Skocz do zawartości

acbr125

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 125 R
  • Płeć
    Kobieta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdansk

Osiągnięcia acbr125

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Okej, spróbuję pomierzyć jeszcze w taki sposób, dziękuję
  2. Regulator już wymienił, co napisałam wyżej, ale dziękuję za radę 🙂 oddam ponownej diagnozie wobec tego, a mój chaotyczny opis nie wynika z tego, że chce zrobić komuś na złość tylko nie znam się na tym.. chcialam zasięgnąć po prostu opinii zanim kolejny raz wydam kilkaset zł na coś, co nie działa, za wszystkie rady dziękuję
  3. Mechanik wymienil regulator napiecia. Akumulator pokazuje na wylaczonym zaplonie 12,7-12,8. Po wlaczonym zaplonie - 12,2. W momencie uruchomienia silnika - 10,8, potem znow rosnie do 12,6-12,7 i tak trzyma. Przy dodawaniu gazu rosnie, ale nie przekracza 13,5. Mechanik twierdzi, ze to moze byc stojan, wymienialibyscie czy jezdzili tak? Przepraszam za nadgorliwosc, ale jako totalny zielony czlowiek w tym nie wiem czy ufac komus i znow wydac kilkaset zl na naprawe…
  4. Dziekuje Wam bardzo! Odpale go w niedziele i dam tez znac po wizycie w czwartek u mechanika (i tak jedzie na przedsezonowy serwis wiec sprawdzimy przy okazji).
  5. Czyli winny jest jednak raczej alternator/regulator. No to już będzie musiał zweryfikować mechanik, bo ja raczej sobie z tym nie poradze…
  6. Według opinii to powinien ponuruchomieniu silnika mieć ok. 13.9-14.4, nie dochodzi do tej wartości. Postaram się to monitorować po każdej jeździe, za tydzień mam umówionego mechanika poproszę, żeby też spojrzał czy nic tam zwarcia nie robi, ale dziękuję Wam za pomoc 🙂
  7. Hej, tak dokladnie tak jak napisales z tymi napieciami, ciągle było za nisko, nie wskoczyło ponad 14,5. Pojechalam do sklepu z aku zbadali go i wyszlo, ze byl juz prawie martwy. Kupilam nowy, po montazu wartosci zmienily sie i teraz pracuje na ok. 12.5-12.6 V zaraz po odpaleniu, przy zmianie obrotów na wyzsze (jak dodaję gazu) trzyma ok. 13,5-13.7 V, przy czym na biegu jałowym wyrównuje ciągle do 12.5-12.6. Na zgaszonym silniku wartosc to ok 12.7V. Takie wartości pokazywał od samego początku wsadzenia nowego aku, jakby nie wyładowywało go nic teraz. Czy takie wartości są akceptowalne czy szukać dalej?
  8. Dzięki, tak zrobię jutro i wrócę z odpowiedzią/pytaniem 🙂 Więc miał napięcie 12.07v wyłączony, po włączeniu spadło do 11,6, na obrotach chodził 12.3v przy 2k, 13.3 przy 3k obrotów. Teraz po ponownym wyłączeniu zapłonu pokazuje już 11v niecałe i kolejny raz nie chce odpalić. Czy gaźniki mogą mieć coś z tym wspólnego?
  9. Czy takim zwykłym miernikiem napięcia da się takie coś zweryfikować?
  10. Hej, z góry przepraszam, ale jestem kompletnie zielona w temacie, a dopiero uczę się poznawać motocykle i jeżdżę cbr 125 jc34. kilka dni temu, po zimie, wsadziliśmy akumulator do moto. Zapalił, pochodził i wszystko było w porządku (zimowany w zabudowanym zadaszeniu itd.). Wczoraj jechałam do pracy i również wszystko bez problemu (ok. 25km drogą szybkiego ruchu). Po 8h pracy motocykl nie odpalił. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, było zakrztuszenie a potem już żadnej reakcji, stopniowo przestały świecić światła, ogółem dead. kolega podłączył klemy i moto odpaliło na kopa, przy pierwszych dwóch minutach pracy spadały obroty, trzeba było go lekko gazować, aby nie zgasł dojechałam do domu, pracował na wolnych obrotach, nie gasł. Zgasiłam i spróbowałam ponownie odpalić. Odpalił bez problemu, po kilku godzinach ponownie go odpaliliśmy i również odpalił. Za tydzień mam mechanika, ale czy to objawa raczej dla alternatora czy akumulatora? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...