie je myje. Ale ja je wyrzucam do śmieci.

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...