Pompka Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Jeśli zmieniac zębatki to ja bym załozył wiekszą. W swoim VN tak zrobiłem i troszkę stracił na elastyczności (powiedzmy , ze 50km/h trzeba było jechac na 4biegu a nie jak przed zmianą na 5). Za to na trasie spokojnie można było lecieć ponad 120 km/h (spalanie było na poziomie około 5l/100 km) a v max wzrosła do 120 mph. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 a z moich testów co nastąpiłopaliwo tylko i wyłącznie schell 98:jazda spokojna - do 100km/h - bez szyby 4,2 l/100km z sztbą wzrosło do 4,6jazda normalna 110-120 km /h dynamiczne wyprzedzanie itp. – tutaj 5,5 l/100km jak a pysk strzeliłjazda do 150 i mocno dynamicznao tutaj już trzeba 6 litrów i więcej nawet 7 wypił.pozdr.klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 witam jedno pytanie jak sie reguluje to draństwo bo ni jak nie moge tam dojść ,strasznie dobija podczas jazdy we dwoje może ktos to juz robił regulacja jest na pewno ale jak tam dojść aha ma może ktoś serwisówke po polskuz góry dzieki pozdro ;) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 ja jeszcze nie próbowałem - ale w zestawie kluczy jest chyba taki 'sierpowaty' do regulacji amora.U mnie chyba ustawiony na sztywno, bo nie dobija, ale pasażer na dziurach trochę się skarży... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 witampech chce że kluczy niet ale to nie problem bo klucze mam tylko jak tam cholera dojść bo ni jak nie idzie z góry nie z boku nie to gdzie??? wychodzi że narazie musze dyrdać sam a to nie dobrze bo żona chce córka chce a tu nie idzie ,pomóżcie !!!!!! pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 ale co ty mówisz to jest tak proste z tym że klucz musi być od kawasakizestaw 2 piękne wygodne dojście jest - śruba regulacyjna znajduje się od strony łańcucha - składasz klucz - i dzieko małe potrafi przekręcić.Wiem bo moja córka lat 7 dała radę - a zwykłym kluczemm nasadowym ja nie potrafiłem przekręcićopis jest w manualu - z tym że już nic nie posiadam bo przy sprzedaźy wszytko dałem nowemu właścicielowi pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 witam wlaśnie za radą kolegów wypatroszyłem wydechy dżwiek zaje.....sty!!! kazali wiercić dziurka przy dziurce jakoś mi to nie pasowało wiec zrobilem to po swojemu . poprostu wyciełem denka wyrzynarką do drewna założyłem brzeszczot do metalu i jazda i wyszło super prawie bez szlifowania, polecam ten sposób operacja trwa jakieś 15 min. oczywiście zależy jak kto umie posługiwać się maszynką aha zalecam zabezpieczyć końce wydechu taśmą ochronną żeby nieuszkodzić chromu pozdro dla wszystkich :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Tez jakis czas temu wypatroszylem swojego Dandusia :notworthy:I owszem, dzwiek jest baaaaaaardzo rasowy, nie osiagalny nawet poprzez wymiane customowych rurek. Tez polecam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrx Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Wszystko się zgadza, ale niestety jest to zabieg jednorazowy i nie można wrócić do poprzedniego - seryjngo stanu - a szkoda. Ja nie wybebeszam seryjnych. Udało mi się okazyjnie kupić puste wydechy na niemieckim ebayu. Już są u kumpla i czekają na okazyjny transport do Polski. Już się nie mogę doczekać.... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 A po co wracać do oryginalnego 'szumu' :notworthy: na pustym nie jest za głośno, a oryginalna tuba dodaje fajnego basu... tylko na przelotach powyżej 150 km używam stopperów. Ale spoko, ja na pustym wydechu jeżdżę 2 sezon. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrx Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Szafir ja w żadnym wypadku nie wrócę do oryginalnego szumu (szeptu) - nie ma takiej opcji :notworthy: Pytanie tylko czy np. może w przyszłości przyszly właściciel nie będzie miał zastrzeżeń że za głośno, ewentualnie czy na pustych wpuszczą mnie do Niemca. Okazja się trafiła, poczekałem kupiłem pusty wydech jeszcze nie założony, ale po założeniu - oryginalny rzucę w kąt i niech leży. Jeść nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 witam wycięcie wyżynarką ma ten plus że mozna to wspawać na swoje miejsce bo nie ma wielkich szkód tylko 2mm rzaz po pile . wklada sie ustrojstwo nazad chwyta migiem dekielki na nity i pasulski tylko rury trza owinąć mokrą szmatą co by chromu nie przypalić pozdro :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 witam pytanie do vnitów czy po wypatroszeniu wydechu konieczna jest regulacja gażnika czy można sobie odpuścić jest jedna rzecz która mnie wkurza otóz podczas chamowania silnikiem lubi sobie postrzelać wiem że to żle dla zaworów więc chyba lepiej regulować bede wdzieczny za porady :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 witam pytanie do vnitów czy po wypatroszeniu wydechu konieczna jest regulacja gażnika czy można sobie odpuścić jest jedna rzecz która mnie wkurza otóz podczas chamowania silnikiem lubi sobie postrzelać wiem że to żle dla zaworów więc chyba lepiej regulować bede wdzieczny za porady :icon_biggrin: nullek proszę - szukaj a znajdziesz odpowiedz - skasujmy ten postpozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Witam, zamierzam sobie kupić mój pierwszy motocykl w życiu. Upatrzyłem sobie Kawasaki Vulcan Vn 800 chyba A z 1995r. Jak pewnie sie domyślacie jest to chopper, chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o tym motocyklu, a przede wszystkim czy opłaca się na niego wydać pieniądze, ile mniej wiecęj kosztuje utrzymanie tego jednośada, czy jest on zawodny czy nie i oczywiście jakie są wasze wrażenia i odczucia na jego temat z góry dziękuje i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.