Wallygatorr Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 VOES? Chociaż jak grzebał to może być przestawione na znakach.... W '98 są trzy znaki jak w '95 INT Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Mechanik nie grzebał , twierdzi że nie może ani przyspieszyć ani opuźnić . To co mogę zrobić żeby był bardziej elastyczny ?? Co z tymi znakami ???? jak są to nie można go opuźnić ? Edytowane 19 Marca 2015 przez zapek-1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Aby sie upewnic - zapodaj fotke czujnika polozenia pod prawym okragłym dekielkiem...Moze sie uda. Jednak jesli naprawde nie grzebał i wszystko tam jest OK to:"To co mogę zrobić żeby był bardziej elastyczny ??" - trzeba naprawic motocykl... Wally - to wtrysk jest.... nie ma VOESA, nie ma regulacji zapłonu... nie ma fanu, nie ma patataj, patataj... P.S.A może mechanik którejś kostki nie dopiał? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 mam zrobic zdjęcie noska ????dodam że na pierwszy żut oka wydaje sie że wszystko jest ok. pali dobrze , równo trzyma obroty, i pieknie sie na nie wkręca, wkórwia mnie tylko to że zachowuje się właśnie tak jak by miał za wczesny zapłona może to nie zapłon tylko coś nie tak za składem mieszanki ???, filtr powietrza jest nowy , może za ubogi skład , czy przy zbyt ubogim składzie mieszanki moga być podobne objawy jak przy za wczesnym zapłonie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Zrób zdjecie tak, aby było widac sruby mocujace płytke "przerywcza" i sama płytke, a nie zdjecie noska. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Rozumiem że ta płytka przerywacza o ktorej piszesz jest w nosku, nosek mam zanitowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 No fakt, to wtrysk... Przemęczenie...jutro postaram się spojrzeć do mądrej książki, może bedą jakieś sugestie... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Hm... no to jak jest zanitowany to pewnie nikt tego nie ruszał... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 No raczej nie , dlatego moje pytanie było odnośnie tego przestawienia się zapłonu po zastosowaniu grubszych uszczelek. wychodzi na to że problemu trzeba upatrywac w czymś innym :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Miekka praca silnika mogla wynikac z nieszczelnosci ukladu glowica / cylinder, co obecnie uleglo naprawieniu.W zwiazku z czym praca silnika sptala sie twardsza, bo cisnienie sprezania jest wlasciwe :).Chcesz miekkiej pracy silnika, kup sobie dolniaka.Twarda praca silnika byla dla mnie najwieksza wada gornego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 No i tak tez moze być jak Adam pisze... :) w sumie racja, silnik wrócił do pierwotnej kompresji... a my szukamy tu... dziury w dupie. :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Nic z tych żeczy, uszczelka która była uszkodzona to ta pod cylindrem a nie pod głowicą, silnik został rozkompresowany poprzez grubsze uszczelki a nie na odwrót , więc problem leży gdzieś indziej. Może wtryski do wymiany ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Myslac logicznie to jest jedyne co sie zmienilo przy tej naprawie.Nie mierzyles przeciez cisnienia sprezania przed rozbiorka silnika i po naprawie ?To ze ty widziales wyciek spod cylindra nie znaczy ze uszczelki pod glowicami nie puszczaly.Teraz jak rozumiem masz nowe uszczelki pod glowicami i wszystko zostalo prawidlowo skrecone wiec wrocilo do ustawien fabrycznych.Jedyna pomylka ktora mozna bylo zrobic, to inne ustawienie luzow zaworowych.Ustawienie rozrzadu jak i ustawienie zaplonu zostalo takie samo.Uklad wtryskowy tez nie byl ruszany, jedyne co sie moze tam dziac to zuzyte / przypchane koncowki wtryskiwaczy co mozesz probowac oczyscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 No w tym przypadku to stawiam na te wtryski , może przypchane. uszczelki pod głowicami był na pewno w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Nic na tym swiecie nie jest pewne oprocz smierci i podatkow :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.