piter 1600 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Pozostaje tylko nawijać kilometry.Czyli to co tygrysy lubią najbardziej. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawos Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No i stoi w garażu VStar XVS1100 Silverado... Osobiście jestem w siódmym niebie /kiedy skończy się qrewska zima?!/ Shipp, ile razy dziennie jesteś w garażu, :wink: albo inaczej, ile czasu spędzasz teraz w siódmym niebie? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Shipp, ile razy dziennie jesteś w garażu, :wink: albo inaczej, ile czasu spędzasz teraz w siódmym niebie? :flesje: Hehe, dobre pytanie :biggrin: Ano lubię sobie pójśc, popatrzec, podotykac..tylko to narazie mi pozostaje. Ale patrzę w okno i rokuje dośc pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Tak się jeszcze przyjrzałem na te koła... Jednak lepiej, że nie są szprychowane, bo Yamaszka jest trochę obniżona na zawieszeniu i ma sprofilowane nisko siedzenie. Nie ma w sobie nic z choppera i wygląda /na "żywo" jeszcze lepiej widac/ jak na prawdę ciężki cruiser. Szprychy chyba by nie pasowały. Chcialem zauwazyc ze alumy sa w amerykancach :biggrin: wersja europejska smiga na szprychach Edytowane 17 Lutego 2009 przez fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Chcialem zauwazyc ze szprychy sa w amerykancach :biggrin: wersja europejska smiga na szprychach Hmmm, nic nie rozumiem :P Więc z Twojej odp. wynika, że są i tu, i tu szprychy ;) Edytowane 17 Lutego 2009 przez Dex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Koledzy jako już doświadczeni posiadacze DRAG stara 1100! chodzi o waszą opinie co do zakupu motocykla waham się między drag starem 1100 a hondą vtx 1300 a może yamaha wild star ? zbieram wszystkie użyteczne opinie . Liczę na wasze opinie i spostrzeżenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Koledzy jako już doświadczeni posiadacze DRAG stara 1100! chodzi o waszą opinie co do zakupu motocykla waham się między drag starem 1100 a hondą vtx 1300 a może yamaha wild star ? zbieram wszystkie użyteczne opinie . Liczę na wasze opinie i spostrzeżenia ? Hehe, skąd ja to znam...? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Koledzy jako już doświadczeni posiadacze DRAG stara 1100! chodzi o waszą opinie co do zakupu motocykla waham się między drag starem 1100 a hondą vtx 1300 a może yamaha wild star ? zbieram wszystkie użyteczne opinie . Liczę na wasze opinie i spostrzeżenia ? Kazdy z nas mial taki dylemat kupujac :biggrin: Myslenie po nocach, porownywanie parametrow i czytanie opinii i w koncu kupilem draga, wiec z tego wynika ze uznalem ze jest najlepszym rozwiazaniem i nie zawiodlem sie, co nie oznacza ze ktos inny nie woli innego cruisera. Osobiscie bardzo sobie cenie w nim niezawodnosc,prawdziwe powietrzne chlodzenie a nie atrapy ozebrowania cylindrow oraz kardan ale zdaje sobie sprawe ze dla kogos innego to moga byc wady bo woli np. pas napedowy lub lancuch i chlodzenie woda :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Hmmm, nic nie rozumiem :P Więc z Twojej odp. wynika, że są i tu, i tu szprychy ;) i nie dziwie sie, ze nie rozumiesz :banghead: a mama mowila "synu nie pij tyle" Edytowane 17 Lutego 2009 przez fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) .... chodzi o waszą opinie co do zakupu motocykla waham się między drag starem 1100 a hondą vtx 1300 a może yamaha wild star ? zbieram wszystkie użyteczne opinie . Liczę na wasze opinie i spostrzeżenia ? Gacu67 wkładasz kij w mrowisko. Zacznij od tego, czego oczekujesz od motocykla, do czego ma służyć, co Ci sprawia największą przyjemność z jazdy oraz jaki styl preferujesz. Każdy z tych moto jest inny i ma inny charakter. WS/DS to lokomotywa, wielka, ciężka, mało zwrotna w mieście i na parkingu, na trasie idzie jak czołg i masz wrażenie, że jedziesz czymś w stylu Hummera, ale potulny jak baranek i na winklach zachowuje się jak przecinak. Nieregularny bulgot silnika, jego szmery, prychanie, kichnie (zwłaszcza przy pustych wydechach) - bajka ! Masz wrażenie, że gada z tobą i Cię opieprza jak coś schrzanisz. Moto z ogromną charyzmą. Ma tylko max 4200obr/min i jest najbliżej charakterystyki pracy HD a pod wieloma względami go przewyższa. Nie do zdarcia. Moto na dłuższe trasy, najwygodniejszy z tych trzech dla kierowcy i plecaka. Genialny do przeróbek. Ale to półka wyżej niż dwa pozostałe. DS 1,1 to mały nerwus, zwinny w mieście i na trasie, bardziej "ucywilizowany" niż WS/RS co do pracy silnika ale ma w sobie "to coś", moto z duszą i z zachowaniem tradycji cruizerów. Dość wygodny, raczej jednak na trasy średniej długości (turystyka krajowa). Zgrabny, proporcjonalny i bardzo ładny. Duża frajda z jazdy, potulny w każdych warunkach. Niezawodny. VTX to już inny design, mniej klasyki, więcej new look i elektroniki. Dobra moc, przyspieszenia i prędkość. Ale dość daleko do "tego czegoś" co tygrysy motocyklowe lubią najbardziej. Dla mnie za bardzo "wygładzony", bez charyzmy. Dynamiczny i z jajami. Mniej potulny w winklach. Niezawodny. Też raczej na średnie trasy. Chyba bardziej podoba się młodszym. Resztę wyczytasz z danych technicznych. Edytowane 17 Lutego 2009 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Koledzy jako już doświadczeni posiadacze ROAD STAR ,WILD STAR! chodzi o waszą opinie co do zakupu motocykla waham się między drag starem 1100 a hondą vtx 1300 a może yamaha wild star,ROAD STAR ? zbieram wszystkie użyteczne opinie . Liczę na wasze opinie i spostrzeżenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Żeby kupić VTX'a to trzeba polubić ten design. To motocykl, który zdecydowanie powinno się zestawiać z Warriorem lun Mean Streak'iem - jeśli chodzi o styl oczywiście. Bo co do osiągów, to VTX 1800 będzie w tym zestawieniu nie do pobicia. Dla mnie jednak liczy się piękny, klasyczny look RS/WS. Motocykl, który równie pięknie prezentuje się od strony wydechów (nawet fabrycznych) jak i od strony przeniesienia napędu, a to za sprawą pasa i masywnie wyglądającego koła pasowego. DS za sprawą atrapy sztywnego tyłu też nieźle wygląda z lewej. Natomiast Honda wygląda z tej strony jak zdekompletowana - wał i brak wahacza a'la softail stwarzają wrażenie wyrwy w dość harmonijnych liniach motocykla. W wersji retro po założeniu sakw problem zostaje "przykryty". Oczywiście powyższe to tylko moje subiektywne spostrzeżenia co do urody maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilask Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 jeden z \e znajomych ma vtxa a drugi yamahe,ciężko to porównywać bo są w sumie podobne, spalanie rzędu 6-8 L a pas napewno wytrzyma z 60tyś km :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Sorry,ale nie czytalem wypowiedzi poprzednikow.Mam Wtx-1300 od roku.Przejechalem ok 14000km i TO JEST TO!!!!!!!!!!!gaznik,bez zadnej elektronoki.jezdze niedawno,bo od 1979r.wiec moge byc poczytywany jako swiezak,jest ok!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Ja w zeszłym roku stałęm przed dylematem VTX czy RS... Nasiedziałmesię na jednych i drugich. Pośmigałem troszke tym o tym.... Mi osobiście RS do jazdy odpowiadał bardziej było mi na nim poporstu wygodniej. Nie wspomne o genialnej pracy silnika :-) Po wysiedzeniu sobie Yamahy przyszedł czas na ogólny ,,look". I błagam was VTX jest według mnie poportu brzydki. Blok silnika z prawej strony to jakaś kompletna pomyłka. Zbiornik paliwa, kanapy.... Jedyne co mi się w nich podoba to błotniki i tylko błotniki.... Road star.... piękność czystej krwi. silnik z obu stron wygląda genialnie, poprostu genialnie... Zbiornik mógł by się nieco ostrzej kończyć przy kanapi ale.. na to można zaradzić wydając troszkę grosza dodatkowo... RS to poprostu klasa sama w sobie. Ten motor ma poprostu styl i klasę, której VTX-owi poporstu brak... Nie będe się wypowiadał na temat niezawodności Hondy ani o tym że technologicznie jest młodsza od RS o kilka pokoleń bo to dla mnie jest nieistotne. Dla mnie liczył się wyglad, komfort w czasie jazdy i praca silnika która jest ... posiadacze sami wiedzą jaka jest i trudno to słowami opisać :-) Wiadomo o góstach się nie dyskutuje, kazdy lubi co innego. Ja osobiście wybrałme Yamahę i za każdym razem gdy ja widze lub gdy ogladam jakiegoś VTX-a to cieszę się z tego całym sobą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.