Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/23/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. W Łasku na Kolejowej masz sprzedaż oleju opałowego. Siedzę w branży kilka lat i dam dobrą radę: nie kombinuj w obecnych czasach z kupnem opału na lewo gdy nie jesteś zarejestrowany jako podmiot zużywający olej opałowy do celów grzewczych. Jak taka informacja dojdzie do celno - skarbowej to będziesz biedniejszy o 1000 zł i za każdy litr opału masz dodatkowo płatne 1,82 zł. Dodatkowo ten co sprzedał będzie płacił 5000 zł. Co najwyżej dogadaj się z jakimś rolnikiem co ma suszarnie do kukurydzy czy ogrzewa kurniki i weź od niego ze dwie bańki. I lepiej żebyś nie miał kontroli albo innego przypału gdy wieziesz w bagażniku bańki z opałem. I lepiej nie pisz takich ogłoszeń na forum publicznym bo to jest nic innego jak ogłoszenie w stylu "kupię tanią wódę bez akcyzy" czy "kupię lewe fajki bez akcyzy".
    1 punkt
  2. Nie wiem jak jest w tej CBR, ale w wielu przypadkach da się oryginalne kluczyki wgrać do ECU. Zazwyczaj wiąże się to z wycinaniem kawałka plastiku aby dostać się do kości którą trzeba przeflashować. Są spece którzy się tym zajmują. Nie wiem też jak jest ogólnie z Hondą, ale w Suzuki jeśli masz fabrycznie nowy, czysty moduł, to po podłączeniu go wkładasz po kolei wszystkie stare kluczyki do stacyjki i one się programują automatycznie. Z ciekawości sprawdziłem i w tej Hondzie jest taka możliwość o której pisałem. Wystarczy skopiować wsad z uszkodzonego ECU i wgrać go do nowego.
    1 punkt
  3. Szczerze mówiąc to napisałem chyba już wszystko co wiem na ten temat. Sam to przechodziłem i pomagałem później koledze z F4. Ale to było ponad 10 lat temu. Wtedy jedyna opcja to był moduł z wiązką z USA, a i tak chyba trzeba było coś z wiązką przedniej lampy rzeźbić. Nie pamiętam już. Moduł z EU ma wbudowany immobilizer więc do modułu potrzebne są pasujące kluczyki. Niby pikuś, ale czy ktoś Cie w chu*a nie zrobił sprawdzisz dopiero jak odpalisz moto ... albo nie, bo jak kluczyk nie pasuje do modułu to wracasz do punktu wyjścia. Do tego, albo wozisz wtedy ten kluczyk i tak tylko jak zawieszkę do swoich kluczyków pod immo, albo potrzebujesz jeszcze pasującą stacyjkę i zamek pod siedzenie. Masz całą zimę na to, więc na spokojnie poszukaj info czy da się taki moduł może naprawić? Ewentualnie z innego modułu EU immo wywalić? Podejrzewam, że moduł z wiązką z USA będzie jednak najkosztowniejszą opcją.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...