Skocz do zawartości

bar27

Forumowicze
  • Postów

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bar27

  • Urodziny 03/08/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zabrze

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zzr1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

307 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bar27

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

1

Reputacja

  1. Witam.Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem ,który zakupiłem w lutym tego roku.Po 15 latach nastąpiło nieoczekiwane, a mianowicie sprzedałem swoje kawasaki Zzr 1100 z 1991r.W przyszłym roku by obchodził 30-lecie swojego istnienia.Kawasaki czekało na kupca prawie 1 miesiąc co uznaje za bardzo dobry wynik.Niestety zainteresowanie egzemplarzem było znikome.Raptem dwa telefony nic konkretnego.Trzeci telefon i strzał w dziesiątkę, "cześć jestem Michał z Słowacji jestem zainteresowany zzr" po wymianie kilku sms i wysłaniu kilku zdjęć moje kawasaki poszło za granicę". Motocykl był w bardzo dobrym stanie z przebiegiem 96tyś km.(ja osobiście zrobiłem 25 tyś przez 15 lat) 🙂Sprzedałem go za 4 tyś i uważam że cena ta była bardzo dobra w porównaniu z ofertami innych zzr-ów na innych aukcjach.Jedyne słowa Michała były takie że oglądał dużo zygzaków ,ale takiego jeszcze nie widział.Nawet nie negocjował ceny.Zabrał .podziękował i pojechał. Teraz kupiłem bmw również od motocyklisty z przebiegiem 136 tyś i mam jedną radę do kupujących motocykle nie bójcie się przebiegów,kupujcie z głową i omijajcie handlarzy.
  2. Zjawisko całkowice normalne z grzaniem sie silnika, w upalne dni gdy tylko stanie sie na swiatłach bądź w korku szybko sie grzeje , a wentylator ma pełne rece roboty .Jednak u mnie falowanie obrotów nie wystepije , silnik chodzi równo.
  3. 1 do przebiegu (dodatkowy) 2 (do wymiany) koszt ok 280zl w kawasaki (orginał)ja osobiście dorobiłem z twardych klocków gumowych 3 nie ma RES jest tylko zamknięty i otwarty
  4. dobrze zalałeś, pamietaj 3/4 okienka niech zakrywa!
  5. Bądź luźny łańcuszek rozrządu!Jak będziesz regulował zawory to sprawdzisz go wtedy!Proponuje pojeździc i się nie martwic!na zapas.
  6. Z zzr-em jest tak ,że to bardzo wdzięczny motocykl jak się o niego dba.Ja mam swojego już 6 rok , jak go kupowałem to najpierw podjechałem do serwisu kawasaki na oględziny i sprawdziłem.W twoim przypadku rozumiem , że jesteś już po kupnie i jakiekolwiek składanie reklamacji u sprzedawcy nie ma sensu.U mnie silnik chodzi równo, normalne odgłosy słychac, ale jeżeli chodzi o jakieś stuki to takich nie ma (metaliczne stuki w równych odstępach czasu to uaktywniająca się panewka,najpierw ciszej potem coraz głośniej , aż do śmierci silnika).W porównaniu z moim poprzednim motorem yamaha xj to kawa chodzi super (xj słychac bardzo łańcuszek i to we wszystkich xj).Jak masz możliwośc podjechania do mechanika , to jedź i zapytaj, bądź porównaj z innym zzr-em-tylko nie martw się na zapas.
  7. Ja mam z 91roku, ale znalazłem w 93roku tak jak twój model zmodernizowano system Ram Air, który dysponował dwoma wlotami zamiast jednego, wzrosło ciśnienie doładowanego powietrza a co za tym idzie wzrosła moc i moment obrotowy.Koledzy z forum z nowszymi modelami mogą odpowiedzic na to pytanie.
  8. Kurcze zgłupiałem,myślałem że posiadasz starszy model ,który ma całkiem inaczej z tym filtrem.Po schemacie widzę ,że to nowsza wersja dlatego nie pomogę.pozdrawiam
  9. Jeżeli chodzi o uszczelniacze to nie ma problemu (wymiarów nie znam), ale jadę do sklepu (internet) obojętnie podaje model, rok i sprzedawca zamawia taki jaki ma byc.Zapytaj w sklepie tam ci udzieli informacji) Opony tył METEZELA MZ4, przód PIRELLI dragon supercorsa-jestem bardzo zadowolony, wybór jest ogromny na rynku.Filtr powietrza jest plaski podobny (prostokąt)z jednej strony gąbka, druga takie małe włoski.Jeżeli chodzi o zbiornik paliwa to wężyki są dwa.Dno baku który jest skierowany do kranika, doprowadzony do pompy paliwa , a drugi zaraz jak otworzysz siedzenie z przodu zbiornika tz.przelew (gdy nalejesz za dużo paliwa)
  10. Rozumiem,że styl jazdy nie ma żadnego wpływu na zawory.Na pewno nie bedę pisał ,że kawasaki się psuje bo ma go już 6 lat i złego słowa nie powiem na jego temat , tylko ostatnio jak oddawałem do regulacji zawory po 6 tyś to mechanik powiedział ,ze zrobil tylko katrolę i wszystko w normie, i mam przyjechac , za jakieś 5 tyś.Dlatego pytałem jak to u was wygląda.
  11. claymore212' dziękuje tak zrobię! Panowie co ile robicie regulację zaworów wiem ,że zalecane jest co 6 tyś. Tylko ,czy można przedłużyc ten okres np do 10 tyś , ponieważ jeżdżę naprawdę spokojnie bez szaleństw- a niechciałbym nadaremno oddac motor do mechanika ,który mnie skasuje 300zł i powie że wszystko w normie.
  12. Mam zamiar wymienic przewody hamulcowe w moim zzr , zastanawiam się czy zrobic to tak jak fabryka czyli przewód z pompy do rozdzielacza, a potem 2 przewody do zacisków WARIANT drugi to dwa przewody z pompy do dwóch zacisków omijając rozdzielacz (przewody stalowe).Przy drugim wariancie wyjdzie trochę taniej.Czy ktoś z was już to robi i czekam na wasze sugestie
  13. ja równiez leje na max (całe okienko zakryte). :buttrock:
  14. Pytanie!Jezeli otwor w obudowie nie pokrywa sie z otworem panewki to czy jest jakis sposob na naprawienie tego co fabryka spartaczyła, a podrugie czy ktos slyszal z was o jakiejs akcji serwisowej zwiazanej z ta usterka w kawasaki-tak pytam z ciekawosci bo rozumiem , ze to wada fabryczna tej trzeciej panewki. ja w swoim zygzaku mam przejechane 80 tys km i jak na razie z panewka nie mam klopotów (czy warto zawracac sobie tym głowe?)
  15. 'jeszua' MA CALKOWITA RACJE!!! :cool: a ZALECANY OLEJ DO ZZR 10W 40 CZYLI PÓLSYNTETYK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...