zbychuda Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A ja mam nadzieje że nie trafiłem na pechowy egzemplarz i mój będzie chodził tak jak powinien. bo trochę zwątpiłem jak przeczytałem nagłówek....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Kolega poprostu tarfił może na jakiś h*j*wy egzemplarz i raczej nei ma co wywoływać wojny bo kazdy moze trafić na mine jak np Mateuszendurobojz ze swoją huska... mogłeś mieć pecha i napewno niejak sie to nei ma do innych EXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A ja mam nadzieje że nie trafiłem na pechowy egzemplarz i mój będzie chodził tak jak powinien. bo trochę zwątpiłem jak przeczytałem nagłówek....pozdrawiam Naglowek jest jak z dupy i nie przejmuj sie nim. Jedyne co - to regularnie i na dobrych czesciach serwisuj motocykl. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Co do eksploatacji przez Piórka, to mogę powiedzieć, ze dbał o motor, części kupował tylko z serwisu, nie licząc manetek i handbarów. Często samemu śmigałem motorem bo piórkowi co chwilę padał. Przez akurat ten egzemplarz KTM traci naprawdę dużo, a taka marka raczej nie powinna wypuszczać na rynek motorów, które potem mogą być uznane za gó*no. Ciekawe co by sie stało gdyby ktm podarował takiego pechowca jakiemuś zawodnikowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 A ja mam nadzieje że nie trafiłem na pechowy egzemplarz i mój będzie chodził tak jak powinien. bo trochę zwątpiłem jak przeczytałem nagłówek....pozdrawiam nie martw sie kolega co napisał ten temat jest albo strasznym katem albo leje jakiś gówniany olej jak można zakatować tłok zaraz po wymianie ??i niech tamten kolega zmieni dostawce części hehehe ja bym swojego ktm-a nie zamienił na nic a latałem na różnych sprzętach 2 i 4 taktach tak więc niech tamten kolega kuopi sobie japończyka hahaha chociaż ktm to w większości też przecież japończyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 jak się robi to się robi wszystko, wymiana jednego elementu nie pomoże jeśli drugi jest również uszkodzony przez co usterka powróci, poszukaj przyczyny padania wysprzęglika, przykładowo,robiąc układ kierowniczy w samochodzie zaleca się wymiane wszystkich uszkodzonych elementów na raz, czyli przykładowo drążek i końcówka drążka kierowniczego, jak wymienisz jedno, a drugi też jest do wymiany to po kilku set kilometrach padnie Ci element który wymieniałeś bo wciąż był luz więc szukaj przyczyny, a nie zwalczaj skutkichyba, że jesteś osiedlowym kowalem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 No fakt że o moto i tym bardziej Hard Enduro trzeba dbać ale może poprzedni własciciel sie do tego nie stosował i zaczęło wychodzić wszystko... jednak polak tak ma,ze dopuki nie zastosuje 10 domowych patentów które sie nie sprawdzą to to nie kupi oryginalnej części :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ja tam chyba kazda marke przebadalem i poki co moje exc125 03' bylo najmniej awaryjna setka. Pozatym silnik mega kulturalnie pracuje jak na 125 2t. Teraz mam 07' i poki co jestem pozytywnie zaskoczony, bo poprawili wszystko co mi w starszym modelu przeszkadzalo (obecna sztuka po prostu bajka :lalag: ) To ze sie pierscien zapieka to nie wiem co ma wspolnego z tym ze to ktm. Albo masz jajo z cylindra, albo fabryczny rowek na pierscien jest za ciasny, a watpie zebys kupil tlok z oryginalu :flesje: . Sprzegla w katach to ich slaby punkt, ale w 99% ich uszkodzenie jest spowodowane przez ingerencje uzytkownika. Albo ktos DOT'a naleje, albo nie wsadzi popychacza i tloczek od wysprzeglika ustawi sie krzywo w tym "cylinderku" tworzac w nim rowek. Jedno jest pewne - trzeba dbac zeby bylo czysto przy pompce, bo ona baaardzo nie lubi piachu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 A tak jeszcze apropo zapieczonego pierscienia :icon_biggrin: to sie samo nie dzieje :icon_biggrin: Zły olej, zbyt uboga w olej mieszanka, ostre kręcenie nie rozgrzanego silnika, zapowietrzony układ chłodzący powodujący przegrzanie (nieumiejętne nalewanie płynu do pustego układu).A co do wysprzęglika to powinieneś zajrzeć na sprzęgło. Jesli nie łańcuch to przyczyna mzoe leżeć tylko po stronie ciężko chodzącego sprzegła. Moze kosz sprzęgłowy jest poząbkowany i nie puszcza tarcz a układ hydrauliczny jak wiadomo ma wielką siłe i potrafi wiele zniszczyć.Temat zrobił sie juz dziwny :cool: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ja to dopiero trafiłem na minę. Fakt motor był ookroopnie zaniedbany. Wymienie najważniejsze co zrobiłem: łożyska w kółach wymienione i naciąganie szprych z wymianą 6 na nowe, główka ramy- nowe łożyska(przód latał jak bez łożysk), tylne zawieszenie-wymiana wszystkich łożysk(latało jak bez nich) do tego wszystkie ślizgi łańcucha nowe i zaspawać musiałem wahacz bo aż przetarł łańcuch wahacz (przy przedniej zębatce!!!!!nie bójcie sie zrobił to profesjonalista), nowy napęd, amortyzator tył i przód regeneracja, w silniku najmniej roboty puki co bo tylko tłok ze szlifem, zaglądałem i korba, biegi, sprzęgło luks jest. Została jeszcze górna półka do wymiany (bosh'e co za człek go miał!!!). Po prostu mósiałem sie dotknąć wszystkiego. Ale co tam teraz jeździ jak ta lala i wiem co mam za motor bo znam jego każdą część. :icon_razz: Inny człowiek jakby popatrzył na niego jak przyszedł w moje ręce i jak teraz wygląda to po prostu nie do poznania w sensie prowadzenia i ogólnym. A ja i tak zadowolony jestem z tego motoru. A robić to robiłem to wszystko bo od razu kasy nie miałem na zadbany motor i tyle. :) piorek9 coś wspomniałeś w innym temacie o sprzedaniu tego EXC i kupnie wyczynowej 250 w 4 takcie, to ci życzę żebyś trafił (bo serwisowałeś/dbałeś o obecny motor) na dobry egzemplarz bo jak trafisz na taki jak masz to jeszcze mniej sie najeździsz bo tam nie musi nic siąść a wydać ok 100-150zł musisz na rególację zaworów.A koszty te same. Dopiero będzie afera jak zawór walnie w tłok.... ;) Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Znam takiego jednego zakochanego w ktmach, nie raz mu silnik stanął w sxfie a bardzo dba o ten sprzęt. Ale fakt faktem że różnie bywa, nie oceniam tej marki bo nie miałem sxfa (i mieć nie bede) :buttrock: . Zwykle jest tak że najgłośniej krzyczą ci co mają najmniej do powiedzenia. Edytowane 26 Marca 2008 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 A to może kolego piorek9 pokaż jak zrobiłeś tą osłonę na ten wysprzęglika bo sam jestem ciekaw jak to zrobiłeś, a ktoś próbował w exc 125 dorobić osłone na chłodnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Ponadto dalej nie napisałeś co jest powodem że nawet mimo osłony poszedł po raz drugi wysprzęglik, a czemu padł za pierwszym razem? Założę się że przynajmniej w jednym wypadku przez to że strzelił łańcuch, a nie mogę sobie wyobrazić co jeszcze oprócz łańcucha może go uszkodzić podczas normalnej eksploatacji. Byłem użytkownikiem SX125 przez 2 pełne sezony i wysprzęglik zmieniałem dwukrotnie. Gdyby nie to że lekceważyłem pewne rzeczy to bym ani razu nie zmieniał. Mimo wszystko łączna kwota jaką zapłaciłem za 2 nowe wysprzęgliki to niecałe 200zł, z czego drugi dostał już na zapas następny właściciel bo udało mi się zrobić patent w starym i trzymało.jechałem i przed zakrętem nacisnąłem sprzęgło i robiłem redukcje biegów i usłyszałem metaliczny dzwięk . a klamka zrobiła sie miękka ... wtedy zaczęły wydobywać sie z moich ust wulgaryzmy :) mozesz mi powiedzieć jak udało Ci sie dorwać te wysprzęgliki ?? no może troche mnie poniosło wcześniej z obrażaniem pamarańczek .. ale poprostu ręce opadają jak po raz kolejny pcha sie motor do domu .. :| (całe szczęście że sie zaopatrzyłem przed wyjazdem w nowiuteńka pełną paczke niebieskich L&M bo bym nie wyrobił :( ) dodaje zdjęcia osłony tego wysprzęglika. troche słaba jakość bo robione komórką;/ w rzeczywistości wygląda to całkiem, całkiem . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/157d1fca35b54ca4.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98d861b86f7063b0.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15e34b587699fa3f.html tak poza tematem co sądzicie o:-honda crf 250-yamaha yzf 250- trial bikach Edytowane 26 Marca 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 jechałem i przed zakrętem nacisnąłem sprzęgło i robiłem redukcje biegów i usłyszałem metaliczny dzwięk . a klamka zrobiła sie miękka ... wtedy zaczęły wydobywać sie z moich ust wulgaryzmy ;) mozesz mi powiedzieć jak udało Ci sie dorwać te wysprzęgliki ?? no może troche mnie poniosło wcześniej z obrażaniem pamarańczek .. ale poprostu ręce opadają jak po raz kolejny pcha sie motor do domu .. :| (całe szczęście że sie zaopatrzyłem przed wyjazdem w nowiuteńka pełną paczke niebieskich L&M bo bym nie wyrobił ;) ) Niepotrzebnie pchałeś bo bez sprzęgła przecież da się jeździć :) Były i okresy kiedy przez miesiąc tak jeździłem przez poszukiwania wysprzęglika ale coś za coś, ja wolę zaczekać i mieć tanio. www.ebay.de - ktm nehmerzylinderwww.ebay.com - ktm slave cylinderZa pierwszy wysprzęglik dałem o ile pamiętam 24 euro, za drugi jakieś 33$. Przykładowa aukcja: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KTM-Enduro-...sspagenameZWDVW (samemu nawet spróbuję go ściągnąć bo cena śmieszna a 300zł to jest wart spokojnie, wystawiam na allegro i motox i w 2 dni go nie ma) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 ja mam na sprzedaz CRF 250 07 rok do sprzedania jakbys był zainteresowany to gg8896944 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.