jachuer5 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam, zawsze mnie nurtowalo pytanie jak to jest kiedy zalicze glebe jakimś Bmw i nie posiadam crash padów...Z regułe cylindry montowane były po bokach, czy po glebie nic sie nie skrzywi, bądź co gorsza nie urwie sie cylinder??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 To raczej mozna porównac do gleby na asfalt podczas gdy jedziesz w koszulce,adidaskach i dresiku,w obu przypadkach skutki sa bardzo bolesne. (Tylko taki przykład,zbieznosc osob i nazwisk są przypadkowe ;) :biggrin: ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Wiesz...w sumie racja. W razie gleby głowice ostro dostaną ale za to ochronią twoje nogi przy szlifie. Ale z drugiej strony trudno powiedzieć coś więcej o rozbitym BMw bo tymi sprzętami jeżdzą tylko podwarchlałe emeryty i niedzielni kierowcy którzy rzadko przekraczają 50kmh, jeżdzą tylko w słoneczne dni gdy jest mały ruch... ;) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 W przypadku BeeMek z lezacym R4 to gleba na lewa strone bardzo szybko moze sie przeistoczyc w kompletna porazke. Glowica jest z lewej strony,pokrywa zaworow i co za tym idzie zebatka walka wydechu bardzo latwa ulegaja uszkodzeniu-----> pogiete zawory i kupa roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Qurim, znowu podpadasz.W tym dziale swoje opinie na temat kto czym jezdzi zachowaj dla siebie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Wiesz...w sumie racja. W razie gleby głowice ostro dostaną ale za to ochronią twoje nogi przy szlifie. Ale z drugiej strony trudno powiedzieć coś więcej o rozbitym BMw bo tymi sprzętami jeżdzą tylko podwarchlałe emeryty i niedzielni kierowcy którzy rzadko przekraczają 50kmh, jeżdzą tylko w słoneczne dni gdy jest mały ruch... :PNa twoje wywody mogę tylko powiedzieć, że do BMW trzeba dorosnąć. Nie są to motocykle dla młodzików, których rajcuje stawianie na gumie i 200 km/h na dystansie 100 m między skrzyżowaniami. Na BMW jeżdżą ludzie którzy myślą głową nie inną częścią ciała. Nie oznacza to jednak, że nikt nie rozbija swoich bokserów. Ale też dopiero bardzo poważne upadki powodują zmasakrowanie silnika. Konstrukcja głowic i cylindrów oraz bloku silnika jest taka, że najczęściej kończy się na uszkodzeniach pokryw klawiatury lub poważniejszym uszkodzeniu samych głowic. Przeważnie silnik daje się zreanimować. A wystające cycki chronią kierowcę przed poważnymi uszkodzeniami nóg. Taki urok bokserów. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 założyć gmole i po sprawieps znam takiego co beemkę stawia na gumę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 dobre gmole tzn takie ktore sa przymocowane w odpowiednich miejscach (np Hepco&Beckera - ktorych uzywam) powinny zalatwic sprawe przy niegroznych upadkach, czy szlifach. Jazda bez gmoli to troche ryzykowna gra gdyz uszkodzenia glowic to zwykle niemaly wydatek, a bywa tez tak ze oplacalna jest wymiana silnika.Takim drugim podzespolem, ktory mozna uszkodzic bywa przednie zawieszenie, ktore takze nie nalezy do najtanszych - kolega zajmujacy sie sprzedaza czesci itd do BMW mowil ze wraz z rozpoczeciem sie sezonu najwiecej wlasnie idzie przednich zawieszen.A z tymi wystajacymi cylindrami i ochrona nog to ja bym nie byl do konca taki pewny - wszystko zalezy od przypadku. Ale z drugiej strony trudno powiedzieć coś więcej o rozbitym BMw bo tymi sprzętami jeżdzą tylko podwarchlałe emeryty i niedzielni kierowcy którzy rzadko przekraczają 50kmh, jeżdzą tylko w słoneczne dni gdy jest mały ruch... Ciekawe jest to co piszesz - a mnie sie zawsze zdawalo ze to uzytkownicy HD tak maja :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqruku Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) tymi sprzętami jeżdzą tylko podwarchlałe emeryty i niedzielni kierowcy którzy rzadko przekraczają 50kmh, jeżdzą tylko w słoneczne dni gdy jest mały ruch... :( Oooj baty się należa baaaatyy :icon_eek: Pod pręgierz i chłosta :eek: do BMW trzeba dorosnąć. Nie są to motocykle dla młodzików, których rajcuje stawianie na gumie i 200 km/h na dystansie 100 m między skrzyżowaniami. Na BMW jeżdżą ludzie którzy myślą głową nie inną częścią ciała. Coś w tym jest ale nie do końca :( Edytowane 16 Maja 2008 przez qqruku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gapek Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Wiesz...w sumie racja. W razie gleby głowice ostro dostaną ale za to ochronią twoje nogi przy szlifie. Ale z drugiej strony trudno powiedzieć coś więcej o rozbitym BMw bo tymi sprzętami jeżdzą tylko podwarchlałe emeryty i niedzielni kierowcy którzy rzadko przekraczają 50kmh, jeżdzą tylko w słoneczne dni gdy jest mały ruch... :icon_eek: Według Ciebie trudno coś powiedzieć o rozbitych BMW ale za to łatwo można powiedzieć coś o Tobie: jesteś idiotą który obraża innych. Wszystko w temacie. PS. Wszechwiedzący pseudo "znawcy" - BMW to nie tylko boksery :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqruku Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) Według Ciebie trudno coś powiedzieć o rozbitych BMW ale za to łatwo można powiedzieć coś o Tobie: jesteś idiotą który obraża innych. Wszystko w temacie. PS. Wszechwiedzący pseudo "znawcy" - BMW to nie tylko boksery :eek: Nazywając go idiotą również go obrażasz. Więc zastanów się czy czasami przez to ty nim nie jesteś?? :icon_eek: Edytowane 16 Maja 2008 przez qqruku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 tia zgadzam sie z przedmowca;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 panowie, pax - nie tego dotyczyło pytaniejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ale dlaczego robili cylindry po bokach??? Ani to ładne, ani praktyczne...(moim zdaniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ale dlaczego robili cylindry po bokach??? Ani to ładne, ani praktyczne...(moim zdaniem) brak drgan, lepsze chlodzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.