Skocz do zawartości

bubiool

Forumowicze
  • Postów

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bubiool

  • Urodziny 03/11/1991

Osobiste

  • Motocykl
    FZR 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6821940

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olesno

Osiągnięcia bubiool

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. NIEOFICJALNIE z tego co mi wiadomo to OLO ma połamany kręgosłup w kilku miejscach w tym w odcinku szyjnym i krwiaki na głowie. Jest przetrzymywany w śpiączce
  2. Witam. Na sam początek powiem tak: Szukałem i nie znalazłem. Mam pytanie odnośnie Kamizelki MLV Hit Air do kupienia choćby na allegro . Czy jest to coś skutecznego? Czy ktoś miał może z tym do czynienia? Prosił bym o opinie. Z góry dziękuję
  3. Nie zawsze zmiana zębatki na większą zwiększa prędkość W pewnym momencie np przy 100 km/h moc będzie za niska żeby jechać szybciej i w rezultacie na 14 i 15 pojedzie tyle samo tyle że przy niższych obrotach. Jeśli chodzi o 13 albo 12 to zwiększy się przyspieszenie, ale zmniejszysz prędkość max :P
  4. Obiło mi się o uszy że w Opolu ma być organizowany jakiś moto piknik na zakończenie sezonu 24 pazdziernika. Ktoś coś słyszał czy to tylko ściema? :biggrin:
  5. Jak dla mnie łapie lewe powietrze. Sprawdź czy uszczelka cylinder - gaźnik nie jest dziurawa. Sprawdź też pod cylindrem czy nie ma gdzieś szpary albo uszczelka nie jest walnięta.
  6. No chyba że śrubka miała jakiś specjalny profil na końcu :biggrin: :biggrin: :biggrin: Może użyj tez sprężynki ,aby nie wykręciła się drugi raz :bigrazz:
  7. Wiem że takie rzeczy się stosuje ale pierwszy raz słyszę o tego typu blokadzie w FZR'ce 1000
  8. Jak wyżej. Możliwe że po dłuższej przerwie jakiś syf w baku powędrował w stronę przewodu paliwa i po prostu się zapchało. Odpalić mogła dlatego że stare paliwo stało jeszcze w gaźniku.
  9. A może problem z dolotem benzyny do gaźnika?? Np pływak się wiesza albo kranik zapchany. Musi długo postać aby paliwo doleciało, i wtedy jedzie aż nie zgasnie, bo znów ma za mało benzyny??
  10. Moi drodzy. Cała wina - rozrząd. Przestawiony został wałek odpowiadający za ssanie. Od razu zwiększyła się kompresja. Moc w dolnym i górnym zakresie zwiększyła się. A to że nie jest to jakieś moje złudzenia potwierdza to że motocykl ochoczo idzie na jedno koło z gazu czego wcześniej doświadczyć nie szło. Pytanie tylko dlaczego oryginalne znaki na wałkach i ustawianie wg tych właśnie znaków blokowało yamahę?? A może to był właśnie jakiś dziwny sposób blokowania tych motocykli?
  11. A może by tak ustawić wałek rozrządu dot. ssania w następujący sposób. Na podstawie jednego tłoka. Tłok znajdował by się w pozycji dolnej ale już zaczynał by cykl sprężania. I gdy tłok będzie w pozycji dolnej to tak ustawił wałek aby jego krzywki były tuż za zaworem, tak jakby dopiero co się zawory ssące zamkneły. Będzie pewność że gdy tłok idzie do góry zawory ssące są zamknięte i kompresja nie ucieka przez otwarte zawory.
  12. 1. Może masz powieszoną linke gazu dlatego trzyma wysokie obroty?? 2. Być może lapie lewe powietrze pod cylindrem albo pod gaźnikiem 3. Gasnąć po 500m może bo gaźnik jest zapchany. Nie wiem na jakiej zasadzie działa tam ssanie, ale np gdyby się zawiesiło to motocykl by zapalił ale po pewnym czasie zaczęło by go zalewać i zaczął by gasnąć.
  13. Ale rozrząd był już ustawiony dobrze i motocykl miał 9 atmosfer. Przed dobrym ustawieniem ( wałki przesuniete o 2 zęby) motocykl miał 8 atmosfer. Motocykl był sprowadzany z niemiec. Wersja 3 LE.
  14. Dobrze, ale moi drodzy, czy jest możliwe aby to źle ustawiony wałek rozrządu co skutkuje tym że gdy tłok powinien sprężać i idzie w góre a w tym samym momencie jeszcze przez chwile otwarty jest zawór, może powodować ten spadek ciśnienia?? No i Panie Piotrze, jakie teksty o tych silnikach można włożyć między bajki?? Tak z ciekawości pytam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...