edzio Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 (edytowane) Dziś skończyłem jeden z tłumików do KTM 950 a drugi pociołem,rozmontowałem i przygotowałem do pospawania i poskładania, zastosowałem na wlocie komore rozprężającą zakończoną przegrodą od środka której dopiero zastsowałem przelot o średnicy 42mm wokuł którego zasosowałem odpowiednie materiały tłumiące odbicia nie korzystnej fali dźwiękowej odporne na wysokie temperatury.Jakby ktoś potrzebował dysponuje fotostory z etapów prac z tego KTM-a ,oraz Ducati 999,1098,Aprilia RSV 1000. Edytowane 11 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 94r auta może stara technologia ale to zależy jakie auto , nie można też się sugerować wiekiem jak się do końca nie zna elektroniki samochodu przykładowo nissan 200sx model s13 1.8 turbo bęzyna ci co mieli takie auto i w nim grzebali lub próbowali dawać do naprawy to albo mechanik się nie podjął albo spieprzył robote auto było produkowane w latach 89-96 i ma więcej elektroniki silnika niż niejedno auto wyprodukowane po 2000 r tak samo skyline r33 z silnikiem RB25det to już prawie inteligent a był produkowany w latach 1993-1999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 (edytowane) auto to mazda mx-3 tyle że z silnikiem 1,9 z mazdy 323 a wypowiedzi wueski trzeba traktować półżartem bo w innych postach dużo lepsze rozkminy filozoficzne prowadzi Edytowane 11 Stycznia 2009 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Od tego jestem zeby rozkminy prowadzić;] Elektronika zalezy od systemu wtrysku to ma najwieksze znaczenie. Samo ECU jakims kombajnem nie jest nigdy;] Kto zagladał ten wie ze bardzie wyglada to płytke lub czasem kilka do jakiejs chińskiej zabawki. Ze zwykłej ciekwosci wiecej pali ci teraz auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Pali raczej mniej ale nieznacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dziś skończyłem jeden z tłumików do KTM 950 a drugi pociołem,rozmontowałem i przygotowałem do pospawania i poskładania, zastosowałem na wlocie komore rozprężającą zakończoną przegrodą od środka której dopiero zastsowałem przelot o średnicy 42mm wokuł którego zasosowałem odpowiednie materiały tłumiące odbicia nie korzystnej fali dźwiękowej odporne na wysokie temperatury.Jakby ktoś potrzebował dysponuje fotostory z etapów prac z tego KTM-a ,oraz Ducati 999,1098,Aprilia RSV 1000. mozesz powiedziec jak sie do tego zabrac? najlepiej jak chlopu na miedzy, poniewaz jestem zielony w tym temacie, chociaz troche sie juz oczytalem o tym. Posiadam oryginalny tlumik do srada i chcialbym wlasnie zrobic przelotowke. ile bylbym w stanie zrobilbym sam a reszte ewentualnie przeslal lub jakos przywiozl Tobie. Mysle ze wate szklana bym gdzies znalazl, wiec potrzebna by byla welna i kawalek rury. tylko chcialby wiedziec cos wiecej jak wyglada taki zabieg, np co gdzie rozciac co najpierw i gdzie przyspawac. i wiele innych szczegolow. jesli wolisz mozesz napisac rowniez na PW ewentualnie koszt jaki by mi za to wyszlo. niespieszy mi sie ale chcialbym to zrobic przed wiosna tzn przed regulacja i synchro gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a nie chcesz zakupic termigona jak z fotki? http://img262.imageshack.us/img262/235/dsc02632hb4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 mozesz powiedziec jak sie do tego zabrac? najlepiej jak chlopu na miedzy, poniewaz jestem zielony w tym temacie, chociaz troche sie juz oczytalem o tym. Posiadam oryginalny tlumik do srada i chcialbym wlasnie zrobic przelotowke. ile bylbym w stanie zrobilbym sam a reszte ewentualnie przeslal lub jakos przywiozl Tobie. Mysle ze wate szklana bym gdzies znalazl, wiec potrzebna by byla welna i kawalek rury. tylko chcialby wiedziec cos wiecej jak wyglada taki zabieg, np co gdzie rozciac co najpierw i gdzie przyspawac. i wiele innych szczegolow. jesli wolisz mozesz napisac rowniez na PW ewentualnie koszt jaki by mi za to wyszlo. niespieszy mi sie ale chcialbym to zrobic przed wiosna tzn przed regulacja i synchro gaznikow. Przyślij mi kilka fotek tego komina na [email protected] ale podejżewam że odrazu nie mam odpowiedzi na wszystkie pytania gdyż każdy tłumik jest inny i każdy inaczej się rozbiera ale jak by pasował to ja mam jakiś nowy komin do Syzuki GSXR 750 -bodajże bo na zdjęciach widywałem ten motocykl z tym kominem.Jest on tytanowy,leciutki i narazie tylko porozbierany ale jakby był kto chętny to mogę go przerobić na przelot i odsprzedać doliczając nie wiele do kosztów przeróbki.Dotychczas niewiele robiłem kominów do Japonii.A z dostarczeniem niema problemu bo mam kolege z którym pracuje z Międzyrzeca i który często bywa w Warszawie autem i mógłby mi go przywieźć.Jeśli podejmowałbyś się sam przerabiać u mnie możesz kupić wszystkie materiały bo niektóre nie są normalnie u nas dostępne a napewno nie kocyk szklany. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 http://img516.imageshack.us/img516/8527/wydechpa3.jpg http://img201.imageshack.us/img201/1644/wy...fijngirtvc7.jpg To moje obecne dzieło do XT, fi 54. Dziwny kształt kolanka wymusił filtr powietrza, poza tym giętarka sie z****, i trzeba było radzic sobie inaczej. Miałem jeszcze gdzies na fotkach przerobke wydechu fabrycznego do pełnego przelotu krok po kroku an zdjęciach....ale ich nie znalazlem :/ Jak prawie znajde to wrzuce, moze sie przydają. Poza tym z przelotu juz mi sie zdarzyło robic z powrotem "fabryczny"...to jest zabawa dopiero :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Dziś skończyłem drugi kominy do KTM 950 i zaczołem jeden z dwóch do Yamahy XTX 660,wyciołem talizator ,dorobiłem przelot średnica 48mm wewnętrzna i wywaliłem środek-przegrody z plonraninę rurek. ciekawe jak to będzie chodziło na takich przelotach. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Dziś skończyłem drugi kominy do KTM 950 i zaczołem jeden z dwóch do Yamahy XTX 660,wyciołem talizator ,dorobiłem przelot średnica 48mm wewnętrzna i wywaliłem środek-przegrody z plonraninę rurek. ciekawe jak to będzie chodziło na takich przelotach. Siemka! Poczytałem sobie trochę i doszedłem do wniochu, że się trochę :biggrin: na tej robocie znasz :clap: . Mam pytanko-jak byś się dobrał do wydechu mojej C3 AERO single pin-zasilanie 2 gaziory 36mm, wydech 2 w 1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 (edytowane) nie wiem czy to wina tych zdjec czy jak, ale te spawy jakos nieciekawie wygladaja :icon_rolleyes: Edytowane 14 Stycznia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zdjecia sa telefonem robione przy oswietleniu sam widzisz jakim, spawy sa rowniutkie na żywo :) To stan jeszcze przed obróbka, tyle co zespawane ze sobą. Zrobie zdjecie jak wyglada na gotowo juz zamontowany. Ale wygar ma nieziemski :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 co znaczy przed obróbką? Szlifujesz spawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 (edytowane) Siemka! Poczytałem sobie trochę i doszedłem do wniochu, że się trochę :biggrin: na tej robocie znasz :clap: . Mam pytanko-jak byś się dobrał do wydechu mojej C3 AERO single pin-zasilanie 2 gaziory 36mm, wydech 2 w 1? Przyślij mi kilka zdjęć na [email protected] tego komina to coś więcej będę mógł powiedzieć. Ale kominy w chromie kiepsko się przerabia bo zawsze jest ślad po spawaniu bo niema możliwości w niewidoczny sposób połączyć chromu z ze spawem ze stali chromowo niklowej czyli kwasówki. Chyba że wszystko co na wierzchu to osłony które można zdemontować bez potrzeby ich niszczenia a tłumik właściwy jest pod spodem z którym można zrobić wszystko. Jutro będę kończył drugi komin od Yamahy XT660X gdzie zastosowałem na wstępie wytłumioną komore rozprężającą zakończoną przegrodą od której będzie zastosowany przelot 48mm .2 kominy zrobiłem na przelot od początku do końca a 2 tak jak opisałem wcześniej -z komorą ,ciekawe jak będą chodziły i jaka będzie różnica. Edytowane 19 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.