Skocz do zawartości

zbychuda

Forumowicze
  • Postów

    257
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zbychuda

  • Urodziny 03/03/1990

Osobiste

  • Motocykl
    EXC 125 '05
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brzeg Dolny

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bikepics.com/members/zbychuda/

Osiągnięcia zbychuda

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Witam a więc jak w temacie, ktoś z was na jakieś doświadczenia związane z tym festiwalem. Interesuje mnie to do strony techniczne, jak z biletami dojazdem i tak dalej, im więcej info tym lepiej. Nie ten dział ale tu chyba lepiej sie rozwinie temat pozdrawiam
  2. jak byś uważnie przeczytał cały temat o exc 125 to byś nie musiał szukać na norweskich stronach..... spalanie w granicach 7-10 w zależności od stylu jazdy a tłok to już był tyle razy poruszany że nie chce mi sie pisać.....
  3. olej to 5 W a nie znam firmy tych uszczelniaczy wiec nic nie powiem na ten temat
  4. nie bede się z tobą kłucił bo i tak to nie ma sensu..... pojedz sobie na jakieś zawody cross country albo enduro i porozmawiaj z ludźmi którzy jeźdzą na full crossach w 125........ bo widze że obsługę takich motocykli to znasz tylko z obrazka.....
  5. Po co piszesz takie bzdury że tłok trzeba zmieniać co 25 godzin...... Jak nie masz pojęcia co piszesz to lepiej nic nie pisz.... Przy ostrym piłowaniu w exc 125 zmienia się tłok co 60-80 godzin (jeśli tłok był dobrej firmy i nie było problemów z filtrem powietrza)przy lajtowej jeździe można zmieniać tłok co 100 120 godzin max.
  6. do mnie z 2005 roku duplikt sie nazywa B9EG a u Ciebie nie wiem jak jest, jedz do porządnego sklepu z częściami tam na pewno mają katalog NGK i tam jest napisane jakie są duplikaty do danych motorów
  7. nie rozumiem tego, co szkoda Ci 16zł na duplikat oryginalnej świecy?
  8. No to masz słabo zaopatrzony sklep bo u mnie w małym miasteczku są za 4,50zł sztuka
  9. ja znalazłem rurke o takiej samej średnicy jak to łożysko i wybijałem pomału. oczywiście z dużą ilościa smaru i tak dalej
  10. jeśli chodzi o ten nowy licznik to wystarczy baterie wyciągnąć
  11. przede wszystkim tomek zaznaczył że chodzi o wyczyny. a jeśli chodzi o twoje porównanie 125 2t i 125 4t to to jest bzdurne porównanie gdyż 125 w 2t ma 2x wiecej mocy wiec jak już chcesz porównywać to porównaj np 125 4t do 80 2t bo mniej wiecej mocowo wychodzi podobnie i w tedy spalanie w twoim bedzie już mniej wiecej litr mniejsze, wiec już w tedy nie jest to taka duża różnica
  12. pisząc ze w 2t padają szybciej łożyska to tylko sam siebie ośmieszasz, użytkowanie 2t to ty chyba znasz tylko z forum bo w dt na jednym tłoku można przejeździć co najmniej jakieś 2 sezony a korba to wiadomo jak ma luz to trzeba wymienić. a z tym spalaniem to tez dyskusyjne bo raz przeczytałem opinie forumowicza że jego dt spaliła 17 l na 100 co jest dla mnie absolutnie śmieszne gdyż mi w prawie wyczynowym silniku cieżko dojść do 12l a w dt spokojnie można spalić jakies 6-8l w terenie
  13. Do kolegi jjank: weź przeczytaj jeszcze raz pierwszy post i zobacz le ten chłopak ma lat (15) a ty mówisz o jakiś 600 ! przecież wjedzie w większe błoto i sie przewróci to nawet nie podniesie tego motocykla. Do włochatyDR : ja jak miałem dt 125 to też jeździłem dużo cześciej i wiecej, niż teraz na exc a wynikało to z tego że jak sie przejedziesz na odkręconej manetce po lesie na secie to masz dosyć na ajkiś czas a jak na torze sobie polatasz i poskaczesz to już w ogóle Do autora tematu Jestem fanem 2t przede wszystkim dlatego że są dużo tańsze w eksploatacji. wiec jeżeli chcesz kupić 4t za 5 k i nie bedzie on po remoncie to weź poprawkę na to że może cie czekać remont za jakies 2-4 tyś. wiec sobie lepiej przekalkuluj, bo jak bedziesz miał rok zbierac pieniądze na remont to Ci sie odechce jeździc a co do spalania sety 2 t to pali mniej wiecej tyle samo co pali wyczyn w 4t wiec moim zdaniem wybieranie rodzaju silnika patrząc na spalanie to bzdura btw wszystkie odpowiedzi na zadane pytania zostały napisane w innych tematach wystarczy poszukać poczytać, w szczególności o użytkowaniu wyczynowych motocykli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...