Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/14/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. To zależy jak się wypierdolisz i czym przywalisz. Jak łbem wprost, to może okazać się bezcenny i na pewno będzie pasował. Jak kombiakiem, to tylko głupio będziesz, wyglądał. Wybór zależy od ciebie. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  2. Wszystko wyglada normalnie jak na lancuch z zebatkami ktory juz troche pojezdzil. Nasmarowac i jezdzic dalej.
    1 punkt
  3. Jakie masz tam ssanie? Czy mozna je zdiagnozowac? Bo ewidentnie albo za malo dostaje silnik, albo za duzo paliwa w stosunku do powietrza z tego co piszesz. Czy po zadlawieniu na wysokich obrotach wyrowna sie gdy odejmiesz troche gazU?
    1 punkt
  4. Jeśli chodzi o to czy łańcuch możesz przesuwać po zębatce lewo - prawo no to pomyśl logicznie. Przecież łańcuch nie jest napięty na sztywno, musi mieć przewidziany przez producenta luz. Chyba logiczne, że musi się go dać przesunąć. Masz podziałkę przy śrubach regulacyjnych do napinania łańcucha przy tylnym kole, ona służy temu żeby ustawić osiowość koła. Jeśli chcesz żeby było ustawione na pewno idealnie to wpisz w google "urządzenie do ustawiania osiowości tylnego koła" i sobie takie zakup. Jak dobrze ustawisz osiowość to nie szukaj dziury w całym bo łańcuch pod obciążeniem będzie szedł prosto po zębatce tylko wsiadaj i ciesz się jazdą. A tak na przyszłość to nie ucz się mechaniki metodą prób i błędów czy eksperymentów tylko zaopatrz się w porządny service manual i działaj krok po kroku na jego podstawie. Tam naprawdę są wszystkie informacje.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...