mati27d Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 a ja proponuje profilaktycznie podladowac a w szczegolnosci sucholadowane zresza jak dobrze pomyslec takie aku zalane juz kwasem stoja jakis czas na polce w sklepie jesli sprzedawca jest kumaty to podladuje je co jakis czas a jesli nie to takie aku w sklepie tycza sie te same zasady co nasze aku wyjmowane z moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 to wszystkie te automaty prostownicze które się podłącza do aku na całą zimę tak mają ?? bo jeśli tak to co to za automat który i tak trzeba kontrolować co jakiś czas :roll: :?:czy wszystkie, to któż to może wiedziec? pewnie dużo jest różnych, tak mniemam.optimate III nie służy do tego, żeby konserwowac (hibernowac?) na zime akumulator - zreszta nie ma takiej potrzeby, to nie UPS przeciez...jest to fajna ladowareczka, jak trzeba sobie raz w miesiacu w zimie aku podladowac,jedna w kazdej grupie się przydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Zalmen3 to było ogólnie z tym podłączaniem aku do moto zimą więc nie bierz tego do siebie. Są też przypadki osób które w garażu nie mają aż tak niskiej temp. tak jak naprzykład ja i wtedy można coś takiego stosować.Ale przepraszam że nie napisałem "W RAZIE BARDZO NISKICH TEMP. MOJEJ RADY NIE STOSOWAĆ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Spoko nie ma problemu :notworthy: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał K1100rs Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Też używam Opimate III i mam wpięte w moje moto całą zimę i jak odpalałam po regulacjach (tzn najpierw musiałe tak długo kręcić aż moto złapie ciśnienie oleju, a później dopiero z zapłonem) nie miałem rzadnych problemów. Aku naładowane na cacy. dziwna sprawa. Choć kiedyś kumplowi jak miał słaby styk też się czerowna zaświeciła i to może był powód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horn Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witam.Jako zupełnie zielony motocyklista (moto od 2 miesięcy) mam małe pytanko. Czy po sezonie odstawiając moto do garażu powinieniem spuścic ze zbiornika paliwo czy też nie. Spotkałem się z dwoma opiniami:1) lepiej nalać "pod korek" żeby z paliwa ewentualnie nie wytrącała się woda;2) lepiej nie nalewać "pod korek" ale zostawić tylko trochę paliwa bo przez 6 miesięcy (będę garażował od października do kwietnia) paliwo może "zwietrzeć". Co Wy na to ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Albo paliwo pod korek ,albo zbiornik PUSTY i najlepiej otwarty żeby para nie mogła sie skraplac wewnątrz Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Lej pod korek.Przez kilka miesiecy nic dla paliwa sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 ja tam jeszcze slyszalem ze lepiej pod korek lac na zime to bak moze zardzewiec, ale nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Bak bedzie rdzewiał jak sie nie zaleje na zime go benzą.... Lepiej zalac a przez poł roku w zamknietym baku paliwo nie zwietrzeje... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Lepiej nalać, wilgoć w pustym baku na pewno będzie i jak się tam zacznie korozja to potem jak nalejesz to jakieś syfy w układzie moga pływać, sama woda jak się dostanie to kicha też. Lepiej lać. Poza tym ja leję, bo zima chodzę raz na tydzień raz na 2 odpalić kobyłę i musze miec czym. Dzięki temu mam z bani problem z aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Moj manual mowi zeby zbiornik oproznic na zime, tylko trzeba wlac tam troche oleju i rozprowadzic go po sciankach, zeby nie korodowalo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Lime82 Jak to zrobic?? Ja meczylem sie 1 h zeby wyciagnac rurki kranika ktore plywaly w baku i nie mam mowy o rowprowadznei oleju po przegrodach baku :biggrin: A ja mam takie pytanie. Poniewaz musze juz przygotowac motocykl do dlugiego odpoczynku. Ile wstrzyknac oleju na tloki?? 10-30ml?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Moj manual mowi zeby zbiornik oproznic na zime, tylko trzeba wlac tam troche oleju i rozprowadzic go po sciankach, zeby nie korodowalo.Jak mówi kolega-mechanik, nie czytaj za dużo tych gadu i internetu, bo będziesz więcej robił niż jeździł :)Generalnie olejem bym nie zalał, bo jak mam olej po ściankach rozprowadzić?!Idź do garażu i przeturlaj motor dwa razy w tygodniu? :buttrock: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) Jak mówi kolega-mechanik, nie czytaj za dużo tych gadu i internetu, bo będziesz więcej robił niż jeździł :)Hej Vatzeque, to o mnie bylo? :buttrock: Ja jestem nowicjusz - macant tematu, hehe. Zaden ze mnie mechanik. Ale jesli to o mnie bylo to dzieki.Lime82 Jak to zrobic?? Ja meczylem sie 1 h zeby wyciagnac rurki kranika ktore plywaly w baku i nie mam mowy o rowprowadznei oleju po przegrodach bakuProste. Demontujesz bak. Spuszczasz benzyne. Wlewasz troche oleju. Bierzesz bak w dlonie i rozprowadzasz. Jak mozesz przekrecac bakiem na wszystkie strony to olej dojdzie wszedzie. To co zostanie wylewasz do jakiegos pojemnika. Montujesz bak z powrotem i gotowe. Nie mowie ze zalanie pod korek jest niewlasciwe. Po prostu wychodze z zalozenia ze ten japonczyk co pisal manual znal sie na rzeczy i skoro tam tak jest to tak ma byc. Edytowane 22 Września 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.