Skocz do zawartości

Kaze

Forumowicze
  • Postów

    972
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kaze

  • Urodziny 06/23/1989

Osobiste

  • Motocykl
    KXF 250 '06
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Kaze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)

0

Reputacja

  1. 04-05 kawy były takie same jak suzuki ale znam kolesia co ma kxf 04 i nic sie nie dzieje.
  2. KXF ma bardzo dobry dół, bez redukcji i podsprzeglania mozna winkiel polecieć. Polecam kawi dobry sprzet, ja mam i nie zamienie na nic innego. pzdr
  3. Znam takiego jednego zakochanego w ktmach, nie raz mu silnik stanął w sxfie a bardzo dba o ten sprzęt. Ale fakt faktem że różnie bywa, nie oceniam tej marki bo nie miałem sxfa (i mieć nie bede) :buttrock: . Zwykle jest tak że najgłośniej krzyczą ci co mają najmniej do powiedzenia.
  4. Jak sie ma skoki opanowane na tip top to sie robi whipy i scruby z uśmiechem na twarzy, najlepsi zawodnicy na świecie nie skakali do gąbek żeby uczyć sie wyłamywać. W człuchowie jest największa hopa w polsce - bodajże 42m, można spróbować swoich sił. Najpierw rampa i proste skoki.
  5. Nie no nie mówiłem o robienu overjumpów w człuchowie na 40metrowej hopie tylko żeby sie wyłożył na tym błocie jadąc 30km/h. Nic mu sie nie stanie a sie przełamie. Przynajmniej tak było kiedyś u mnie, jeden winkiel męczyłem z tydzień i nic, nie mogłem sie położyć tak jak chciałem. Blokada i strach. Raz sie wyłożyłem, zobaczyłem że mam ochraniacze i po glebie nie ma siniaka i to był klucz do sukcesu. Psyche sobie odblokuj a bedziesz wielki ;).
  6. Masz blokade bo jeszcze sie nie wyłożyłeś porządnie na motocyklu. Musisz poczuć w zebach błoto to wtedy przestaniesz sie go bać.
  7. poza tym las to nie tor żeby piłować do oporu wiec dobrze że chłopak jeździ rozważnie.
  8. Oprócz zawieszenia rodem z roweru by Selgros moto do miasta całkiem całkiem.
  9. Ja widziałem wykresy z hamowni na których jest odwrotnie :icon_razz: ale to szczegół. Faktem jest że crfy 04-05 kiepsko wypadały z mocą na papierku.
  10. 2t i 4t mają swoic zwolenników i przeciwników. Ja (jeżeli finanse pozwolą) zostane przy 4t, spróbowałem obu i zasmakowałem jednak w 4paku. Ale mój kumpel który chce zacząć jeździć zapytał mnie o zdanie. Powiedziałem mu że conajmniej 1 sezon powinien przelatać na setce 2t. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
  11. Dużo przyjemniej sie jeździ 4pakiem, ale moja stara setka miała też swój urok. 4suw ma jebnięcie i mi sie wydaje że silnik kxf'a jest agresywniejszy niż yz.
  12. Nic, po prostu w czasach gdy latało sie cezetami to kawa kiepsko sie spisywała i do dzisiaj ta opinia u niektórych została :icon_biggrin: Od 06 dużo sie w kawasaki poprawiło (do 05 kxf i rmz były identyczne i faktycznie kiepskie, od 06r kawa tworzy niezależnie), to są naprawde solidne motocykle. Wystarczy pogadać z zawodnikami rangi MP a nie opierać sie tylko na swoich teoriach które mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Latam kawą i nie mam zamiaru sie przesiadać przez gadanie ludzi którzy oglądają zielone tylko na bikepics :icon_mrgreen: Tyle z mojej strony. Bez urazy, każdy może mieć swoje zdanie wiec szanuje także to że ktoś nie lubi kawy tak jak np. ja nie kupie ktm'a. polska to wolny kraj. Pozdro 4 all.
  13. Wypowiem sie na temat awaryjności tej maszyny pod koniec przyszłego sezonu, jak narazie zrobiłem nią z 5mth wiec nic nie moge powiedzieć. Mojego kxfa serwisuje Jacek Lonka (chyba nie musze przedstawiać), rozmawiałem z nim i powiedział że to bardzo dobry wybór bo kxf'y od 06 w góre to dobre maszyny.
  14. A co jest nie tak z "KXF..."? :biggrin: Chętnie posłucham kolejnej ciekawej historii o kawie hehehe. enjoy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...