qurim Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 opie*dol te wuechy i junaka zakup kupa funu ... :D Co do sklepu to felg szukam (czeskich ) jakiej jakości te wydechy macie ? A jaki to ma być rozmiar? 18'? Takie jak od Jawy TS? Czy to jakieś magiczne felgi są do Janka? Z jakością wydechów nie wiem jak jest, nie używam ich osobiście. Wyglądają uroczo. chrom ładny jest, nie wiem kto je produkuje, spróbuję się dowiedzieć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 To te magiczne felgi do junaka ,mniejsza o to .Jak chrom z wydechu sam nie schodzi po kilku miesiącach to są dobre (dla mnie) O jak byś tam miał jakieś stare zapasy części do gaźnika pegaz (dysze ,iglice przepustnice , pływaki ) albo cały gaźnik jeszcze lepiej to bym był silnie zainteresowany. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) Gaźnika Pegaz nowego raczej nie znajdziemy nigdzie. Ale mam gaźniki CZ175\350 które podobno dobrze służą w WSK175/SHL zamiast Pegazów. Dziś poszedłem na złomowisko szukać części moto. No i znalazłem ramę Junaka z wahaczem, niestety jakiś patent był w niej bo pod belkami ramy rzy osi podnóżków były przyspawane stalowe płyty ok.10x10cm i 1cm grubości. Wahacz obracał się ale całość była dość zgnita. Nie wiedziałem czy brać to czy nie, więc zostawiłem. Warto brudzić sobie ręce taką ramą czy nic z niej już nie będzie? Zgnita cała ale nie na wylot, po prostu skorodowana i lakier odpadał wszędzie, a raczej prawie go nie było w ogóle. Była jeszcze Yamaha RD bodajże,bez kół i silnika, nie wiem jaki dokładnie model ale chyba 80ccm albo jakieś 125. Niestety w nocy dałem ostro w palnik więc dziś na złomie nie mogłem się zdecydować na nic. Wykopałem i zabrałem sobie tylne całe koło 19" do Rometa,wraz z zębatką, akurat takie którego potrzebuję, z obręczą starego typu. :biggrin: Edytowane 28 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Potwierdzam, zamocowałem gaźnik od CZ 175 do WSK 175 zamiast starego, rozruchanego pegaza, motocykl chodzi świetnie, da się go wyrególowac itd, naprawdę swietnie pyka, wstawie foty:) Gaźnik kupiłem u Gurimka:) Polecam jego sklep :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Już też go miałem , podobnie jak od jawy (nie bardzo jednak to dwusuwy i ma to znaczenie ) i rusków . Na pegazie najlepiej pyrkał , w końcu ten gaźnik został zrobiony do tego silnika . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Na Pegazach to praktycznie wszystkie motocykle pracuje, od skolow 1000, 600 poprzez avo simsony... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 No ja też nie narzekam na Pegazy. A był to pierwszy gaźnik jaki w życiu własnoręcznie składałem, regulowałem i ujeżdżałem w SHL M11. W zeszłym tygodniu wykopałem wszystkie części od Pegazów jakie miałem w garażu i zabrałem do pracy żeby pogrzebać bo nudy w pracy (zima, branża motocyklowa itd). No i zauważyłem że wszystko co mam to gaźniki od Janka, GM26. Myślałem że od SHL bo tylko SHL-kami jeżdżę od zawsze. A tu niespodzianka. Dwa korpusy, trzy komory pływaków, jakieś śrubki, dysze itd. A na korpusach bite GM26 jest. Poskładam z tego jeden w miarę ciekawy gaźnik i obaczę jak śmiga w SHL. A tak przy okazji - wczoraj wróciłem się na złomowisko i ta rama od Janka jeszcze tam była. Co dziwne bo rzadko części leża tam tydzień czasu. Więc wziąłem ją, dodatkowo wykopałem zdrowy przedni błotnik i osłonę boczną SHL M11. Za całość 21PLN więc chyba warto było. :icon_mrgreen: Numer ramy 78510. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Generalnie do janka to dedykowane były GM26U1 (patrz cecha na korpusie ) Ty może masz U3 nieco inne . Dobry z Ciebie chłop , rame uratowałeś a nie musiałeś :D Możesz sie czuć jak bohater . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 skoro chwalimy sie maszynkami:) to moj http://nasza-klasa.pl/profile/20125696/gallery/album/2/10 w tle reszta z 18 innych zabawek daj spokój z ta naszaklasa, wez podaj cos innego bo nie moge zobaczyc, ja sie tam nie loguje, za to jestem na naszacelapl, i chłopakizpodbudkipiwnej.pl Widze ze znowu chodzicie na skróty, załuzcie jeszcze wtrysk, bedzie naprawde lepiej chodzic, kupiłes junaka???masz problem i zasuwaj na pegazie i nie narzekaj, chcesz jezdzic?kup japonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Pegaz jest bardzo dobrym gaznikiem, ale ciezko by bylo spotkac sztuke nie ruszona zebem czasu, dlatego prawie kazdy wymaga dokladnej regeneracji. Tucholacy to robia dobrze za w sumie niewielkie pieniadze, wiec nie widze sensu w zakladaniu innych gaznikow do Junaka. W sklad tej regeneracji wchodzi zlikwidowanie luzow miedzy przepustnica i korpusem ( przy okazji przepustnica powinna byc tulejowana innym materialem niz korpus), dobranie wlasciwych dysz i rozpylacza z iglica, dobrania usmiechu przepustnicy, ktory byl inny dla 2 suwow niz dla Junaka i uszczelnienie korpusu wewnetrznego. Junak ma po tym wolne jak nowy, wchodzi na obroty i ogolnie gra muzyka, oczywiscie jezeli silnik i elektryka sa we wlasciwym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Dobry z Ciebie chłop , rame uratowałeś a nie musiałeś :D Możesz sie czuć jak bohater . Ramę uratowałem z zamiarem....osobistego jej pocięcia pod silnik japonii. :icon_mrgreen: No ale tak siedzę i myślę o tej ramie no i szkoda mi jej. Właśnie zauważyłem że dziś już 2 razy przekopywałem allegro w celu rozpoznania cen pozostałych części brakujących do całości. Czyli wszystkiego. :banghead: A nigdy w życiu przecież nie przeglądałem ofert z częściami do Janka. W styczniu mam zamiar się wybrać na motobajzel po klamoty do HD a coś czuję że wrócę z klamotami do Janka. :biggrin: Myślicie że dałoby radę zarejestrować takiego poskładanego Janka jeśli bym miał fakturę ze złomowiska na tą ramę? Bo narazie mam kwitek tylko ale w każdej chwili mogę iść po fakturę. Fotka ramy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48d5f0a112c576a0.html Jak widać jest do niej "coś" przyspawane, jedna belka ma też jakiś paskudny spaw w okolicy podnóżków. Będę miał chwilę czasu to oskrobię ją z syfu i odetnę te płyty dospawane to będę widział co mam. Dokładnie oglądając gołym okiem rama wygląda na prostą i nie spotkałem żadnych pęknięć w okolicy główki ramy. (aaaa, widzicie? Wuja Qurim wie że w Jankach były problemy z pęknięciami koło główki. Się czytało dużo o Junakach jak jeszcze się miało pierwszy motorower :icon_mrgreen: ). Edytowane 7 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Qrim, nie nabijaj postów, pytasz o to juz którys raz, jak kupujesz nowe dizło sztuki, poczytaj wreszcie co napisałem na temat rejestracji bez kwitów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho_r Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Hej Ile za Junaka ? Sprzedałem na wiosnę za 2tys. zarejestrowana ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 No to sie poprostu wyglupiles, bo to smieszna kwota za motocykl z dokumentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Moc, daj spokój, to był chopper z tylnym kapciem od syreny, podcieta rama, i wyciagnietym przodem na rurach stalowych z ogrodzenia, przeciez by nie sprzedał orginała za takie marne pieniadze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.