Golbik Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Jakie opony wybrać do mojej Shadowki? Do wymiany kwalifikuję się przód i tył, z czego jak najszybciej z tyłu. Jestem w temacie kompletnie zielony, a przydałyby się jakieś tanie, odporne i przyczepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Jakie opony wybrać do mojej Shadowki? Do wymiany kwalifikuję się przód i tył, z czego jak najszybciej z tyłu. Jestem w temacie kompletnie zielony, a przydałyby się jakieś tanie, odporne i przyczepneNie ma "tanich, odpornych i przyczepnych".Cos za cos... sa takie w miare wywazone w tych 3 kategoriach... Generalnie to motor do przejazdzek z mala predkoscia na krotkich i srednichtrasach. Wczesniej jedzilem na Pirelli Route ale dosyc szybko mi sie starly nanaszych gownianych asfaltach. Tyl mam jeszcze Pirelli ale przod zmienilem naHeidenau (wschodnioniemiecki producent wykupiony przez Metzeler'a).Mozesz pokusic sie o Metzeler'a Marathon 880, ktore sa dosyc drogie ale za tonawiniesz na nich wiele km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 hmm... poszukaj na forum, temat opon do twojego typu motocykla był całkiem niedawnoco do haidenau'a byłbym ostrożny: miałem takie na xj, i o ile trwałości nie dało się nic zarzucić, to przyczepność na mokrym była fatalna. jak napisał Belgu: coś za coś. jeśli trzymają i są trwałe, to kosztują; odstępstwo od wysokiej ceny to stopniowa rezygnacja z obu parametrówjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musstaffa Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Witam serdecznie szanownych kolegów. ! Mam pytanie.. jaka oponke na przod zakladac do Virago (przod) ... czy ma ktos objezdzona na naszyych drogach jakas oponke i chcialby ja polecic...myslalem o jakim dunlopie albo bridgstone... cena w tym przypadku nie gra roli bo na bezpieczenstwie nie chce oszczedzac.... Jezeli mozecie to doradzcie :-) .. generalnie myslalem o 2 modelach czyli: http://www.opony.pl/opony.asp?idb=1283&rozmiar=854 - bridgstone... czy ?? http://www.opony.pl/opony.asp?idb=234&rozmiar=854 - dunlop ?? co doradzicie ???? Edytowane 28 Października 2007 przez Musstaffa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Generalnie - należałoby zakładać taką, jaką przewidział producent, w przypadku Virago zalecana to Dunlop F17. Ale to model trudny do zdobycia - Dunlop jakoś olewa polski rynek.Ja po wykończeniu F17 nie mogąc zdobyć następnej, założyłem Dunlop Arrowmax GT501 z indeksem prędkości V. I co? Wyraźnie lepsze prowadzenie, opona jakaś taka przyjemniejsza. Zresztą im wyższy indeks prędkości, tym opona lepiej wykonana.Od teraz zakładam tylko Arrowmaxa. W dodatku jakby mniej drgań na kierownicy przy większych prędkościach. Na mokrej nawierzchni również świetnie sie spisuje.Cenowo to samo, nie najtaniej, ale na oponach nigdy nie oszczędzam. Generalnie żadnej chińszczyzny oprócz kurczaka w sosie słodko kwaśnym. Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musstaffa Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 rozumiem...dzis kolega powiedzial ze z przodu powinna byc taka sama jak z tylu..tzn.. ten sam model...chodzi tu gloownie o wode .. gdyz ta przednia ma podobno rozcinac wode..a ta tylna "wie" jak jest woda juz rozcieta i zapewnia to wtedy maxymalne trzymanie.... nie wiem ile to sie sprawdza w praktyce ..ale brzmi madrze . z tylu mam Brigdstone dexus...czy jakos tak...ale takiej tez nigdzie nie znalazlem........ takze... co mam robic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) 1. pytanie: ile będziesz rozcinał tę wodę?2. na naszych nawierzchniach woda zachowuje sie nieprzewidywalnie, opinie o "pamiętaniu" przez oponę lokuję gdzieś w okolicach misia Uszatka.3. Dobra firma=dobra opona=wyższa cena=bezpieczeństwo.Dunlop, Bridgestone są ok, jesli założysz opnę właściwą wymiarowo, o właściwym indeksie prędkości i obciążenia (choppery są cięższe od przecinaków), dedykowaną jako szosowa dla cruisera/choppera, to w każdym razie będzie to dobry wybór. Nie ważne, jak się nazywa, renomowana firma zawsze dba o jakość.Jak masz pytania, chesz obejrzeć, daj znać. Wyślę zdjęcia swoich oponek. Ja na nich czuję się dobrze i mam porównanie. Edytowane 29 Października 2007 przez J/P Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musstaffa Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 rozumiem... z checia... podeslij foty .. [email protected] ..a czy wspolczynik predkosci... moge wziac V zamiast H... o tym samym parametrze nosnosci .. ??? pozdro.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 na tych fotkach widac co mam na przodzie i na tyle: biezniki OK, obie musiałem wymienić w lecie, nie lubie slicków, a niestety szybko mozna zajeździć. Obie to Dunlop: z przodu Arromax GT501, z tyłu to bodajże K505. Cyknę foto pod garażem i podeślę. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha...ago,XV750/16983 Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musstaffa Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 wielkie dzieki :-) i pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Jak w temacie. Przód mi się kończy, a tył całkiem jeszcze zdrowy. Czy wymienia się po jednej sztuce, czy raczej kompletem? Za króla Edwarda wymieniało się na to co się znalazło, teraz dostępność opon jest nieograniczona więc pytam... Może ktoś poleci jakąś dobrą gumę do czoperowatych sprzętów (używki nie wchodzą w rachubę). Podziękował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Poszukaj w linku poniżejhttp://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/ Kupowałem u nich przednią do mojego VN-a polecam. :flesje: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 mozesz wymienic tylko przód,na pewno kazdy sprzedawca cos konkretnego zaproponuje'(kwestia ile chcesz wydac)i ucieszy sie, ze zdobyl klienta pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Jak w temacie. Przód mi się kończy, a tył całkiem jeszcze zdrowy. Czy wymienia się po jednej sztuce, czy raczej kompletem? Za króla Edwarda wymieniało się na to co się znalazło, teraz dostępność opon jest nieograniczona więc pytam... Może ktoś poleci jakąś dobrą gumę do czoperowatych sprzętów (używki nie wchodzą w rachubę). Podziękował. Z tego co widze stac Cie na nowa opone, mnie zastanawia dlaczego nie zalozysz takiej samej opony do przodu jak masz z tylu ? ;) Edytowane 22 Lutego 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 :notworthy: Jak w temacie. Przód mi się kończy, a tył całkiem jeszcze zdrowy. Czy wymienia się po jednej sztuce, czy raczej kompletem? Za króla Edwarda wymieniało się na to co się znalazło, teraz dostępność opon jest nieograniczona więc pytam... Może ktoś poleci jakąś dobrą gumę do czoperowatych sprzętów (używki nie wchodzą w rachubę). Podziękował. :clap: Jak by jeszcze bylo wiadomo co dalej sie kryje za XVS to mozna by konkretnie odpowiedziec. Inne sa do 650, inne zalecane do 1100. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.