bully Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 nazwy programów poprosze chociaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 dobrze już nie kłoćcie siebo niektórzy jeszcze dostaną bana przez mój temat.dono Piotrowi z tym twoim motocyklem chodzi o to że masz F :notworthy: ale dalej nikt z tych co pisze że rurka zniemi charakterystyke nie napisał w którą strone. takze speców tu nie ma, a wszyscy bronicie swoich przekonań. ;) spokojniej sie zycie bierzcie.Akurat znam CBZ tylko to bardzo unikalny motocykl i szczeniak powinien się zająć zebraniem dokumentacji do niego ( a zajmie to sporo czasu ) a nie zabierać głos w temacie o którym nie ma pojęcia.a propos układu wydechowego do MZ250 były jeszcze niedawno do kupienia dyfuzory polskiej rzemieślniczej produkcji wzorowane na wyczynowych MZ i poprawiały charakterystykę silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 nazwy programów poprosze chociaż exhaustcalculator2 ale dalej nikt z tych co pisze że rurka zniemi charakterystyke nie napisał w którą strone tak ogólnie: dłuższy wydech - lepszy przebieg momenu obr. kosztem niższych obrotów i mniejszej mocy. w drugą stronę odwrotnie szczeniak powinien się zająć zebraniem dokumentacji do niego ( a zajmie to sporo czasu ) a nie zabierać głos w temacie o którym nie ma pojęcia. ee, dziadku nie wyzywaj mnie moze co? czy ja cie wyzywam? nie zabieram głosu w tematach o których nie mam pojęcia/nie jestem pewien. a że na tym sie troche znam, to napisałem co wiem. poparłem nawet przykłądami, a ty nie napisałeś zupełnie NIC związanego z tematem, ale ciągle się czepiasz. wrzuć na luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 A ja proponuje zakupić książkę:"TUNING – zwiększanie sprawności silników spalinowych" Książka autorstwa Tomasza Sałka. Bardzo dużo napisane miedzy innymi na temat wydechów do silnika 2T. Wzory, wskazówki itp itd. Polecam. Sam taką książkę zakupiłem i na dodatek dostałem dedykacje. Pozdrawiam. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 to wszytko da sie obliczyc ale w praktyce moze sie okazac innaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Niestety taka jest prawda. To zupełnie jak z teorią spalania w silniku cieplnym. Przeprowadzona na papierze reakcja spalania i składniki są inne niż w rzeczywistości. Z wydechem może choć nie musi być tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Nawet najlepiej obliczony i wykonany układ wydechowy zawsze będzie potrzebował dostrajania na hamowni. Zycie było by zbyt proste jakby takiej potrzeby nie było ;) Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 WitamWiem, że troche nie na temat ale jak wydech to wydech. Czym można by wyczyścić dokładnie cały wydech z nagaru 2T :biggrin: . Czekam na jakies sprawdzone, skuteczne sposoby, Pzd P.S.Chodzi mi oczywiście o wnętrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Soda kaustyczna i gorąca woda tylko ostrożnie bo można poważnie poparzyć nie tylko ręce ale i facjatę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Witam Dziękuje Piotrze, można jeszcze prośić o stosunek w jakim ma to być wymieszane.I jeszcze jedno pytanie czy czyszczenie rury środkami typu "Kret" jest poprawne?Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 I jeszcze jedno pytanie czy czyszczenie rury środkami typu "Kret" jest poprawne?Pozdrawiam :flesje:Mi sie wydale że kret do naprawde zatkanych tłumików. A ja to chciałem sie spytac jak to nie ma z tzw. wypalanie tuby rezonansowej? Czy jest jakis srodek który wyżera te syfu co zarazem nie spowania wydalanych spalin. tłumik to wiem że można wypalic. Chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 ja tam kretem traktuje zawsze wydechy i zawsze efekt zadowalajacy;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Kret zawiera w składzie właśnie sodę kaustyczną. Dobry jest tez preparat do czyszczenia kotłów z kamienia :icon_mrgreen:Co do stężenia to im więcej tym szybciej :clap: Tylko uważaj bo jak dodasz wody do kreta to robi sie toto jeszcze bardziej gorące i może pryskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 chłopaki mam takie małe pytanko w mojej ns1 uciołem rurke wychodzaca od dyfuzora do tłumika(bo robiłem nowy tłuminik) , bedzie to miało wpływ na moc i pszyspieszenie ?? W książce Tomasza Sałka pisze że bedzie to miało wpływ a wy co myślicie dospawać spowrotem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) Na moje oko to albo wszystko oryginalnie tak jak fabryka dała, albo kubpić cały wydech tuningowy dedykowany pod konkretny model (do ns-1 gianelli robił kiedyś) a takie przyspawywanie tłumników od 600-tek bądź dorabianie sobie wedle uznania to można o dupe rozbić.Słowem jak coś usuąłeś co było oryginalnie to to przyspawaj z powrotem ;) Edytowane 26 Grudnia 2007 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.