Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

A ja sie podepne pod temat i zapytam. Tez mialem taki objaw sciagania, pomogl

sposob z lagami jak wyzej, ale teraz czasem przy puszczeniu kierownicy na prostej

zaczyna mi lekko telepac na boki, jakby szimy lapalo. Co to moze byc?

Lozysko glowki dobrze dokrecone

 

Pzdr.

L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie podepne pod temat i zapytam. Tez mialem taki objaw sciagania, pomogl

sposob z lagami jak wyzej, ale teraz czasem przy puszczeniu kierownicy na prostej

zaczyna mi lekko telepac na boki, jakby szimy lapalo. Co to moze byc?

Lozysko glowki dobrze dokrecone

 

Pzdr.

L.

 

 

Sprawdz czy niemasz luzu na łożyskach kół,albo żlewyważone koła!Ja w mojej xj kiedyś tak miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lozysko glowki dobrze dokrecone

 

co znaczy "dobrze dokrecone" ?

Mam przez to rozumiec, ze jest dokrecone tak jak jest opisane w serwisowce, i przy pomocy odpowiednich narzedzi ?

 

Jezeli tak, to czy nie ma w polozeniu "na prosto" punktu w ktorym kierownica "zaskakuje" ?

W serwisowce jest opisane co mam na mysli i jak to sprawdzic.

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robher czyżbyś miał w swoim XX heble z klamki tylko na przenie koło ??

 

Widzę na zdjęciu że lekko palisz kapcia :buttrock:

 

Pytam się ponieważ mam tak samo. Tzn. z klamki łapie mi tylko przednie, natomiast nożny łapie mi zarówno tył i przód. Zastanawiam się czy w nie podłubac troszkę w garażu i nie zrobic tak jak powinno być w tym modelu ( tzn. dual )

Do tej pory od momentu kupna nowego sprzęta ( koniec września ) nakręciłem około 3000 km i ani razu nie odczułem dyskomfortu z powodu takiego a nie innego ustawienia hebli w moto. Zxastanawiam się czy awrto zrobic tak jak jest fabrycznie.

 

Wydaje mi się że pierwszy właściciel tego pojazdu specjalnie wyłączył dual. Mojemu kumplowi który był drugim właścicielem sprzeta nie przeszkadzało to. A cholera ja nie wiem co z tym zrobić ??

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy "dobrze dokrecone" ?

Mam przez to rozumiec, ze jest dokrecone tak jak jest opisane w serwisowce, i przy pomocy odpowiednich narzedzi ?

 

Tak, sam tego nie robilem, bo to za wysokie progi na lisie nogi.

Mam zaufanego mechaniora, ktoren pracowal pare lat w serwisie Hondy w Germanii

i jak na razie widac, ze wie co robi.

 

Jezeli tak, to czy nie ma w polozeniu "na prosto" punktu w ktorym kierownica "zaskakuje" ?

W serwisowce jest opisane co mam na mysli i jak to sprawdzic.

Adam

 

Kurde, nie zwracalem jakos uwagi do tej pory. W serwisowce powiadasz cos takiego stoi?

A masz moze gdziesik taka serwisowke?

 

Pzdr.

L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robher czyżbyś miał w swoim XX heble z klamki tylko na przenie koło ??

 

Widzę na zdjęciu że lekko palisz kapcia :D

 

Pytam się ponieważ mam tak samo. Tzn. z klamki łapie mi tylko przednie, natomiast nożny łapie mi zarówno tył i przód. Zastanawiam się czy w nie podłubac troszkę w garażu i nie zrobic tak jak powinno być w tym modelu ( tzn. dual )

Do tej pory od momentu kupna nowego sprzęta ( koniec września ) nakręciłem około 3000 km i ani razu nie odczułem dyskomfortu z powodu takiego a nie innego ustawienia hebli w moto. Zxastanawiam się czy awrto zrobic tak jak jest fabrycznie.

 

Wydaje mi się że pierwszy właściciel tego pojazdu specjalnie wyłączył dual. Mojemu kumplowi który był drugim właścicielem sprzeta nie przeszkadzało to. A cholera ja nie wiem co z tym zrobić ??

 

;)

 

 

Jeśli mogę to się wtrącę ale za równo u mnie w xx jak i u kolegi po wcisnięciu przedniej klamki hamulca blokuje tylko przednie koło tj.dwa tłoczki w zacisku a po wciśnięciu tylnego hamulca blokuje tył i jeden tłoczek w przednim zacisku.

Pradopodobnie powinno być tak że po wciśnieciu przodu powinien sie również aktywować jeden tłoczek z tyłu bo jak nie to po co on tam siedzi.

Jak byś miał informacje jak to zrobiś to daj znać.

Co do ściagania na boki to nie wierz w takie rzeczy;

-albo Ci trzyma któryś zacisk

-albo masz mało oleju w jednej ladze

-moze być również opona

-o ramie nie wspominam bo mówisz że kupiony z pewnych rąk.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Kurde, nie zwracalem jakos uwagi do tej pory. W serwisowce powiadasz cos takiego stoi?

A masz moze gdziesik taka serwisowke?

 

 

mam serwisowke ale po niemiecku, jak Cie to urzadza to daj znac.

A jakby bylo malo, to mam ja w formacie *.pdf, czyli juz gotowa do "wysylki"

 

 

 

Adam

 

 

 

dodane;

 

@Klaudiusz

 

wzrost jak wzrost, XX do malych motocykli nie nalezy wiec nie powinno byc problemu, pozatym istnieje jeszcze mozliwosc kiere na superbike przerobic.

Co do wlasciwosci jezdnych, to zauwazylem ze XX im bardziej obciazona tym lepiej drogi sie trzyma (przynajmniej moja)

Moja rada; najpierw jazde probna zrobic, potem zdecydowac czy jest to moto dla Ciebie.

 

 

 

Adam

Edytowane przez SirAdam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki, a jak sie ma wzrost do komfortu jazdy na XXie? Pytam sie bo planuje zakup na wiosne a mam ...................... 193 cm i troszke waże więc duży ze mnie chłop :icon_mrgreen:

 

No ja mam 188, waze prawie 9 dych i nie ma problemu :icon_mrgreen:

 

Wyczytalem gdzies ze ludki montuja podnozki od Buella, bo sa nieco nizsze.

Mnie troche bylo niewygodnie z nogami, ale tylko przez pierwsze 2 tysiace.

Teraz jest ok :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się czepiał, ale jak moto może ściągac jak hamuje jedna z dwóch tarcz na kole. Peczież wówczas ten jeden zacisk hamuje całe koło, jak w samochodzie trzyma zacisk to sprawa jest jasna bo jedno z dwóch kół jest hamowane i kręci się wolniej więc ściąga w jedna stronę, ale w moto jest jedno koło i zacisk spowalnia całe koło a nie nie wiem, pół koła. Ja mam z przodu jedną tarczę i gdyby tak miało być to prz hamowaniu powinno mnie ściągać w prawo a tak się nie dzieje.

Więc jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki, a jak sie ma wzrost do komfortu jazdy na XXie? Pytam sie bo planuje zakup na wiosne a mam ...................... 193 cm i troszke waże więc duży ze mnie chłop :)

 

To bardzo dobrze planujesz na wiosnę :biggrin:

 

XX to duży, wygodny sprzęt.

 

Nie będzie dla Ciebie za mały.

 

A i jescze odnosnie poręczności w mieście - to nigdy nie widziałem aby ktokolwiek objechał pomiedzy

 

autami mojego kumpla Aylena który to tą maszyną doginał dwa sezony :biggrin:

 

Gorzej byłoby gdybyś miał 163 wzrostu i ważył 65 kilo - to mógbys sie martwić czy bedzie pasował czy nie.

 

P.S.

 

Skąd wiesz że pod Puławami ???

 

Znasz Kondzika ?

 

pozdr.

siurniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...