Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem panowie jak przeprowadzić w domowych warunkach regulację względnie synchro gaźników zaznaczam że bez żadnych specjalistycznych narzędzi próbowałem wesprzeć się manualem ale wnioskuję z tego że trzeba do tego kilku gratów może są jakieś "domowe" sposoby..

pozdrawiam i z góry dziękuję

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej w sposób dobry, sam w domu nie zsynchronizujesz gaźników. Kombinowałem z tym. Połączyłem gaźniki rurka z płynem, ale nic z tego nie wyszło bo nie miałem odpowiednich dławików :-P Nie lubie jeździc do mechaników, ale z tym będę musiał :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sposobu na gaźniki do małego twina są dwie drogi:

1. Zakupić komplet gaźników od Kawasaki GPZ 305-miały identyczne gaźniki jak europejska wersja Kawasaki Z/LTD 400/440, tylko kwestia przerzucenia dysz i zakup gaźników od wersji nie dławionej ( po prostu wypytać ile moto szło na max i czy nie było mułowate ) koszt +/- 150 PLN

2. Kombinowanie z gaźnikami od GPZ 500/LTD 454/EN 500/KLE 500 itp. gdzie szły identyczne gaźniki tzn. Keihin CVK 34. http://img.photobucket.com/albums/v640/KZ4...MG0006klein.jpg na zdjęciu mały twin Kawasaki z takimi właśnie gaźnikami. Średnica gardzieli tych gaźników identyczna z wersją amerykańską małej kawy tylko zostaje kwestia doboru dysz i rozwiązania dźwigni ssania. koszt 150-200 PLN

Zdjęcie pochodzi z przebudowywanego moto kolesia z Niemiec ale jak na razie jest w stadium budowy także nie wiadomo jak silnik zareaguje na te gaźniki.

http://www.koerk.de.tl/Hot-Road-Chopper-.htm na samym dole strony taki przeszczep, ciekawe co piszą w tytule że niby 50 koników? Chyba warto się pobawić bo GPZ na części jak mrówków na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w serwisówce jest pokazane synchro gaźników tyle że ten opis po angielsku nie do przeskoczenia.przy translatorze wychodzą głupoty

Dotarłem do tego jescze zanim zadałem pytanie na forum z tłumaczeniem jakoś tam sobie radzę może trochę nie poradnie ale myślę że daje się zrozumieć.

Tylko że pozostaje problem tego bajeru dopomiaru trzeba go mieć.

zał. do wglądu

Synchro gaźników

Vacuum Synchronization Inspection:

 

 

-Warm up the engine.

Rozgrzać silnik.

-Check idle speed and adjust if necessary.

Skontrolować względnie wyregulować obroty.

-Remove the fuel tank.

Zdjąć bak.

-Supply fuel to the carburetors an auxiliary fuel tank.

Dołączyć alternatywny zbiornik z paliwem.

-Attach vacuum gauge to the vacuum hose fittings on the carburators.

Podłączyć przewody narzędzia pomiarowego do zacisków podciśnieniowych na gaźnikach.

-Start the engine and measure the engine intake vacuum.

Włączyć silnik dokonać pomiaru Ew. wyregulować różnicę za pomocą śruby.

 

 

Techniczny angielski nie jest moją zbyt mocną stroną

w razie czego Tygrys pisz i olej translatora to badziew jst pozdrawiam

Edytowane przez gnida

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. zegary można zaadoptować z układu powietrznego z samochodów cieżarowych,końcówki do gażników też podpasować.

Czyli to całe magiczne urządzenie to dwa manometry i kawałek wężyka?

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gaźników które znalazłeś na allegro to mogę powiedzieć tyle że raczej nie pasują, sam fakt że to 4 cylindrowy silnik o pojemności 400 ccm świadczy iż gaźniki mają odpowiednio małą gardziel. Z tego co znalazłem w sieci to są Keihin CVK 30 a czy pasuje membrana z tłoczkiem? To trzeba rozebrać i porównać na żywca. Jedyny zamiennik jaki mi się udało znaleźć to gaźniki od GPZ 305.

A membrana nie musi być dziurawa, wystarczy że jest sztywna i delikatnie popękana i moto nie jedzie jak trzeba.

 

Czyli to całe magiczne urządzenie to dwa manometry i kawałek wężyka?

W najprostszej wersji tak. Dodatkowo jeszcze dławiki żeby wskazówka nie skakała i można synchronizować. Jakiś czas temu na forum była omawiana sprawa wakuometrów za 5 PLN, zestaw składa się z końcówek podłanczanych w odpowiednie miejsce w gaźniku lub króćcu, rurki z olejem i można regulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...