Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik nie grzebał , twierdzi że nie może ani przyspieszyć ani opuźnić . To co mogę zrobić żeby był bardziej elastyczny ?? Co z tymi znakami ???? jak są to nie można go opuźnić ?

Edytowane przez zapek-1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby sie upewnic - zapodaj fotke czujnika polozenia pod prawym okragłym dekielkiem...

Moze sie uda.

 

Jednak jesli naprawde nie grzebał i wszystko tam jest OK to:

"To co mogę zrobić żeby był bardziej elastyczny ??" - trzeba naprawic motocykl...

 

Wally - to wtrysk jest.... nie ma VOESA, nie ma regulacji zapłonu... nie ma fanu, nie ma patataj, patataj...

 

P.S.

A może mechanik którejś kostki nie dopiał?

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zrobic zdjęcie noska ????

dodam że na pierwszy żut oka wydaje sie że wszystko jest ok. pali dobrze , równo trzyma obroty, i pieknie sie na nie wkręca, wkórwia mnie tylko to że zachowuje się właśnie tak jak by miał za wczesny zapłon



a może to nie zapłon tylko coś nie tak za składem mieszanki ???, filtr powietrza jest nowy , może za ubogi skład , czy przy zbyt ubogim składzie mieszanki moga być podobne objawy jak przy za wczesnym zapłonie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miekka praca silnika mogla wynikac z nieszczelnosci ukladu glowica / cylinder, co obecnie uleglo naprawieniu.

W zwiazku z czym praca silnika sptala sie twardsza, bo cisnienie sprezania jest wlasciwe :).

Chcesz miekkiej pracy silnika, kup sobie dolniaka.

Twarda praca silnika byla dla mnie najwieksza wada gornego HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslac logicznie to jest jedyne co sie zmienilo przy tej naprawie.

Nie mierzyles przeciez cisnienia sprezania przed rozbiorka silnika i po naprawie ?

To ze ty widziales wyciek spod cylindra nie znaczy ze uszczelki pod glowicami nie puszczaly.

Teraz jak rozumiem masz nowe uszczelki pod glowicami i wszystko zostalo prawidlowo skrecone wiec wrocilo do ustawien fabrycznych.

Jedyna pomylka ktora mozna bylo zrobic, to inne ustawienie luzow zaworowych.

Ustawienie rozrzadu jak i ustawienie zaplonu zostalo takie samo.

Uklad wtryskowy tez nie byl ruszany, jedyne co sie moze tam dziac to zuzyte / przypchane koncowki wtryskiwaczy co mozesz probowac oczyscic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...