ural_zgora Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Ja u siebie w uralu to nigdy zadnej benzyny z gaznikow nie spuszczam, ani nie przelewam bo szkoda. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 dobra teraz czas na moje lamerskie pytanie... :oops: co to znaczy przelać paliwo w gaźniku, jak się zostawia paliwo w gaźniku i jak spuszcza się z niego paliwo? (jeśli operacje różnią się przy poszczególnych motocyklach to proszę wersję dla mojej nerki, jeśli można :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 dobra teraz czas na moje lamerskie pytanie... :oops: co to znaczy przelać paliwo w gaźniku, jak się zostawia paliwo w gaźniku i jak spuszcza się z niego paliwo? (jeśli operacje różnią się przy poszczególnych motocyklach to proszę wersję dla mojej nerki, jeśli można :P ) buahahahaahahahaha ku*wa juz dawno sie tak nie usmialem :lol: :lol: :lol: 8O powiedzcie mi ludzie jak to jest bo ja caly czas zachodze w glowe :roll: jak mozna uzywac czegos o czym sie nie ma bladego pojecia, nie wie jak funkcjonuje i nie zna najprostzych pojec z zakresu budowy czy obslugi ja to juz chyba poprostu za glupi jestem zeby to zrozumiec :? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 po prostu - chodzi sie do liceum, czy jakiej innej szkoly - rodzicow udalo sie namowic na motorek :P a co w nim jest to juz wie tylko pan serwisant. Ma on jezdzic i tyle. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 MOC chcesz porównywać Junaka lub M72 z wielocylindrowymi i wielogaźnikowymi silnikami japońskimi.Zauważ że dysze w Twoich gaźnikach mają otwory wieksze niż tatar w dupie i poza dużym kawałkiem lakieru nic nie jest w stanie ich zatkać.A po drugie to który motocyklista kopie swój ukochany motocykl.W razie potrzeby uruchomienia wystarczy energicznie nacisnąć dzwignię rozrusznika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 dobra teraz czas na moje lamerskie pytanie... :oops: co to znaczy przelać paliwo w gaźniku, jak się zostawia paliwo w gaźniku i jak spuszcza się z niego paliwo? (jeśli operacje różnią się przy poszczególnych motocyklach to proszę wersję dla mojej nerki, jeśli można :P ) buahahahaahahahaha kur*a juz dawno sie tak nie usmialem :lol: :lol: :lol: 8O powiedzcie mi ludzie jak to jest bo ja caly czas zachodze w glowe :roll: jak mozna uzywac czegos o czym sie nie ma bladego pojecia, nie wie jak funkcjonuje i nie zna najprostzych pojec z zakresu budowy czy obslugi ja to juz chyba poprostu za glupi jestem zeby to zrozumiec :? :mrgreen: Moc, przecież chłopak się właśnie pyta, żeby się nauczyć - i nie być ignorantem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 wysil sie i przeczytaj ten temat od początku. śledzę go od początku :? specjalnie długo nie zadawałem tego pytania bo myślałem, że wyniknie to w toku dyskusji :? z tego co (nie?)zrozumiałem to zostawienie paliwa w gaźnikach jest pozostawieniem kranika na ON i przekręcenie manetki i trzeba na 6stce przekręcić kołem żeby tłok się poruszył usunięcie paliwa z gaźnika to rozkręcenie i wylanie bądź paliwa, bądź odpalenie moto na kraniku OFF jeśli to są poprawne definicje pojęć to nie rozumiem jeszcze tylko przelewania paliwa w gaźnikach. powiedzcie mi ludzie jak to jest bo ja caly czas zachodze w glowe Rolling Eyes jak mozna uzywac czegos o czym sie nie ma bladego pojecia, nie wie jak funkcjonuje i nie zna najprostzych pojec z zakresu budowy czy obslugi ja to juz chyba poprostu za glupi jestem zeby to zrozumiec Confused wiesz jak działa Twoj procesor? a karta graficzna? znasz zasadę budowy płyty głównej? mnożnik, szyna, timingi wiesz na czym to polega? zamiast się naśmiewać pomógłbyś, albo w ogóle się nie odzywał :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 W gaźnikach motocykli jap. na dole są śruby spustowe i wystarczy je poluzować aby pozbyć się paliwa.Wypalanie paliwa z gaźników jest morderstwem dla silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ... wiesz jak działa Twoj procesor? a karta graficzna? znasz zasadę budowy płyty głównej? mnożnik, szyna, timingi wiesz na czym to polega? ... A ja wiem, i co to jest gaźnik tez wiem... a co... a pochwale sie i walne posta nic nie wnoszącego do dyskusji :P Zastanawia mnie kwestia zleżalego paliwa - to, że go ubywa to jedno, ale traci ono przecież także swoje paramatry... Nie wiem, czy trzymanie pełnego baku przez całą zimę to dobry pomysł. Moze są jakies lepsze sposoby zabezpieczenia baku na sen zimowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Za spuszczaniem paliwa z gaźników przemawia odciskanie się końcówek zaworków iglicowych. Spotkałem się z taką argumentacją. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 MOC chcesz porównywać Junaka lub M72 z wielocylindrowymi i wielogaźnikowymi silnikami japońskimi.Zauważ że dysze w Twoich gaźnikach mają otwory wieksze niż tatar w dupie i poza dużym kawałkiem lakieru nic nie jest w stanie ich zatkać.A po drugie to który motocyklista kopie swój ukochany motocykl.W razie potrzeby uruchomienia wystarczy energicznie nacisnąć dzwignię rozrusznika. po pierwsze, tatarowi w dupe nigdy nie zagladalem wiec wypowiadal sie w tym temacie nie bede :lol: a co do zapychania sie gaznika to mozesz byc pewien, co zreszta na pewno dobrze wiesz, ze sa bardzo newralgiczne na zanieczyszczeniapo drugie, k woli wyjasnienia "kopac" = energicznemu nacisnieciu dzwigni rozrusznika 8) to tak dla czystosci tematupo trzecie nie wiem czy dysza 140 jest az taka ogromna srednica w porownaniu do japonskich maszyn....:mrgreen: [ Dopisane: 04-10-2005, 02:30 ]dobra teraz czas na moje lamerskie pytanie... :oops: co to znaczy przelać paliwo w gaźniku, jak się zostawia paliwo w gaźniku i jak spuszcza się z niego paliwo? (jeśli operacje różnią się przy poszczególnych motocyklach to proszę wersję dla mojej nerki, jeśli można :( ) buahahahaahahahaha kur*a juz dawno sie tak nie usmialem :lol: :lol: :lol: 8O powiedzcie mi ludzie jak to jest bo ja caly czas zachodze w glowe :roll: jak mozna uzywac czegos o czym sie nie ma bladego pojecia, nie wie jak funkcjonuje i nie zna najprostzych pojec z zakresu budowy czy obslugi ja to juz chyba poprostu za glupi jestem zeby to zrozumiec :? :mrgreen: Moc, przecież chłopak się właśnie pyta, żeby się nauczyć - i nie być ignorantem! sorry :oops: ale czasami nie wytrzymuje czytajac pytania co po niektorych uzytkownikow jednosladow, choc z drugiej strony jak to mowia kto pyta nie bladzi....:mrgreen: [ Dopisane: 04-10-2005, 02:34 ]wiesz jak działa Twoj procesor? a karta graficzna? znasz zasadę budowy płyty głównej? mnożnik, szyna, timingi wiesz na czym to polega? zamiast się naśmiewać pomógłbyś, albo w ogóle się nie odzywał :? a co ty mi tu za lamerskie pytania zadajesz :lol: , myslisz ze jak poczytas troche komputer"swiat" to juz zes wszystkie rozumy pozjadal....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Piotr Dudek- niech chlopaki nie spuszczaja paliwa z komor plywakowych- wiecej roboty dla nas:-)))) , wcale sie nie trzeba potem dziwic ze na wiosne ... "panie chodzil dobrze , a teraz nie chce zagadac.."Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Janek ja lojalnie podpowiadam wszystkim a i tak zarabiamy na matołkach.MOC podaje przykład dyszy 140 a czy ja napisałem że się zatykają główne dysze?A szłyszałeś o dyszach 30, 34 lub 40 ? to właśnie one podczas odparowywania paliwa bardzo mcno się zatykają i moto nie odpala lub nie ma wolnych obrotów tak jak np. Twój sowiecki sprzęt który się wolno kręci ale to nie są wolne obroty tylko zadyszka gruźlika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 przestaniecie wy sie ku#%a w koncu kłócić czy nie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 a co ty mi tu za lamerskie pytania zadajesz Laughing , myslisz ze jak poczytas troche komputer"swiat" to juz zes wszystkie rozumy pozjadal.... pytam bo to Ty stwierdziłeś, że trzeba mieć pojęcie o budowie i zasadzie działania tego co się użytkuje - to nie mój pogląd i ja nie wiem jak działa np procesor czy grafa :lol: :( ale nie sprzeczajmy się już :P :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.