Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałam forum i jest bardzo mało wątków o XX - choć to dość popularny motocykl.

Wiec zakładam watek o wszystkim co związane z XX - linki, ciekawostki, porady co kolowiek co ma związek.

 

Dla chętnych posiadam serwisówkę i instrukcję obsługi do XX więc mogę udostępnić.

 

Posiadam wersję z cyfrową deską i mam pytanie do czego służy przycisk obok kontrolki HISS-a oraz jak się przestawia wskazania wyświetlacza na mile i odwrotne oraz jak są wskazywane błędy wtrysku itp. elektronicznych usterek??

 

A oto 2 foty mojego nowego nabytku.

 

http://www.unison-maszyny.pl/cbr1100/img_0113.jpg

 

http://www.unison-maszyny.pl/cbr1100/img_0122.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje,XX jest jednym z bardziej niezawodnych i dopracowanych motocykli jaki kiedykolwiek zostal wyprodukowany.

 

Najwiekszym forum uzytkownikow XX jest http://www.cbr1100xx.org/forums/index.php?act=idx .

 

Kolesie z Garage forum sa w stanie rozwiazac kazdy problem z XX,o ile taki zaistnieje,nie zdarza sie to czesto,lub tez sa w stanie naprawic prom kosmiczny na podworku.Grupa bardzo technicznie zaawansowanych ludzi.

Widze za masz quada,jeden koles z Texasu,Stan,przerobil XX na czterokolowca,

.Pojawia sie z tym sprzetem na zlotach,bardzo profesjonalnie wykonana przerobka,lakims cudem jest to zarejestrowane i legalne na ulicy.

 

Serwicowka podaje metode na odczytanie bledow ,generalnie polega to na zmasowaniu konkretnego przewodu i liczeniu "mrugniec" czerwonej lampki na wskaznikach.System jest samodiagnostyczny,nie jakis nonsens jak w przypadku np. BMW gdzie trzeba jechac do dealera i podpiac sie do kompa za jedyne 150 $.

 

Mam XX od lat,moto przelecialo 118 tys mil bez zadnych problemow,jedyne na co trzeba uwazac to styki przy regulatorze napiecia i napinacz lancucha rozrzadu ktory nie wytrzymuje zbyt dlugo i zaczyna glosno pracowac.Osobiscie mam manualny napinacz z APE performance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR 1100XX to po prostu super maszyna, mój znajomy ją ma, jest to ostatnia wersja na gaźnikach.

Ogólnie sprzęt nie do zajechania, jak Honda, która jest symbolem, niezawodności, bezawaryjności i wytrzymałości.

Spośród japońskiej "czwórki" wszyscy są na jednym poziomie, ale tak jak Yamaha jest symbolem, sportu, toru i osiągów, tak Honda właśnie niezawodności.

Mój znajomy jak ją kupował, obok stała Hayabusa, pytając sprzedawce, co wybrać sprzedawca, powiedział mu że Honda, jedzie, jedzie i jeszcze raz jedzie!!

A patrząc na osiągi XX odstępuje, ale dodał, a gdzie Pan na Polskich drogach ma zamir rozwinąć te maszyny w 100%??

Tak więc Super Blackbird to świetne moto, ale nie dla wariata, ani niedoświadczonego motocyklisty.

 

Na pierwszym i drugim biegu, daje na gume na samym gazie, pomimo naprzykład wysokiej masy, a nie tak wielkiej mocy jaką ma R1, a gumowanie tak tu jak i tu jest bardzo podobne...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałam forum i jest bardzo mało wątków o XX - choć to dość popularny motocykl.

 

cóż, chyba pozwolę sobie być odmiennego zdania

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ghlite=cbr+1100

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ighlite=1100+xx

czyli kilka jest. ale oczywiście nie zamierzam przeszkadzać - a każda dodatkowa porcja postów jest mile widziana :clap:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś przy Hondzie, to lepeij pozostań przy Hondzie :wink:

 

Szczerze mówiąc może i Busa ma lepszego kopa i w ogóle, co ja mówie na pewno ma większego kopa, ale mi akurat bardziej podoba się CBR niż Busa, aż do modelu 2008 bo to już jest piękne, a te wcześniejsze Busy, to sorry za wyrażenie ale "krowy", a na Buse '08, to trzeba walizkę kasy :D

 

Noi z tego co się orientuję to do CBR 1100 na gaźnikach można dokupić wieksze dysze, i wraz z filtrem sportowym K&N podnieść moc do 170 koni! Bez wymiany tłumików, po wymianie moc jest jeszcze wyższa.

Cebra jest bardziej ekonomiczna niż Busa, oczywiście seryjne, bez tych modyfikacji co napisałem wyżej, a po takich modyfikacjach to już napewno ją bierze, ta sama moc, a mniejsza masa, mówię oczywiście o modelach Busy do roku '08 bo miały około 170koni, a model '08 ma 180 chyba bez doładowania.

A jeśli ktoś poluje na CBR 1100 na wtrysku, to radzę uważać na egzemplarze zwłaszcza zza granicy, niektóre były dławione do 150, 130, nawet z tego co się doczytałem ludzie dławili je do 115, strzeżcie się!! :D

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja CBR jest właśnie z zagranicy (udokumentowany przebieg i książka serwisowa, kupiona od prywatnej osoby) i na szczęście jest to wersja otwarta 152 konie. Jakoś tak nie osobiście nie widzę sensu w dławieniu takiego motocykla do 115 czy 130 koni?? I ciekawe jak jest dławiony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest wersja na wtrysku?? Czy gaźnikach??

 

Nie wiem, na pewno na module, można zablokować (mapy zapłonu, obroty max do jakich się kręci), na gaźniku to można dysze jakieś mniejsze wstawić, a wtryska, chyba też można zredukować :D

 

Ja szczerze mówiąc nie wiem po co dławic taki motocykl, to aż woła o pomstę do nieba!!

 

Wiem tylko, że takie zabiegi, były stosowane we Francji i Niemczech, oraz w Japonii.

W Niemczech i Francji chyba po określonym czasie można jeździć motoycklem o mocy ponad 100koni.

A w Japonii, im większa moc, tym wyższa opłata ubezpieczenia od moto, itp.

 

PS. gdybym miał dławić takie moto, to wolałbym go niekupować, tylo wziąć VFR, ew CBR 600F.

Edytowane przez gizmucik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi z tego co się orientuję to do CBR 1100 na gaźnikach można dokupić wieksze dysze, i wraz z filtrem sportowym K&N podnieść moc do 170 koni! Bez wymiany tłumików, po wymianie moc jest jeszcze wyższa.

Cebra jest bardziej ekonomiczna niż Busa, oczywiście seryjne, bez tych modyfikacji co napisałem wyżej, a po takich modyfikacjach to już napewno ją bierze, ta sama moc, a mniejsza masa, mówię oczywiście o modelach Busy do roku '08 bo miały około 170koni, a model '08 ma 180 chyba bez doładowania.

Wiekszych bzdur juz dawno nie czytalem :biggrin:

Jezdziles chlopczyku czyms lepszym niz Romet??? Chyba nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Angel; nie wiem czemu to są bzdury, to co napisałem to jest fakt bo mój znajomy, ma takie zestawienie, jak jesteś taki kozak, to udowodnij, że to nie jest prawda.

Ty to nawet rometem chyba nie jeździłeś, patrząc na ten wiek, ale nie będe się zniżał do poziomu, dzieci z tego wieku, i robił tu niewadomo czego.

Nie robię niepotrzebnego OT, ale po oglądnieciu, tych dwóch filmików, może zmienisz zdanie.

 

Myśląc logicznie!! Jeżeli wstawisz większe dysz+filtr który daje więcej powietrze, mieszanka jest bogatsza (więcej paliwa, więcej tlenu=więcej mocy=większe spalanie) to logiczne!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Angel; nie wiem czemu to są bzdury, to co napisałem to jest fakt bo mój znajomy, ma takie zestawienie, jak jesteś taki kozak, to udowodnij, że to nie jest prawda.

Ty to nawet rometem chyba nie jeździłeś, patrząc na ten wiek, ale nie będe się zniżał do poziomu, dzieci z tego wieku, i robił tu niewadomo czego.

Nie robię niepotrzebnego OT, ale po oglądnieciu, tych dwóch filmików, może zmienisz zdanie.

 

Myśląc logicznie!! Jeżeli wstawisz większe dysz+filtr który daje więcej powietrze, mieszanka jest bogatsza (więcej paliwa, więcej tlenu=więcej mocy=większe spalanie) to logiczne!!

Co jeszcze madrego napiszesz???

Wymiana dysz na sportowe i zalozenie sportowego filtra powietrza przy pozostawieniu seryjnego wydechu zwiekszy Ci moc o 6 KM ??? Jak w to wierzysz to mi Cie zal.Bedzie miala nawet mniej.I "wtedy na pewno bierze Hayabuse".Hahahah,usmialem sie niezle :D

Pali mniej od Hayabusy??? Nastepne madre zdanie... Pojezdzij Busa i XX i zobaczymy co Ci wiecej spali.

Mniejsza masa??? Chlopczyku,XX jest ciezszy od Busy o 10 kg jakbys czasem nie wiedzial.

I stara Busa bez doladowania ma 175 koni a nowa 197 KM.

A co do mojego wieku to 13 jest tylko w profilu wiec sie nie znizyles szczeniaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze, że znasz się na tym moto, :bigrazz:

Szczerze chylę głowę, przed Tobą, widać wiesz trochę ja też :), ale mnie zagiąłeś :bigrazz:

Nie no wiesz rozmawiając ze znajomym stwierdził, że wymianiając dyszę i filtr, bez tłumika moto ma ewidentnie większego kopa

Dopiero planuje kupić sportowy komin, a jeśli chodzi o masę to jeśli porónwamy Buse i XX to nie wiem czy Busa nie jest cieższa, oczywiście rocznik '08 jest duzo lżejszy i w ogóle lepszy to trzeba przyznać, fakt z tą mocą to też trochę zaniżyłem

 

PS. ale wiem z własnego dośw. wymianiając dyszę na większą + odp. regulacja gaźnika daje kopa :crossy: :lapad: , nawet bez zmiany tłumika na sportowy etc.

 

A tak na marginesie, to popraw więk w profilu... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...