Jump to content

bread

Forumowicze
  • Posts

    459
  • Joined

  • Last visited

About bread

  • Birthday 11/26/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Osobiste

  • Motocykl
    była RF600, FZR1000, ZX9R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/bread123/94fzr1000/

bread's Achievements

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputation

  1. Witajcie W moim ZX9r na 1 i 4 cylindrze wychodzą wkrętki, i wężykiem są połączone ze sobą 1 i 4 cylinder. 2 i 3 mają być zaślepione i tylko na czas syncho odkręcam zaślepki i wkręcam wkrętki potrzebne do podłączenia zegarów. Moje pytanie; W innych motocyklach jakie miałem cylindry były połączone wężykiem wszystkie ze sobą, a tu 2 i 3 są zaślepione, czy można połączyć wszystkie 4 cylindry razem czy nie powinno to poprawić wyrównywania podciśnień? Zupełnie nie rozumiem tego rozwiązania w zx9r Pozdrawiam
  2. Witam Czy to może być problem rozjechanej synchronizacji gaźników? Motocykl odpala bez problemu, bardzo dobrze się wkręca na obroty, jak i jeździ, natomiast praca jego jakby trochę ale trochę przypomina 3 cylindrowca (nie ma tego gładkiego dźwięku) Synchronizacja była robiona 5 tys km temu, wykręcałem świece, wszystkie w poprawnym jasno-kawowym kolorze, poza tym wymieniłem jeden wężyk od podciśnienia, (ten co idzie do cylindra bo był załamany) po wymianie wężyka dalej to samo. Specyficzny odgłos pracy silnika rozciąga się w całym zakresie obrotów. Obroty jałowe nie pływają - chodzi naprawdę równo. Pomysłów dalszych brak, pomóżcie
  3. Witajcie Interesuje mnie przerobienie Intruza, na coś w stylu drag/custom, tak jak na załączonych zdjęciach. Gdzie można dostać takie części? Pozdrawiam Wojtek
  4. błękitny szlak

  5. właściwie zapomniałem zapytać bo to nurtuje mnie najbardziej też kweststia: czyli wrażenia z jazdy (dynamika silnika) vs R4 w podobnej pojemności tj, cbr 900, fzr 1000, kawasaki zx9r, RF 900 (oczywiście roczniki sprzed 2000 roku)
  6. Witajcie Zastanawiam się nad zakupem Triumph t595 z pierwszych lat produkcji Jakie są koszty eksploatacji? Czy posiada wady konstrukcyjne? Spalanie? Będę wdzięczny za jakiekolwiek uwagi.
  7. miałem kiedyś taki przypadek, winowajcą okazał się luźny łańcuch i zużyty jego napinacz w silniku (nie rozrządu) drgania dalej się przenosiły na sprzęgiełko jednokierunkowe. Po wymianie cisza. Zaewne czega Ciebie rozbiórka silnika, oczywiście ja zanim zdecydowałem się ta akcję serwisową jeździłęm jeszcze 2 lata
  8. - zainwestuj w świece irydowe do tego modelu
  9. zaworki jak najbardziej, ale możesz również obniżyć iglice na sam dół, u mnie to pomogło
  10. - coś musi być z tym rozrządem w FZRkach, kolega miał też kiedyś model kocie oczy ale w czerwonym malowaniu, zdarzyło mu się to samo (rozrząd był też przestawiony o dwa zęby) sprawdzaliśmy nawet numery na ramach (różnica w wielkości numeru - niecała setka, więc może trafiła się jakaś wadliwa seria biorąc pod uwagę ten rozrząd)
  11. to ja FZRką dobiłem zaledwie ośmiu lat
  12. yeuop, chciałbym kupić wyściółkę z twojego kasku, ponieważ rozpocząłem sezon grzewczy, a jak domniemam po wrzuceniu tego do pieca powinno trzymać 7 dni
  13. może to Ci pomoże w podjęciu decyzji: :bigrazz: brak kontrolowanej strefy zgniotu brak pasów bezpieczeństwa brak airbagu brak dwóch dodatkowych kół
×
×
  • Create New...