Rider666 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 witam czy da się wyregulowac skład mieszanki w domowych warunkach (bez analizatora spalin) ? i czy przy wykrecaniu sróby od składu mieszanki, mieszanka sie wzbogaca czy zuboza,? Jeszcze jedno pytanko mam, czy zmiana połozenia iglicy ma wpływ na skład mieszanki ? ? ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 wkręcasz śruby do oporu, po czym wykręcasz 2,5 obrotu zmiana położenia iglicy reguluje mieszankę na średnie/wysokie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jak sadzisz jak sruba sie wkrecasz to wtedy zmniejsza sie otwor czy zwieksza? Wkrecasz wtedy jest powietrza mniej czyli mieszanka bedzie robila sie uboga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jak sadzisz jak sruba sie wkrecasz to wtedy zmniejsza sie otwor czy zwieksza? Wkrecasz wtedy jest powietrza mniej czyli mieszanka bedzie robila sie uboga. Chyba bogata. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 jeśli masz jakiś problem z pracą silnika, to możesz w domowych warunkach to poprawić. Jeśli chodzi dobrze a Ty chcesz coś poprawić, to raczej się nie uda. Wykręcasz śrubkę, mieszanka się wzbogaca. Tak czy inaczej by coś poprawić przydałyby się zegary wakuometryczne. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Koledzy zapomimnacie o jednym drobnym problemie - zeby wiedziec czy wkrecac, czy wykrecac srube wolnych trzeba najpierw wiedziec czy sruba reguluje przeplyw poqwietrza czy mieszanki w danym gazniku. Bez tego zadne rady nie pomoga :) W wypadku powietrza wkrecanie sruby powoduje wzbogacenie mieszanki, w wypadku mieszanki wkrecanie powoduje zubozenie jej. Tak ze ta informacja jest podstawa i znajduje sie w serwisowce. Co do regulacji gaznika to polega ona na zmienie wielu elementow z ktorych podstawowe to poziom paliwa, polozenie iglicy i rozmiar dyszy glownej, sruba regulacji dziala tylko dla wolnych i przejscia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Jak sadzisz jak sruba sie wkrecasz to wtedy zmniejsza sie otwor czy zwieksza? Wkrecasz wtedy jest powietrza mniej czyli mieszanka bedzie robila sie uboga. nńie pisz o takich rzeczach na podstawie domysłów. Zastanów się czy podczas zmniejszania otworu przez który przepływa ciągle ta sama objętość powietrza prędkość jego maleje czy rośnie ? Przy stałym dopływie paliwa bo regulujesz tylko powietrze i rosnącej prędkości mieszanka staje się uboższa czy bogatsza? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 tak masz rację Adam, chciałem tylko dodać, że akurat ten motocykl miałem i sporo się z nim męczyłem, także nie wdając sie w szczegóły: wkręcasz- zubażasz:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 - jak regulowałem skład mieszanki to spróbowałem wykręcać śrubę o więcej obrotów niż serwisówka przewiduje, efekt był taki że obroty spadały wraz ze wzrostem ilości "wykręcanych" obrotów śrub, jak wkręcałem śruby to obroty rosły powtarzam generalnie jest 2,5 - 3 obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 - jak regulowałem skład mieszanki to spróbowałem wykręcać śrubę o więcej obrotów niż serwisówka przewiduje, efekt był taki że obroty spadały wraz ze wzrostem ilości "wykręcanych" obrotów śrub, jak wkręcałem śruby to obroty rosły powtarzam generalnie jest 2,5 - 3 obrotu Wsio okej, ale sprawdzales jak motong zachowuje sie w trakcie jazdy? :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronald Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Witam. postanowiłęm się podpiąc pod owy temat zeby nie zasmiecac forum. Pacjent FZR400. otóż mam problem z moją niedawno zakupioną FZeRką, otóż łeb mi juz pęka od czytania for internetowych i wysłuchiwania porad od mechaniorów specjalistów gdzie każdy ma inne zdanie a najlepiej by wymienił cały motor na inny - problem z glowy nie? do rzeczy: problemy z odpaleniem - czasem ładnie zagada czasem brzydko, na ssaniu pracuje okej skacze gdzies do 4 tys obr ale pozniej konczy sie bajka, nie trzyma w ogóle wolnych obrotów a na ciepłym silniku przy energicznym dodaniu gazu dłąwi się i gasnie (tak przy 1500obr). śrubka regulacyjna obr czy wkrecona na maxa czy wykrecona niemalże identyczne obroty, tak jak by łapał lewe powietrze. Co zrobilem? wyczyscilem gaziory, zalozylem nowy filtr paliwa nowy filtr powietrza skalibrowałem gaziory, dobrałęm się jeszcze do gum króćców ssących były sparciałe i popękane - uszczelniłem je sylikonem oraz kupiłem o identycznej średnicy gumy co prawda ze słabszej gumy ale podobnej wysokości by nie kupować od razu dedykowanych króćców - jakoś mnie 300 nie swędzi niestety... na uszkodzonych - uszczelnionych i tych nowych gumowych wszystkie objawy tak jak wczesniej. Jak widzicie zgryz mam nie mały więc postanowiłem zasięgnąć info od ludzi którzy znają temat od podszewki. Ma ktos jakies poomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Jak czysciles gazniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronald Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 rozebrałęm go na częsci pierwsze wygotowałęm w occie przedmuchałęm kopresorem i złozyłem. Jedyny nalot jaki byl w srodku to taki jak by sie te dysze lekko utleniły na zielono to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Bez jaj....Teraz to zjedz te zupe sam. Gratuluję. Kultura techniczna wymaga czynności serwisowych i regulacyjnych zgodnie ze sztuką. A ty do garażu przenosisz czynności z kuchni a potem się dziwisz, że nie działa. Oddaj moto komuś, kto ma pojęcie o mechanice. Ty niestety nie masz. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Myślałem że już wszystko na tym forum widziałem ale octu to jeszcze nie grali :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.