Skocz do zawartości

Podniesienie mocy


mendrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam ktm 640 lc4 supermoto rok 2002 moc okolo 55 koni. Mam zamontowany wudech przelotowy ale ja na razie zacza lepiej reagowac na gaz. Chcialbym podniesc w nim moc o jakies jeszcze 5 koni zeby 60 wybilo lub wiecej. Jak mu dodac wigoru takiej drapieżności zeby rwał jak szalony. Jak mozecie to napiscie mi co mozna zrobic zeby poprawic mu osiagi. Nie jezdze wiecej jak 120 bo nie ma gdzie ale jedzie tyle co powinien czyli max 180 tyle wycisnalem. Przelozenia seryjne tyl 42 a przód 15 chyba. Czy jak zmienie na przelozenia przód 14 a tyl 52 zeby to bedzie mial lepszego kopa i jakie moze wtedy vmax miec zeby nie byl za maly. Co mozecie doradzic w sprawie zwiekszenia jego kopa. Pozdrawiam piscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienisz zębatki to będzie miał większe przyśpieszenie, a V max będziesz musiał sam sobie odpowiedzieć czy ci wystarcza.

Możesz jeszcze zmienić opony na węższe, usunąć niepotrzebny balast, czasami lepsze świece pomagają, ewentualnie pokusić się o części tuningowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mendrek, nie mendrkuj za duzo bo sie nie najezdzisz.

Dorosnij troche, zrob prawo jazdy, naucz sie jezdzic tym co masz,

potem mysl o podnoszeniu mocy.

Najtanszym sposobem podnoszenia mocy to zmiana moto na silniejszy - w mojej opinii ty jeszcze troche mozesz poczekac :lalag:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... Jak mu dodac wigoru takiej drapieżności zeby rwał jak szalony. ...... Nie jezdze wiecej jak 120 bo nie ma gdzie ....... bedzie mial lepszego kopa i jakie moze wtedy vmax miec zeby nie byl za maly.

Normalnie fajny post na dzieńdobry żeby sie pośmiać.

Czyli tak - ma być "szalony", mieć dużą v-max, ale nie pojeździsz więcej niż 120......

Weź chłodny prysznic, bo inaczej możesz skończyć na pierwszym drzewie....

relax, spokojnie, weź głębszy oddech, a potem się zastanów.

I ja nie chcę się nabijać, tylko ci dobrze życzę.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo miz eby nie byl zamaly oscylowal tak okolo 140 czyli te 40 km mozna zbic jakos lub dodac mu mocy i nie zmieniac zebatek. Po pierwsze juz zdalem prawko mam na rece i kupilem to moto z mysla nauki o jezdzie po asfalcie i na torze. Jak ktos nie che odpowiadac i chce wypisywac glupoty to niech lepiej nie pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo miz eby nie byl zamaly oscylowal tak okolo 140 czyli te 40 km mozna zbic jakos lub dodac mu mocy i nie zmieniac zebatek. Po pierwsze juz zdalem prawko mam na rece i kupilem to moto z mysla nauki o jezdzie po asfalcie i na torze. Jak ktos nie che odpowiadac i chce wypisywac glupoty to niech lepiej nie pisze

 

Pisz z edytorem tekstu bo ciężko się czyta twoje wypociny.

Koledzy dobrze Ci podpowiadają. Zmień zębatkę jeśli chcesz żeby był bardziej zrywny.

Kurcze.. podziwiam Cie.. prawie 60 KM w terenowym motocyklu i jest Ci mało..? :icon_evil:

Dam sobie rekę uciąć ,że nie wykorzystujesz nawet połowy tej mocy.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mówicie chłopakowi że się "nie da". Da się. Najpierw wydech, filtr i gaźnik , potem kup nowy moduł zapłonowy , potem wałki rozrzadu jak będzie mało to wyższy stopień sprężania (nowe tłoki) i przeróbka głowicy. Tylko, że nieznam tego motocykla i niewiem czy gdzieś znajdziesz tuningowe części. Poszperaj po forach poświeconych KTM itam napewno znajdizesz kogoś kto ten temat przerabiał*.

 

 

 

* Jak masz mało czasu to Ci podpowiem spójrz na post Adama M. Bardzo niewiele motocykli można tanio podrasować. W większości przypadków wymiana na mocniejszy jest najtańszym wyjściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam ktm 640 lc4 supermoto rok 2002 moc okolo 55 koni. Mam zamontowany wudech przelotowy ale ja na razie zacza lepiej reagowac na gaz. Chcialbym podniesc w nim moc o jakies jeszcze 5 koni zeby 60 wybilo lub wiecej. Jak mu dodac wigoru takiej drapieżności zeby rwał jak szalony. Jak mozecie to napiscie mi co mozna zrobic zeby poprawic mu osiagi. Nie jezdze wiecej jak 120 bo nie ma gdzie ale jedzie tyle co powinien czyli max 180 tyle wycisnalem. Przelozenia seryjne tyl 42 a przód 15 chyba. Czy jak zmienie na przelozenia przód 14 a tyl 52 zeby to bedzie mial lepszego kopa i jakie moze wtedy vmax miec zeby nie byl za maly. Co mozecie doradzic w sprawie zwiekszenia jego kopa. Pozdrawiam piscie.

Chcesz więcej mocy a nie panujesz nad tym co masz. Zmień zębatkę i będzie git. Ale nie wiem dla kogo...

 

Normalnie fajny post na dzieńdobry żeby sie pośmiać.

Czyli tak - ma być "szalony", mieć dużą v-max, ale nie pojeździsz więcej niż 120......

Weź chłodny prysznic, bo inaczej możesz skończyć na pierwszym drzewie....

relax, spokojnie, weź głębszy oddech, a potem się zastanów.

I ja nie chcę się nabijać, tylko ci dobrze życzę.

Nie ma to jak posty starszych. :icon_mrgreen:

Pozdro :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak samo jak "specjalisci" kupuja crossy 4-setki na tor a później sie dziwia ze dzieciaki na 125 crossowych ich objezdżaja :icon_mrgreen: znam kilku spacjalistów co pozmieniało zębatki z yz 450 bo mieli za mały POWER :flesje: a poźniej mieli bliskie spotkania z gleba i połamane nogi.......jak chcesz cos z powerem w teren to kup sobie cr 500 w dwusówie, bedziesz mial mocy pod dostatkiem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie poszukuje innego motoru w teren. Akurat motorem poruszam sie po miescie i z kolegami po drogac szutrowych lesnych itp raz w tygodniu. Chcialbym troche mu dorzucic lepszego przyspieszenia i chyba kupie sobie inna zebatke na przód. Zmiana o1 zab w dól do ile km nizej bo kiedys slyszalem ze kolo 10. Wiec jak to jest bo planuje na wyprawy lesne kupic o 2 zeby mniejsza i zmieniac co wekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo kombinujesz...jedyne logiczne uzasadnienie, to jak bys startował w jakichs zawodach to moze ten 1 czy 2 zeby w dół by dał jakis efekt, w motocyklu który i tak seryjnie potrafi baardzo duzo...tylko KIEROWCA musi byc odpowiedzni, bo złej baletnicy.....

 

W lc4 600 kolega zmienił wydech i filtr. Na seryjnych przełozeniach juz dawało sie to odczuć. Potem była zmiana zebatki z przodu o 1 zab mniejsza.....efekt to bezustanne wachlowanie biegami, bo takie przełozenia do czysto niesportowej jazdy sie po prostu nie nadawało i było za krótkie.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trzeba sie liczyc z tym ze kazdy zab mniej na zebatce zdawczej to okolo 400 obr wiecej na biegu bezposrednim przy powiedzmy stowie.

Ja tam nie wiem jak inni ale mnie meczyl ciagly ryk silnika przy w miare przecietnych szybkosciach przelotowych.

Poza tym Nitomen z zebatka 13 zebow to sporo pieniedzy zaczniesz wydawac na lancuchy :)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...