Skocz do zawartości

yacey

Forumowicze
  • Postów

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    PL

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia yacey

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Co mialem napisac, napisalem, dzieli nas roznica pokolen i lat spedzonych w siodle, dlatego mysle, ze inaczej oceniamy fakt ominiecia kolegi, stojacego na poboczu. Dla mnie jest to niepojete, dla Was jak widze "no problem". Zycze udanych wspolnych wyjazdow i oby nikomu nic sie wiecej nie przytrafilo.
  2. Oczywiscie, ze chodzi o kazdego uzytkownika drogi ale akurat w tym przypadku o motocyklistow, bo wlasnie to oni mineli poszkodowanego kolege. A ze dobre obyczaje zanikaja to nie zaden powod aby tolerowac takie zachowanie i uznac, ze nic sie nie stalo. Bo sie stalo.
  3. Nie moja wycieczka, ale nie moge sie powstrzymac, jak jezdze od 19 roku zycia, a mam juz troche lat, to pierwszy raz slysze, zeby motocyklista nie zatrzymal sie gdy widzi kolege, ktory sie wywrocil. Moge tylko powiedziec, ze wstydze sie iz w moim miescie sa tacy ludzie jezdzacy na motocyklach. Specjalnie nie pisze motocyklisci bo na to miano nie zasluzyli. Wstyd, po prostu wstyd.
  4. yacey

    na rybkę ??

    Z jazda na motocyklu w zimie, to podobnie jak z piciem cieplej wodki - mozna, tylko po co :) A do wiosny coraz blizej:)
  5. Jako, ze sezon ma sie ku koncowi pozwole sobie przekazac kilka uwag o moim motorku. Fabryczny golas zostal ubrany w gmole, szybe i sakwy. Szybe mam zalozona wysoka, oryginalna yamahy. Patrze przez, a nie ponad, co odczuwam dotkliwie podczas jazdy w deszczu, ale z niska szyba nie dalo sie jezdzic. Turbulencje powodowaly taki huk, ze 120 km/h to wszystko co bylem w stanie zniesc . Teraz mam cisze i 160 da sie jechac w miare komfortowo :biggrin: . Motocykl sprawuje sie bezproblemowo. Pali w granicach 5l/100, oleju zas nie bierze nic. Amortyzator mam ustawiony na miekko. Nie dobija, a kregoslup nawet po kilkusetkilometrowej trasie nie odczuwa zadnych dolegliwosci :icon_biggrin: Jezdzilem tez po nieutwardzonych drogach i motorek zasuwa jak czolg. Problem sprawia tylko wycofanie, tu duza masa daje znac o sobie, jako, ze nie naleze do olbrzymow, przydaje sie pomoc drugiej osoby. Swiatla oceniam jako przyzwoite, nie rewelacyjne jak np. w Vstromie, ale duzo lepsze niz w Drag Starze. Pozdrawiam :icon_biggrin: Ponizej kilka fotek http://picasaweb.google.pl/yacey49/XVS1300...ey=OD3FD2KVzXk#
  6. XVS 1300 tez jest doskonale wywazony (lepiej niz DS1100), a do jazdy w korkach nie nadaje sie tylko z powodu koszmarnie szerokiej kiery :banghead:
  7. A gwarancja poszla sie gwizdac, no chyba, ze jej nigdy nie bylo. Jest juz watek o XVS 1300, po co zakladac kolejny?
  8. Ja przesiadlem sie na XVS 1300 z XVS 1100 i az tak bardzo nie pieje z zachwytu. Jest to nowoczesniejszy sprzet ale ma swoje wady. Po pierwsze skrzynia biegow jest inaczej zestopniowana w porownaniu z Drag Starem, trzeba wachlowac biegami duzo czesciej. po drugie, mnie kiera absolutnie nie pasuje, siedze za bardzo pochylony i do tego przy manewrowaniu wbija sie w udo. Wydech mozna okreslic jednym slowem - tragedia. Przyspieszenia i predkosci porownywalne z Drag Starem. Wiekszy moment to i lepiej sie zbiera. Zuzycie paliwa baaardzo zadawalajace w trasie 5/100. Jesli chodzi o dzwignie zmiany biegow, to ma pelna regulacje i jesli ktos woli wrzucac biegi tylko palcami, to mozna tak ustawic, ze najgrubszy but wejdzie. Swiatla sa duzo lepsze niz w DS. Troche bajerow w postaci mini komputerka i sygnalizacji roznego typu usterek :buttrock: Na plus, ze wszystko sterowane bez odrywania reki od kierownicy. A ze na rynku jest dopiero od zeszlego roku, to trudno cokolwiek kupic zeby jakos sensownie ubrac toto. Mozna nabyc oryginaly Yamahy, ale cena to kosmos.
  9. Ja tylko potwierdzilem watpliwosci Marcina co do osiagow 650-tki z pelnym obciazeniem ;)
  10. ;) Na 650-tke pasazer + bagaz + gory to faktycznie bedzie cienko. Aby gleby parkingowe byly bez strat w sprzecie, trzeba zalozyc gmole.
  11. Temat robi sie rozwojowy, ciekawe, czy ilosc spamu pobije rekord watku "Gdzie kupic flage"? Pozdrawiam
  12. :lalag: Witaj i bezawaryjnej jazdy.
  13. Niestety, silnikowy olej samochodowy nie nadaje sie do motocykla. Ma inne wlasciwosci. Wlanie oleju samochodowego konczy sie przewaznie nieprawidlowa praca sprzegla.
  14. Absolutnie nie, do przekladni uzywasz olej SAE80API"GL-4"hypoidalny Motocykl powinien stac prosto. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...