Skocz do zawartości

wymuszenie pierwszeństwa na motocykliscie....

85maly
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich forumowiczow:]

mam taki problemik... jadac Swoim motorkiem w kierunku centrum miasta kierowca skody felicji nagle za przejsciem dla pieszych zmienil pas z PRAWEGO NA LEWY, ktorym to ja sie poruszalem.. niestety nie zdarzylem wychamowac bo byl kilka metrow przedemna:( slady hamowania sa juz w odleglosci 12-13m od przejscia dla pieszych i ciagna sie przez okolo 12m.. pozniej byl tylko szlif i motor sunal na boku przez okolo 50m:( ja niestety jechalem w koszulce i caly jestem pozdzierany:( kierowca skody po zatrzymaniu pojazdu podszedl i chcial sie dogadac i pisac oswiadczenie.. ja dla bezpieczenstwa chcialem wezwac policje i karetke aby opatrzyc rany.. kierowca na poczatku mowil ze nie popatrzyl w lusterka i mnie nie widzial, a zajechal droge centralnie za przejsciem dla pieszych..po wezwaniu policji i karetki, zawieziono mnie do szpitala tam tez zostaly mi zrobione testy alkomatem itd. oczywiscie bylo 0.00 po powrocie myslalem ze juz bedzie wszystko oki, ze znaleziono sprawce itd.. decyzja policji niestety bardzo zaskoczyla.. poniewaz to byl slad na tylnym zderzaku uznano mnie winnym;/

MOJE TLUMACZENIA NA NIC SIE ZDALY ZE ZAJECHAL DROGE, ZE TRZYMALEM SIE SKRAWKA LEWEJ STRONY LEWEGO PASA, ZE KOLES CHCIAL SIE DOGADAC I BYL SWIADOMY TEGO CO ZROBIL... PANOWIE POLICJANCI STWIERDZILI ZE GDYBYM WALNAL W JEGO BOK TO BYLABY JEGO WINA... JA IM NA TO ZE GDYBYM NIE HAMOWAL TO WALNALBYM W JEGO LEWY BOK, ALE WYLADOWALBYM NA PRZECIWNYCH PASACH RUCHU I WPADLBYM POD JAKIS POJAZD NADJEZDZAJACY Z PRZECIWKA...