Skocz do zawartości

Odpalanie w okresie zimowym : TAK czy NIE


Kostek74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Kupe już o tym było....

Generalnie odpalać, jeśli taka możliwość jest. Najlepiej co 2 tygodnie. Doprowadzić motocykl do pełnego nagrzania - silnika oraz układu wydechowego. Posymulować jazdę, aby simmeringi zawieszenia się "obudziły".

Nigdy nie odpalać na minutę, bo to nic nie daje tylko doprowadza do zniszczenia świecy.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - jak odpalać, to do wygrzania sielnika w 100%. Jak nie ma na to szans, to nie ma co - resztki benzyny, ostre kwasy i woda zostaje w silniku i go nieźle atakuje. Czytajcie w SM nr.12 (czyli za tydzień) napisałem tam trochę o zimowaniu motocykla !

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie ' date='związku z tym że jestem laikiem jeśli chdzi o sprawy techniczne.

Z tego co juz przeczytałem , opinie na ten temat są różne więc prosze o informacje na ten temat.Jak najlepiej przezimować sprzęta, żeby wyszło mu to na zdrowie :notworthy:[/quote']

 

ja staram sie moto odpalac w kazdy weekend. jesooo nie dalbym rady wytrzymac dłużej jak tydzień bez tego wspaniałego dźwięku... polecam. a tak na serio to jak Ci sie nie chce dostac do świec wykrecić ich na zime i zalac gary olejem to... musisz choc raz na jakis czas...