Skocz do zawartości

intruz

Moderatorzy
  • Postów

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O intruz

  • Urodziny 03/23/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pomorze

Osobiste

  • Motocykl
    TT800XCX, WR250R, XT660R
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia intruz

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Z tym moto można się pobawić aby zrobić z niego poważniejsze enduro. Można zmienić wydech co da Ci ok 10-12 kg mniej, a to dość sporo, do tego dodać mocy itd, wszystko masz tutaj, tylko to dość droga zabawa. https://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Exhausts/
  2. Gdyby ktoś był zainteresowany sprzedam dwa komplety Kurtka + Spodnie Komplet Motona był używany przeze mnie i mogę z czystym sumieniem polecić. Kupiony został z polecenia znajomego i byłem z niego bardzo zadowolony. https://www.olx.pl/oferta/kurtka-i-spodnie-motocyklowe-motona-rozm-m-CID5-IDqyYQB.html Ciuchy Buse kupiłem razem z jednym z motocykli, a który jest na mnie za duży. Bardzo fajny letni komplet na miasto lub np do do jazdy w offie. https://www.olx.pl/oferta/kurtka-i-spodnie-motocyklowe-buse-rozm-l-CID5-IDqz3g3.html
  3. Poza tym , w przypadku zgubienia pilota jest procedura awaryjna poprzez wprowadzenie specjanego kodu, poczytaj sobie w necie jest sporo informacji o tym. Tylko jezeli poprzedni wlasciciel nie przekazal Ci tego kodu, a mial wprowadzony swoj unikalny to raczej nic nie zrobisz, chyba ze ktos Ci to wszystko zresetuje i zaprogramuje na nowo o ile jest taka mozliwosc. Jak chcesz podesle Ci linka na priv, gdzie kupowalem niedawno caly komplet lacznie z syrena za przyzwoita cene. Jak kupisz oddzielnie zapasowego FOB'a musisz go tylko zsynchronizowac z TSSM, czyli z modulem alarmu, powinienes tez znalezc w necie procedure, chyba ze masz instrukcje alarmu, to tam tez jest opisane. Pierwszy lepszy link: http://www.chopsgarage.com/tssm__fob_programming.html Dodatkowo masz tutaj cos pozytecznego w postaci instrukcji jak wylaczyc syrene tzw Chirp, podczas uzbrojania i rozbrojania alarmu, co jest troche wkurzajace, a co jest w stadardzie po podlaczeniu syreny.
  4. Może któryś z czujników temperatury odpowiedzialnych za wolne obroty ?
  5. Kierując się opinią Monter'a na temat Proximy zdecydowałem się jednak również na oryginalny alarm HD, z tym że ze starszego typu FOBem z przyciskiem. Dostałem komplet na allegro (moduł+FOB+syrena) w dość dobrej cenie. Synchronizacje TSSM, ECM i FOBa udało mi się zrobić samemu.
  6. Pomysl jak najbardziej fajny, ale jak widac FB budzi kontrowersje, a przeciez mamy przeznaczony do tego dzial wiec wystarczy zamieszczac propozycje wyjazdow, czy to dalszych planowanych z wyprzedzeniem, czy pomyslow na goraco np weekendowych. Byc moze bedzie to okazja aby rozruszac ten dzial. Jimi-Harley, a wiec jako ze wywolales ten temat zapodawaj pomysl wyjazdu w dziale Zloty i Spotkania...
  7. _Monter_ Proxima ma tego typu rozwiązanie: Hibernatus_T Kolega który zakłada alarmy polecał mi urządzenie tej firmy.
  8. Wg serwisówki dla Touring 1999-2005, podczas pomiaru na motocyklu ma siedzieć kierowca, siła 10lbs, ugięcie 8-10mm.
  9. Mirek, siła to 10lbs (4.5kg) powinieneś mieć taką wartość na przyrządzie, ugięcie: - moto na nóżce bez bagażu i kierowcy (ciśnienie w amorach 10psi - 69kPa): 6.4-7.9 mm, - moto na podnośniku z kołem w powietrzu: 4.8-6.4 mm. Przyrząd przykładasz mniej więcej w połowie dolnej części pasa. Podaj mi na priv Twoj adres email, wyślę Ci serwisówkę w pdf do Twojego modelu, bo bez tego jak sam widzisz ani rusz. Daniel
  10. U mnie od krawędzi otworu w osi do goleni jest jakies 2-3 mm i też mam chromowane osłony goleni. Gwint osi jest praktycznie równo z nakrętka, dociągane momentem wg serwisówki. Jeżeli ci to dodatkowo pomorze, daj znać to wrzucę foty.
  11. Mirek, sprawdzałeś w serwisówce ? Nie wiem jak jest w touringach z tego rocznika ale u mnie w softailu też roczniku 2006 jest problem tego typu że wygląda to na wersje przejściową, a więc niektóre kwestie pasują z serwisówką 2000-2005, a niektóre z 2007 wzwyż, co powoduje sporo zamieszania i niejasności. Nie spotkałem serwisówki konkretnie do rocznika 2006. Wiec np u mnie okazało się że olej mierzy sie na stopce jak jest w rocznikach od 2007 i jest o tym informacja na bagnecie.
  12. To ja chyba od wielu lat mam "andropauze ", podejzewam jak wiekszosc z nas :biggrin: Kolega Ksylo doskonale ujal ta kwestie w innym temacie: "... motocykla nie kupuje się z rozsądku, to nie jest Volkswagen Polo czy jakaś Skoda do wożenia siana. Motocykl to cos znacznie więcej.... przede wszystkim musi wyglądać, mieć osiągi, musi podniecać, kusić, prowokować. Dobrze też jak ma wygodne siedzenie i jest miejsce na szczoteczkę do zębów..."
  13. U mnie przy identycznych objawach i predkosci, okazalo sie ze trzeba bylo zrobic regulacje lozyska glowki ramy, a konkrtenie delikatnie je dokrecic i problem zniknal. Przyczyn moze byc klika roznych m.in wpomniane powyzej przez tqmeh.
  14. YUBY, bawiles sie moze i wysylales linka czy jakis PrtScn do sprzedawcow, aby zobaczyc ich rekacje, w szczegolnosci tych z cofnietymi przebiegami ? Niby czlowiek wie ze to nagminne, ale jak sie widzi rzeczywiste przypadki jakie nam sewuje YUBY to po prostu szok.
  15. To jak jest z innymi modelami i rocznikami. U mnie (softail 2006, 88 ) w manualu (2005) jest ze motocykl w pozycji pionowej, natomiast na bagnecie jest informacja ze moto ma byc na nozce ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...