Blondas369 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam zamierzam kupic zestaw napedowy do fajera 98 początko miał byc did ale znalazłem tansza alternatywe firmy VAZ czy ktos moz emiał stycznosc z ta marką i moze sie wypowiedziec na temat łąncucha 525HVR108z góry dzieki za informacje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Jeżeli masz wersję szwajcarską 75kM lub niemiecką zdławioną do 37kW to wystarczy VAZ.W przypadku wersji niedławionej powinieneś kupić łańcuch DID w najmocniejszej specyfikacji + dobre zębatki np PBR w wyk."45" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 jam chcesz sprzedawać sprzęta i kusić kogoś nowym napędem to prosze bardzo, może być i VAZale jeśli chcesz troszke sprzetem pojeździć to wg mnie tylko DID, wydasz może i troszkę więcej na początek ale przekładając to na kilometry wyjdzie naprawdę taniej Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam Korzystając z nowego tematu chciałbym się dowiedzieć co myślicie o firmie IRIS (dokładnie chodzi o łańcuch IRIS 530 HTPE/110 oringowy)Chcę kupić napęd do Bandita N600 a DID troszkę kosztuje :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Ja przejezdzilem na VAZ caly sezon i po ok 10tys byl do wymiany i wygladal jak scierwo :biggrin: do singla takiego 45KM to tak ale do cebry 900 absolutnie... inne moto, inne potrzeby, inne zestawy "PanVitan" :wink: Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Nie spotkałem się jeszcze z pozytywną oceną łańcuchów Iris za to wielu na nie narzeka-wyciągają się i siadają oringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niecne Zielone Oczy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) Iris nie jest za dobry, a vaz to juz w ogole padaka. Dołóż troche kasy i kup DID. PS. To ja pisalem Pawel, zapomnialem sie przelogowac :icon_evil: Edytowane 14 Stycznia 2008 przez Niecne Zielone Oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Co z łańcuchami RK ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Łańcuchy RK lub DC też nie są złe tylko należy go stosować do danego motocykla zgodnie ze specyfikacją producenta.Firma IRIS produkuje porządne łańcuchy ale jej marka została w naszym kraju zepsuta przez pseudo fachowców z powodu publikowania tabel niezgodnych z oryginalnymi tabelami wytrzymałości.Kombinacja taka miała na celu szybki zysk importera. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Co z łańcuchami RK ?? W mojej kawie (636 '02) fabrycznie był DID. Nie wiem jaki, ale chyba 525 ZVM albo samo VM. Fabryczny łańcuch wytrzymał 33tkm mojej, dalekiej od przepisowej, jazdy, z częstym dawaniem na koło i tego typu wygłupami. Wymieniłem go, bo się krzywo wyciągnął, regulacji było jeszcze że hoho :) Potem założyłem najmocniejszego RK jakiego mieli w Larssonie - wisiał jak szmata po 15tkm, no normalnie ciągnął się po asfalcie, do tego krzywo się wyciągnął. Teraz kupiłem najmocniejszego DIDa jakiego udało mi sie dostać, czyli bodaj 525ZVM2, od wymiany zrobiłem 9tkm i jeszcze ani razu go nie musiałem naciągać. Jak o mnie chodzi - DID i tylko DID. Jest DID, a potem długo, dłuuuuugo nic. No nie kupię już nic innego. -- pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 (edytowane) Tylko DID :lalag: Wychodzi najtaniej w przeliczeniu zł/km :) W mojej szkółkowej GS500 jest DID520 O-ring nie z tych najdroższych i nawinął już 36 tys km pod kursantami. Naciągany był tylko dwa razy na tym dystansie.VAZ jest słaby, IRIS to syf, zaś RK jest dobrym łańcuchem, ale przelicznik cena/trwałość wypada gorzej niż w DID'zie.Przewalamy w szkółce motocyklowej 10 zestawów rocznie i widzimy jakie łańcuchy są najlepsze. Edytowane 15 Stycznia 2008 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A czy ktos używał Tsubaki? Słyszałem wiele opinii że są the best..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja mam w XJ 600 łańcuch RK, zwykły o-ringowy od 12 tys. km i też naciągałem go tylko raz na samym początku. Ale mam automatyczne smarowanie olejem. Przedtem miałem VAZ i oczywiście "mało łańcucha za małe pieniądze". Przed VAZem miałem RK chyba XW-ringowy, ale przy smarowniu sprejami szybko sie skończyły uszczelnienia i łańcuch wytrzymał tylko 26 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 :icon_twisted: jam chcesz sprzedawać sprzęta i kusić kogoś nowym napędem to prosze bardzo, może być i VAZale jeśli chcesz troszke sprzetem pojeździć to wg mnie tylko DID, wydasz może i troszkę więcej na początek ale przekładając to na kilometry wyjdzie naprawdę taniej Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera". Zdarza nam się kilka razy w roku odbierać telefony od klientów z pytaniem o najtańszy zestaw do supersporta, bo sprzęt idzie na sprzedaż. Sam osobiście nie wyobrażam sobie gorszej głupoty, dobrze że opony do supersportów i terenówek mają inne rozmiary, bo głupotę z najtańszym łańcuchem serwowanym do sprzedawanego motocykla mogę porównac tylko z założeniem kostki do giksera 1000 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 To dlaczego sprzedajecie takie tanie łancuchy do sportów jeżeli uważacie ze sie do nich nie nadaja? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.