Vector Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Prawdziwe motocykle upadły wraz z pierwszym plastikowym motocyklem. Teraz to maja sie sprzedawać być coraz mocniejsze, szybsze maja byc czyms w rodzaju przedłuzenia ch.. tak to odbieram bez obrazy dlanikogo wiem ze niektórym podoba sie poprostu stylistyka i sportowe zaciecie tych maszyn. A mnie nie podoba się w jakis posób wszystko generalizujesz :lalag: A jaki motocykl jest według Ciebie PRAWDZIWYM MOTOCYKLEM? Rozumiem, gdybyś tak nazwał Tomahawka, ale teraz pojechałeś ostro po całości... :flesje: :notworthy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A mnie nie podoba się w jakis posób wszystko generalizujesz :lapad: A jaki motocykl jest według Ciebie PRAWDZIWYM MOTOCYKLEM? Rozumiem, gdybyś tak nazwał Tomahawka, ale teraz pojechałeś ostro po całości... :lapad: :icon_razz: :banghead: Niestety kolega Wueska ma rację.Jestem skłonny podejrzewać że zmowa ryżojadów polega na drastycznym ograniczeniu trwałości motocykli z powodu nasycenia rynku bardzo trwałymi pojazdami z lat 80tych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Niestety kolega Wueska ma rację.Jestem skłonny podejrzewać że zmowa ryżojadów polega na drastycznym ograniczeniu trwałości motocykli z powodu nasycenia rynku bardzo trwałymi pojazdami z lat 80tych.nie zgodze sie z Toba Piotrze bo jak sie ma npHonda cbx 550 do CBRki 600Kawasaki GPZ 550 do 636 itdpomijajac japonie, podobnie wloszczyzna jest zdecydowanie lepsza teraz niz byla kiedykolwiek wczesniejpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Niestety kolega Wueska ma rację.Jestem skłonny podejrzewać że zmowa ryżojadów polega na drastycznym ograniczeniu trwałości motocykli z powodu nasycenia rynku bardzo trwałymi pojazdami z lat 80tych.... i ten trend spadku trwałości tyczy się także europejskich samochodów od połowy lat 90-tych z opublikowanego raportu wynika że zaprzestano produkcji aut na lata. Górą ta "cholerna" ekonomia i marketing Co ciekawe - najlepiej wypadły japońskie marki..................................Co do motocykli:180 KM z litra pojemności? - to działanie pod publikęktóra nie wie co to inne parametry jak np. moment obrotowy.prosty przykład pierwsze wypusty R1 w średnich obrotachkroją nowsze egzemplarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Silnik w scigaczu wytrzyma tylko 50 tys km o ile: A- kierowca jest Butthead B- motocykl jest serwisowany przez Beavisa. Niestety opcja A lub B lub A i B bardzo czasto sie zdarzaja. Nie zgodze sie ze wspolczasne silniki motocyklowe sa mniej trwale,sa mniej idiotoodporne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Nie zgodze sie ze wspolczasne silniki motocyklowe sa mniej trwale,sa mniej idiotoodporne.a coraz wiecej idiotów na nie wsiada i na rynku wtórnym królują same padła :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 HONDA.Kult marki skończył się z wyprodukowaniem ostatniego egzemplarza modelu 900 RR. Czy te auta przywleczone z zachodu naprawdę są tak kiepskie? Czy ich przebiegi powyżej 500-600 tys. klasyfikują je na złom, a w kraju liczniki świecą 150tys.km... To prawda że nowoczesne sprzęty ciorają właściciela po portfelu, ale do cholery czymś jeździć trzeba i żyć też trzeba na jakimś przyzwoitym poziomie. :) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) HONDA.Kult marki skończył się z wyprodukowaniem ostatniego egzemplarza modelu 900 RR.Napisał użytkownik cebry.Ja mógłbym powiedzieć, że po Hondach SOHC to już z górki było... Bez sensu takie gadanie...Świat i technika idzie do przodu i widać że takie motocykle jakie są produkowane są pożądane przez użytkowników. Inaczej by ich nie było w produkcji. Więc nie jęczcie. Czyli co, lepiej by było jakbyśmy nie wyszli poza etap Laurin&Klement? PO prostu to jest postęp, czy nam się to podoba czy nie. Nie szedłby w tym kierunku jakby nie było na ten kierunek popytu. Dobrze, teraz buduje się pojazdy nie na 15 lat tylko na 5. Ale ile kosztował pojazd 20 lat temu (stosunkowo do zarobków) a ile kosztuje dzisiaj? I do tego kwestia lansu, itp - szczerze, kto z was będzie jeździł TYM SAMYM samochodem dłużej niż 5-6 lat? A w świecie bardziej nasiąkniętym motocyklami tak też traktuje się motocykle. To jest tylko pojazd, nie żona. No, ilu z was ma motocykl na czarnych blachach? Ja mam! Ale to tylko znaczy że mam jakiśtam większy sentyment, a nie to że jest to jakaś nie wiadomo jak odporna konstrukcja. Spoko, luzik :) :cool: Edytowane 9 Września 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Yo! Pare dni temu spotkalem kolesia na XXie, ktory na blacie mial 80kkm. Koles mowil, ze nawet setki oleju jeszcze nie dolal miedzy wymianami :). A raczej maszyny nie oszczedza - na zwyklej trasie Rybnik - Gliwice posuwal 250km/h. (Zeby mnie dogonic :cool: :)) Zajrzyjcie sobie na mobile.de. Tam jest od skurczybyka motocykli o przebiegu wiekszym od 100kkm. Nawet takie sprzety jak Bandit 600.My tu w PL nawet nie wiemy, jak trwale sa japonczyki, bo wszystkie przekraczajac granice mlodnieja o kilkadziesiat tysiecy km. Tu macie np. stricte sporta - CBR600 - nakulane 109kkmhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...pl&pageNumber=1 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Prawda, jak mozemy oceniac trwalosc silnikow w scigaczach kiedy miazdzaca ich wiekszosc ma krecone liczniki :notworthy: Chyba, ze ktos ma jakiegos sporta z lat 90tych od nowosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Motocykle sa mniej trwałe niz kiedyś wynika to z innych tredów projektowania i zarzadzania firmą. Obecnie firma musi przy projektowaniu dbac również o tzw. recykling. Modele projektowane sa z wytrzymałoscia olbliczona w latach a nie w nawijanych km;] Taka polityka zapewnia stałe dochody firmie oraz w pewnym stopniu dba o środowisko. Powiedzcie mi który samochód wytrzyma tyle co poczciwy garbus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Powiedzcie mi który samochód wytrzyma tyle co poczciwy garbus? kazdy Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No bo jak inaczej wytlumaczyc fakt, ze Honda zastapila niezniszczalny naped rozrzadu kolami zebatymi przez wymagajacy serwisu i wymian lancuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No bo jak inaczej wytlumaczyc fakt, ze Honda zastapila niezniszczalny naped rozrzadu kolami zebatymi przez wymagajacy serwisu i wymian lancuch? WAGA i CENA - odpowiedz na twoje pytanie :) wueska, akurat "garbus" nie jest zbyt dobrym porównaniem :) Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Modele projektowane sa z wytrzymałoscia olbliczona w latach a nie w nawijanych km;] :wink: pierwszy raz słyszę ;) Możesz rozwinąć tą myśl? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.