kristoferson Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Widziałem w sprzedaży akumulatory żelowe,są bezobsługowe,ale czy nadają się do motocykla? Jakie są wasze oponie na ten temat. http://moto.allegro.pl/item540676908_akumu..._gwarancja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktm_16 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Akumulator żelowy Bezobsługowy jest lepszy niż zwykły. Ja U siebie mam żelowy w Enduro i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Na pewno warto uzyc opcji "szukaj" Edytowane 31 Stycznia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristoferson Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Akumulator żelowy Bezobsługowy jest lepszy niż zwykły. Ja U siebie mam żelowy w Enduro i jestem bardzo zadowolony. jeśli masz taki akumulator to jestem ciekaw jak długo, i jakie masz końcówki do mocowania zacisków, bo większość z tych w sprzedaży ma płaskie wsuwki,a to chyba nie jest najlepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Akumulator żelowy Bezobsługowy jest lepszy niż zwykły. Ja U siebie mam żelowy w Enduro i jestem bardzo zadowolony. Experta zawsze milo posluchac :icon_mrgreen: 1. Mozesz wypowiedziec sie jakie mamy wogole akumulatory ? 2. wyjasnij prosze czym bedzie sie roznic akumulator bezobslogowy elektrolitowy ( kwas + woda destylowana ) od zelowego ? 4- To, ze w enduro jest lepszy to zupelnie inna bajka 4. w zaleznosci w jakich porach roku uzywasz motocykla. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Z tego co widziałem żelówki nie muszą pracować w pionie. Co w niektórych motocyklach jest niezbędne. Np. w lc4 aku umieszczone jest pod kątem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Przejrzałem to ogłoszenie i występuje tam niespójność. Na fotografii mamy aku 17Ah a w opisie jest 10Ah. Co do akumulatorów żelowych uważam że są niezła alternatywą dla akumulatorów zwykłych. Po pierwsze co przemawia za nimi to to że potrafią pracować w różnym położeniu. Druga rzecz to bardzo wolny okres samoczynnego rozładowywania. Aku może stać nawet 6miesięcy bez doładowywania. Trzecia brak gazów podczas ładowania(nie ma groźby wybuchu)Brak gazów to brak korozji(znają ten przypadek właściciele pojazdów w których są zwykłe akumulatory) Czwarte,większy prąd rozruchowy a co za tym idzie łatwiejszy start zimnego silnika. Piąte,brak konieczności kontrolowania ilości płynu w baterii 100% bezobsługowości. Szóste,długa żywotność. Problem jaki się pojawia to nie możność dopasowania wielkości akumulatora żelowego do pojemnika znajdującego się w pojeździe w którym jest zamontowany inny rodzaj baterii. Druga wada dość poważna to cena. Jest nawet trzykrotnie większa niż zwykłych akumulatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) trzecia dość poważna wada, to duża wrażliwość na przeładowanie/doładowywanie dużym prądem (zjawisko wystepujące przy utrudnionym rozruchu, kiedy altek szybko doładowuje) czwarta dośc poważna wada - niskie prądy rozruchowe. Żelówki nie są przystosowane do dużego poboru chwilowego wystepującego przy rozruchu (nie dotyczy kilku wyjątków w aku dedykowanych do moto), co za tym idzie, nie mają nawet klem przystosowanych do pracy tego typu, czyt: są po prostu za cienkie-->nie przepuszczą prądu o wystarczającym natężeniu Edytowane 31 Stycznia 2009 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristoferson Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Nie powiedział bym że wadą tych aku jest cena,trzy lata temu za aku kwasowy firmy yuasa do xt600 dalem w sklepie 300 zł.A tu wygląda że aku żelowe sa tańsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Nie powiedział bym że wadą tych aku jest cena,trzy lata temu za aku kwasowy firmy yuasa do xt600 dalem w sklepie 300 zł.A tu wygląda że aku żelowe sa tańsze! nie wiem, z czego był ten akumulator, bo jaki by nie był, to powinien kosztowac do 150 zł max edit: chyba że "bezobsługowy" Edytowane 31 Stycznia 2009 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Panowie, aku żelowe to wyższa pólka, i z reguły te dedykowane do motocykli mają duży prąd rozruchowy. Zaś co się tyczy ceny, to dobry żelak potrafi kosztować nawet 400 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 :banghead: :buttrock: :banghead: VIPOW :banghead: :buttrock: :banghead: Nie mogłeś lepiej trafić. Mam złe doświadczenia z tą firmą. Na 8 kupionych akumulatorów do aparatu cyfrowego sprawne były tylko 3... Może jest różnica pomiędzy tymi akumulatorami :icon_razz: ale ja tej firmie już podziękowałem. Prędzej odpuszczę sobie jeżdżenie niż kupię jakikolwiek produkt tej za przeproszeniem firmy... Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gąsior Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Akumulator. który jest w ogłoszeniu generalnie służy do podtrzymywania pracy instalacji alarmowych, nie nadaje się do motocykla . Akumulator żelowy do motocykla kosztuje około 700 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ccccc Akumulator. który jest w ogłoszeniu generalnie służy do podtrzymywania pracy instalacji alarmowych, nie nadaje się do motocykla . Akumulator żelowy do motocykla kosztuje około 700 PLN. Dokladnie-prad rozruchowy w takim akumulatorze jest pewnie tak slaby, ze nawet rozrusznikiem nie zakreci. nie wiem, z czego był ten akumulator, bo jaki by nie był, to powinien kosztowac do 150 zł max edit: chyba że "bezobsługowy" Do mojego motocykla Yuasa elektrolitowa kosztuje okolo 550 zlotych...a pojemnosc ma tylko 11 Ah :icon_evil: Po pierwsze co przemawia za nimi to to że potrafią pracować w różnym położeniu. Wspomniany wyzej elektrolitowy Yuasa pracuje wlasnie pod katem 90 stopni. Wiec nie tylko zelowki to potrafia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) to jest akumlator do zasilania np. w UPS'ach lub jak ktos napisal w alarmach, mozna go zastosowac do motocykla ale bez elektrycznego rozruchu, watpie zeby zakrecil rozrusznikiem a jesli zakreci to niezle sie zgrzeje :) radze kupic cos bezobslugowego, motocyklowego, byl obszerny temat o akumlatorach i sposobie ich ladowania, poszukaj, wypowiadal sie tam miedzy innymi P. Adam, na to co podales na aukcji wystarczy spojzec i przypomniec sobie lekcje fizyki ze szkoly sredniej, juz po samych klemach widac ze nie mozna z niego odebrac duzego pradu-nie mylic z napieciem, pomysl dlaczego w samochodach masz 2 wielkie bolce robiace za podlaczenie, od ktorch odchodza grobe kable :) Edytowane 1 Lutego 2009 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.